Saattaa olla sytkä todellista myöhäisemmällä.. pystytkö lampulla tsekkaamaan? Lämpeneekö putket normaalia nopeemmin?
Hyvä tyyli on hakea shelliltä V-poweria ja blandata octaani boosteria sekaan.. voi testailla ennakoita rauhassa ajossa.
Mitkä ennakot tossa SLR on vakiona?
Mulla on nokka modifoitu, niin alkupään ennakkoa joutui nostamaan 4astetta ja loppupään pidin normaalina. Paineilla sitten myöhästystä -14astetta @ 1.5bar.
Jos lähtee käyntiin huonosti, niin melko varmasti poskellaan ennakot.