R 1100 GS rallattelee moottorijarrutuksessa ja hitaas ajos

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Finncherokee
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 5:18 pm
Pyörä: 1100 GS
Paikkakunta: Helsinki

R 1100 GS rallattelee moottorijarrutuksessa ja hitaas ajos

Viesti Kirjoittaja Finncherokee »

Jotkut väittävät ominaisuudeksi, onko muilla vastaavia kokemuksia - eli konella jarrutettaessa ykkösellä tai kakkosella ja hieman kolmosellakin koneesta kuuluu nakutus tai rallattava ääni. Voisi tulla jakopään ketjuista? Tuntuu kuuluvan lämpimänä enemmän. Onko kokemusta ketjujen kiristinten kestoiästä? Muistan nähneeni jossain artikkelin jossa kertoivat parannettujen kiristinten asennuksesta. Kone pelaa muuten hyvin ja on perimätiedon mukaan n. 53000 ajettu.
Finncherokee
Avatar
SamO'vaari
Viestit: 110
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 12:23 pm
Paikkakunta: 08 alueella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SamO'vaari »

Tehoputken paikka ettei tuu ylimääräisiä murehdittua..
-John. 3:16-

Kuva
Avatar
AM
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 5:45 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja AM »

Ominaisuus. Sama ääni kuuluu pari sekunttia, kun laittaa käyntiin.
Finncherokee
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 5:18 pm
Pyörä: 1100 GS
Paikkakunta: Helsinki

OK - kiitoksia infosta

Viesti Kirjoittaja Finncherokee »

Jatketaan ajelua eikä korjata ehjää....
Finncherokee
Vastaa Viestiin