Tuollaisia saappaita olen itsekin etsiskellyt. Mikä liike tuota myi? Haluaisin antaa vähän referenssiä painostukseksi paikalliselle StormilleTape kirjoitti:Dainese Virunga MP08 messuilla 169€. Lupasivat, että liikkeestä saa samaan hintaan. Luettelohinta yli 200€. Viimekesänä ei saanut enään mistää koko kenkää.
Eihän tuo mikään krossikenkä ole, mutta kevyeen vonapiisurautteluun ja matkailuu lienee ok. Parhaan tuntuinen näistä yleiskengistä. Onko kellään kokemuksia?
Surauttelusaappaista
Valvoja: Moderaattorit
Siis Stormin osastolla ne oli 169€ ja sanoivat, ettei oo kokoja myydä messuilla, liikkeestä myydään samaan hintaan. Liekö sitten postitse ja vielä viikko messujen jälkeen.
En tiedä, pitäiskö kuitenkin ostaa Sidin, Astarsin tai TCX:n jämymmät kengät. Ja niihin Gore / WS sukka. Ainakin joku Sidin malli oli heti jalkaan hyvä, mitä viimekesänä kokeilin Tokimotossa. Samaa ei voi sanoa esim. Diadoran kengistä, joita kyllä myytiin messuilla lähes ilmaiseksi (100€, norm. 229€).
En tiedä, pitäiskö kuitenkin ostaa Sidin, Astarsin tai TCX:n jämymmät kengät. Ja niihin Gore / WS sukka. Ainakin joku Sidin malli oli heti jalkaan hyvä, mitä viimekesänä kokeilin Tokimotossa. Samaa ei voi sanoa esim. Diadoran kengistä, joita kyllä myytiin messuilla lähes ilmaiseksi (100€, norm. 229€).
Eivät kyllä Kaarinan Stormilla ainakaan millään suostuneet menemään alle 195e...Tape kirjoitti:Siis Stormin osastolla ne oli 169€ ja sanoivat, ettei oo kokoja myydä messuilla, liikkeestä myydään samaan hintaan. Liekö sitten postitse ja vielä viikko messujen jälkeen.
En tiedä, pitäiskö kuitenkin ostaa Sidin, Astarsin tai TCX:n jämymmät kengät. Ja niihin Gore / WS sukka. Ainakin joku Sidin malli oli heti jalkaan hyvä, mitä viimekesänä kokeilin Tokimotossa. Samaa ei voi sanoa esim. Diadoran kengistä, joita kyllä myytiin messuilla lähes ilmaiseksi (100€, norm. 229€).
- Sottapytty
- Viestit: 851
- Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
- Pyörä: BMW G650XChallenge
- Paikkakunta: Eteläinen Suomi
Nyt, noin puolen vuoden jälkeen voin todeta, että hyvät kengät ja pitävät vettä kuin seula. Toisin sanoen, vaikkei niiden sen kummemmin vedenpitävät kuuluneetkaan olla, hämmästyttävän helposti ne kastuvat. Muovipussi auttaa tähän vaivaan ja muuten ne ovat tosiaan hyvät ainakin minun jalkaani ja niillä voi jopa vähän matkaa kävelläkin...Ande749 kirjoitti:Huomenissa pitäisi tulla paikalliseen liikkeeseen Oxtarin fcs combatit sovitettavaksi. Toivottavasti olisi hyvät jalkaan, sillä edellisten saappaiden käyttötunnit tulivat täyteen...
- Sottapytty
- Viestit: 851
- Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
- Pyörä: BMW G650XChallenge
- Paikkakunta: Eteläinen Suomi
- Kipa
- Viestit: 1946
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 12:25 pm
- Pyörä: SE ja kolmipökö
- Paikkakunta: Hämeenperä
Keskinäisestä leveydestä ei ole kokemusta, mutta ensinmainittu ei ainakaan mikään kapealestinen ole. Meikäläisen akuankka-malliset lätyskäjalat mahtuvat mainiosti (mm. luistimista valitsen leveälestiset EE). Kokokin vastaa normikokoa hyvin, itellä 44, mutta otin noi omat 45, että mahtuu vähän sukkaakin.R2D2 kirjoitti:Onko kellään kokemusta Daytonan Trans Open GTX ja Road star GTX kenkien keskinäisestä leveydestä?
Ensinmainitut kiinnostaisivat mutta niitä ei ole kellään täällä Suomessa hyllyssä, joten ei pääse koettamaan. Jälkimmäisiä löytyy sieltä täältä joten niitä pääsee sovittamaan.
Kipa
-
LightSpeed
- Viestit: 1272
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
Lappeenrannan Moto-Sunilta saa Oxtarin TCX Pro 2:sta melkosen halvalla - lähes puoleen hintaan. Oxtar tuotetemerkki kun poistuu niin vanhalla logolla olevat myydään pois. Kokoja oli vielä muutamia jäljellä. Värit nyt on mitä on mutta pitää yrittää pitää ne niin likaisena ettei pohjaväritys näy alta.