Androidiin navi sovellusta?

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

Mixu
Viestit: 789
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:40 pm
Pyörä: joku mopo hakusessa
Paikkakunta: Lempäälä

Androidiin navi sovellusta?

Viesti Kirjoittaja Mixu »

Vanhassa nokiassa (e7) oli aikanaan pirun hyvä navi kun se oikeesti löysi jo lähes olemattomia teitä ja polkuja kun laitto sen vältteleen isojateitä ja etsiin lyhyintä reittiä.

Olisko mitää kokemuksia android naveista?
EXÄT:

Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008

Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
Mixu
Viestit: 789
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:40 pm
Pyörä: joku mopo hakusessa
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Androidiin navi sovellusta?

Viesti Kirjoittaja Mixu »

.... ja sit löytyki koko ketju asiasta.... se kuuluisa silmä käteen ;)
EXÄT:

Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008

Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
Vastaa Viestiin