Diadora Stone 3 saappaat

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

chiefmechanic
Pyörä: XTZ 690, XTZ 750, FJ1200, WR 400

Diadora Stone 3 saappaat

Viesti Kirjoittaja chiefmechanic »

Olis tarkoitus hankkia otsikon mukaiset saappaat, mutta ongelmaksi on muodostunut niiden löytäminen pääkaupunkiseudulta. Osaako kukaan avittaa mistä tuollaiset saappaat löytyisi, jotta pääsisi sovittamaan.

Sanotaan vaikka 50-100 kilometrin säteellä Helsingistä?

Maahantuojan (EMC) antamat kontaktit eivät tuottaneet tulosta.

Jukka

FJ 1200
XTZ 750
Lassi
Pyörä: Transalp750

Viesti Kirjoittaja Lassi »

Samat saappaat hakusessa Tampereelta, jossa vietän tämän viikon. Itse asiassa jos joku tietää missä näitä myytäisiin akselilla Tre-Lahti-Imatra niin olisin kiitollinen. :)

Oulusta kuulemma ainakin saa, jos ei muualta löydy niin kai minä sitten ajelen sitä kautta kotiin. Jotain Sidin kenkiä voisi myös kokeilla jos tulee vastaan sopivalla hinnalla.
Nomad
Pyörä: Ewan McGregor -03

Viesti Kirjoittaja Nomad »

Lassi kirjoitti:Samat saappaat hakusessa Tampereelta, jossa vietän tämän viikon. Itse asiassa jos joku tietää missä näitä myytäisiin akselilla Tre-Lahti-Imatra niin olisin kiitollinen. :)

Oulusta kuulemma ainakin saa, jos ei muualta löydy niin kai minä sitten ajelen sitä kautta kotiin. Jotain Sidin kenkiä voisi myös kokeilla jos tulee vastaan sopivalla hinnalla.
Mulla on semmoinen kutina, että Yamaha Motor Center (KX-center) Nuutisarankadulla möisi noita, mutta kannattaa soittaa jottei tule hukkareissua.
Lassi

Nomad kirjoitti:Mulla on semmoinen kutina, että Yamaha Motor Center (KX-center) Nuutisarankadulla möisi noita, mutta kannattaa soittaa jottei tule hukkareissua.
Kiitti, sieltähän ne löytyi!
chiefmechanic
Pyörä: XTZ 690, XTZ 750, FJ1200, WR 400

Viesti Kirjoittaja chiefmechanic »

:D :D :D Super Moto Center, Masala, kirkkonummi.

Täältä löytyivät!

Hommasivat Oulusta muutaman eri koon ja kävin Masalassa sovittamassa.

Nyt on asiallisen oloiset saappaat kotona.

Kiitos vielä asiallisesta palvelusta!! :P
K€ke

Viesti Kirjoittaja K€ke »

EMC:llä Oulussa joku muutto tarjous Diadora kengät OVH -40%! Lähti samantien Stone 3:set tilaukseen :)
Nurkve
Pyörä: Berg FE 570

Viesti Kirjoittaja Nurkve »

Onkohan kenelläkään tietoa...minkä kokoiset stone3:set kannattais ostaa verrattuna omaan kengännumeroon? Kun ei ole oikein mahdollisuutta käydä sovittamassa.....
K€ke

Viesti Kirjoittaja K€ke »

Itsellä on Sievin "ajokengät" kokoa 46. Italialainen lesti on ilmeisesti hiukan erilainen kun täällä on totuttu ja suositeltiin pari numeroa isompaa ku normaalisti. Katotaan mahtuuko 48 näihin lapioihin :D
Lassi

Minulla Nokian kumisaapas 44-45, Stone 3 oli sopiva kokoa 47.
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Jep, 2 numeroa isompi Diadoran pitää täälläkin olla verrattuna kumppareihin.
mtk71
Pyörä: Haussa

Viesti Kirjoittaja mtk71 »

Niillä on muuten vähän ristiriitaista tietoa esillä ton monon hinnasta. Bongasin meinaan saman jalkineen Bike lehdestä EMC:n mainoksesta hintaan 225€, netissä ja myymälässä hinta on kuitenkin 255€. No onneks niillä tosiaan on toi 40% alennus käynnissä niin tuli sit kans tilattua yksi pari :P Myyjä muuten neuvoi ottamaan vain yhden koon normaalia isomman saappaan, saas nähdä riittääkö se sitten.
virta
Pyörä: -
Viesti:

Viesti Kirjoittaja virta »

mtk71 kirjoitti:Niillä on muuten vähän ristiriitaista tietoa esillä ton monon hinnasta. Bongasin meinaan saman jalkineen Bike lehdestä EMC:n mainoksesta hintaan 225€, netissä ja myymälässä hinta on kuitenkin 255€. No onneks niillä tosiaan on toi 40% alennus käynnissä niin tuli sit kans tilattua yksi pari :P
Ja viimevuonna kun tilasin puhelimella popot oli ensimmäinen ehdotettu hinta 200e ilman sen suurempia tinkimisiä. Ihan normaalia mp-tarvike myyntiä. Hinnat on hintalapuissa ja myyntihinta jossain aivan muualla.

Itseasiassa nyppii tommonen eteläeurooppalainen kaupanteko, joka jostain syystä tuntuu olevan kovasti suosittua täällä pohjolassakin. Senkin ajan mitä myyjä käyttää hinnoista keskustelemiseen voisi varmasti tehdä jotain hyödyllistä. Minulle tämä on yksi hyvä syy lisää ostaa kaikki mahdollinen Biltemasta/Gigantista/Lidlistä, vaikka saman tavaran saisikin samalla hintaa jostain muualta.
- jani
arikorho
Pyörä: K100LT/F800ST/F800GS

Viesti Kirjoittaja arikorho »

EMC:stä tilaamalla seuraavaksi arkipäiväksi kotiin 167 eurolla. Koko +2 toimi. Pituutta ehkä liikaa, mutta tiukka lesti muuten.
PanZer
Pyörä: V-Strom 650

Viesti Kirjoittaja PanZer »

Kävinpä minäkin tänään ajelulla Oulussa ja hain nuo Stonet. Wanhat Sinisalot olikin jo olleet 15 kesää ajossa. Pientä totuttelua kyllä vaatii vaihteiden vaihto, kun ne vanhat katukengät on varmaan yhtä ohuet ja notkeat kuin näiden uusien sisäkengät :roll:

Tuo kokojuttu on kyllä tosi vaikea, kun on hivenen eriparijalat. Tosiaan kaksi numeroa normaalia suuremmat piti ottaa, vaikka kärki pitkältä vaikuttaakin. Pykälää pienempi painoi vähän toisen jalan varpaita ja ajan oloon se syö miestä. Ilman sisäkenkää noita ei kyllä sitten viitsi pitääkään, sen verran suuret ovat.
Hauskinta on kahdella pyörällä, moottorilla tai ilman...
mtk71
Pyörä: Haussa

Viesti Kirjoittaja mtk71 »

Joulu on taas... jne. :lol: Tuli eilen (ti) saappaat lähi "postiin" eli ÄRRÄLLE. Tuli jopa valittua sopivan kokoset, eli sen myyjän ohje mulle oli numero+1, ainakin tän jalkaan tuntui oikein passelilta. Toi hinta juttu on kyllä tosi kumma, nimittäin mulle noi maksoi 162€ ja just tossa oli että, [quote]EMC:stä tilaamalla seuraavaksi arkipäiväksi kotiin 167 eurolla[/quote]. Oliko tossa sitten joku kotiinkuljetus lisä se vitonen? :?
Vastaa Viestiin