R 1100 GS rallattelee moottorijarrutuksessa ja hitaas ajos
Valvoja: Moderaattorit
-
Finncherokee
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 5:18 pm
- Pyörä: 1100 GS
- Paikkakunta: Helsinki
R 1100 GS rallattelee moottorijarrutuksessa ja hitaas ajos
Jotkut väittävät ominaisuudeksi, onko muilla vastaavia kokemuksia - eli konella jarrutettaessa ykkösellä tai kakkosella ja hieman kolmosellakin koneesta kuuluu nakutus tai rallattava ääni. Voisi tulla jakopään ketjuista? Tuntuu kuuluvan lämpimänä enemmän. Onko kokemusta ketjujen kiristinten kestoiästä? Muistan nähneeni jossain artikkelin jossa kertoivat parannettujen kiristinten asennuksesta. Kone pelaa muuten hyvin ja on perimätiedon mukaan n. 53000 ajettu.
Finncherokee
- SamO'vaari
- Viestit: 110
- Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 12:23 pm
- Paikkakunta: 08 alueella
- Viesti:
-
Finncherokee
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 5:18 pm
- Pyörä: 1100 GS
- Paikkakunta: Helsinki
