Diadora Stone 3 saappaat
Valvoja: Moderaattorit
- chiefmechanic
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ke Loka 10, 2007 12:24 pm
- Pyörä: XTZ 690, XTZ 750, FJ1200, WR 400
- Paikkakunta: Vantaa
Diadora Stone 3 saappaat
Olis tarkoitus hankkia otsikon mukaiset saappaat, mutta ongelmaksi on muodostunut niiden löytäminen pääkaupunkiseudulta. Osaako kukaan avittaa mistä tuollaiset saappaat löytyisi, jotta pääsisi sovittamaan.
Sanotaan vaikka 50-100 kilometrin säteellä Helsingistä?
Maahantuojan (EMC) antamat kontaktit eivät tuottaneet tulosta.
Jukka
FJ 1200
XTZ 750
Sanotaan vaikka 50-100 kilometrin säteellä Helsingistä?
Maahantuojan (EMC) antamat kontaktit eivät tuottaneet tulosta.
Jukka
FJ 1200
XTZ 750
Samat saappaat hakusessa Tampereelta, jossa vietän tämän viikon. Itse asiassa jos joku tietää missä näitä myytäisiin akselilla Tre-Lahti-Imatra niin olisin kiitollinen. 
Oulusta kuulemma ainakin saa, jos ei muualta löydy niin kai minä sitten ajelen sitä kautta kotiin. Jotain Sidin kenkiä voisi myös kokeilla jos tulee vastaan sopivalla hinnalla.
Oulusta kuulemma ainakin saa, jos ei muualta löydy niin kai minä sitten ajelen sitä kautta kotiin. Jotain Sidin kenkiä voisi myös kokeilla jos tulee vastaan sopivalla hinnalla.
- Nomad
- Viestit: 452
- Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
- Pyörä: Ewan McGregor -03
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Mulla on semmoinen kutina, että Yamaha Motor Center (KX-center) Nuutisarankadulla möisi noita, mutta kannattaa soittaa jottei tule hukkareissua.Lassi kirjoitti:Samat saappaat hakusessa Tampereelta, jossa vietän tämän viikon. Itse asiassa jos joku tietää missä näitä myytäisiin akselilla Tre-Lahti-Imatra niin olisin kiitollinen.
Oulusta kuulemma ainakin saa, jos ei muualta löydy niin kai minä sitten ajelen sitä kautta kotiin. Jotain Sidin kenkiä voisi myös kokeilla jos tulee vastaan sopivalla hinnalla.
- chiefmechanic
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ke Loka 10, 2007 12:24 pm
- Pyörä: XTZ 690, XTZ 750, FJ1200, WR 400
- Paikkakunta: Vantaa
Niillä on muuten vähän ristiriitaista tietoa esillä ton monon hinnasta. Bongasin meinaan saman jalkineen Bike lehdestä EMC:n mainoksesta hintaan 225€, netissä ja myymälässä hinta on kuitenkin 255€. No onneks niillä tosiaan on toi 40% alennus käynnissä niin tuli sit kans tilattua yksi pari
Myyjä muuten neuvoi ottamaan vain yhden koon normaalia isomman saappaan, saas nähdä riittääkö se sitten.
Ja viimevuonna kun tilasin puhelimella popot oli ensimmäinen ehdotettu hinta 200e ilman sen suurempia tinkimisiä. Ihan normaalia mp-tarvike myyntiä. Hinnat on hintalapuissa ja myyntihinta jossain aivan muualla.mtk71 kirjoitti:Niillä on muuten vähän ristiriitaista tietoa esillä ton monon hinnasta. Bongasin meinaan saman jalkineen Bike lehdestä EMC:n mainoksesta hintaan 225€, netissä ja myymälässä hinta on kuitenkin 255€. No onneks niillä tosiaan on toi 40% alennus käynnissä niin tuli sit kans tilattua yksi pari![]()
Itseasiassa nyppii tommonen eteläeurooppalainen kaupanteko, joka jostain syystä tuntuu olevan kovasti suosittua täällä pohjolassakin. Senkin ajan mitä myyjä käyttää hinnoista keskustelemiseen voisi varmasti tehdä jotain hyödyllistä. Minulle tämä on yksi hyvä syy lisää ostaa kaikki mahdollinen Biltemasta/Gigantista/Lidlistä, vaikka saman tavaran saisikin samalla hintaa jostain muualta.
- jani
Kävinpä minäkin tänään ajelulla Oulussa ja hain nuo Stonet. Wanhat Sinisalot olikin jo olleet 15 kesää ajossa. Pientä totuttelua kyllä vaatii vaihteiden vaihto, kun ne vanhat katukengät on varmaan yhtä ohuet ja notkeat kuin näiden uusien sisäkengät
Tuo kokojuttu on kyllä tosi vaikea, kun on hivenen eriparijalat. Tosiaan kaksi numeroa normaalia suuremmat piti ottaa, vaikka kärki pitkältä vaikuttaakin. Pykälää pienempi painoi vähän toisen jalan varpaita ja ajan oloon se syö miestä. Ilman sisäkenkää noita ei kyllä sitten viitsi pitääkään, sen verran suuret ovat.
Tuo kokojuttu on kyllä tosi vaikea, kun on hivenen eriparijalat. Tosiaan kaksi numeroa normaalia suuremmat piti ottaa, vaikka kärki pitkältä vaikuttaakin. Pykälää pienempi painoi vähän toisen jalan varpaita ja ajan oloon se syö miestä. Ilman sisäkenkää noita ei kyllä sitten viitsi pitääkään, sen verran suuret ovat.
Hauskinta on kahdella pyörällä, moottorilla tai ilman...
Joulu on taas... jne.
Tuli eilen (ti) saappaat lähi "postiin" eli ÄRRÄLLE. Tuli jopa valittua sopivan kokoset, eli sen myyjän ohje mulle oli numero+1, ainakin tän jalkaan tuntui oikein passelilta. Toi hinta juttu on kyllä tosi kumma, nimittäin mulle noi maksoi 162€ ja just tossa oli että, [quote]EMC:stä tilaamalla seuraavaksi arkipäiväksi kotiin 167 eurolla[/quote]. Oliko tossa sitten joku kotiinkuljetus lisä se vitonen? 