Vanhassa nokiassa (e7) oli aikanaan pirun hyvä navi kun se oikeesti löysi jo lähes olemattomia teitä ja polkuja kun laitto sen vältteleen isojateitä ja etsiin lyhyintä reittiä.
Olisko mitää kokemuksia android naveista?
Androidiin navi sovellusta?
Valvoja: Moderaattorit
-
Mixu
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:40 pm
- Pyörä: joku mopo hakusessa
- Paikkakunta: Lempäälä
Androidiin navi sovellusta?
EXÄT:
Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008
Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008
Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
-
Mixu
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:40 pm
- Pyörä: joku mopo hakusessa
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Androidiin navi sovellusta?
.... ja sit löytyki koko ketju asiasta.... se kuuluisa silmä käteen 
EXÄT:
Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008
Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008
Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004