Tervehdys. Yleisen mielenkiinnon ja vaihtelevan (?) verokäytännön vuoksi voisi tähän kerätä tietoja ulkomailta tuoduista pyöristä. Kerro ainakin seuraavat tiedot:
- Merkki, malli ja vuosimalli
- Tuontimaa
- Milloin tuotu
- Kilometrilukema
- Hinta tuontimaassa
- Tullausarvo
- Kokonaisvero
- Veropäätöksen käsittelyaika
Tuontipyörien verotopikki
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- gabbernaut
- Viestit: 142
- Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 11:16 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Tuontipyörien verotopikki
- BMW R1150GS Adventure 2005quasar kirjoitti: - Merkki, malli ja vuosimalli
- Tuontimaa
- Milloin tuotu
- Kilometrilukema
- Hinta tuontimaassa
- Tullausarvo
- Kokonaisvero
- Veropäätöksen käsittelyaika
- Saksa
- 6.8.2006
- 7400km
- 9400€
- 13800€
- 3367,20€
- 5viikkoa (v2006)
-mika-