Tuontipyörien verotopikki

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
quasar
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 2:32 pm
Paikkakunta: Kempele

Tuontipyörien verotopikki

Viesti Kirjoittaja quasar »

Tervehdys. Yleisen mielenkiinnon ja vaihtelevan (?) verokäytännön vuoksi voisi tähän kerätä tietoja ulkomailta tuoduista pyöristä. Kerro ainakin seuraavat tiedot:

- Merkki, malli ja vuosimalli
- Tuontimaa
- Milloin tuotu
- Kilometrilukema
- Hinta tuontimaassa
- Tullausarvo
- Kokonaisvero
- Veropäätöksen käsittelyaika
Avatar
quasar
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 2:32 pm
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja quasar »

Löytyy tullin tilastoista..... ;)
Viimeksi muokannut quasar, To Elo 13, 2009 10:40 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
gabbernaut
Viestit: 142
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 11:16 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Tuontipyörien verotopikki

Viesti Kirjoittaja gabbernaut »

quasar kirjoitti: - Merkki, malli ja vuosimalli
- Tuontimaa
- Milloin tuotu
- Kilometrilukema
- Hinta tuontimaassa
- Tullausarvo
- Kokonaisvero
- Veropäätöksen käsittelyaika
- BMW R1150GS Adventure 2005
- Saksa
- 6.8.2006
- 7400km
- 9400€
- 13800€
- 3367,20€
- 5viikkoa (v2006)

-mika-
Pedaali
Viestit: 80
Liittynyt: To Kesä 08, 2006 12:29 am
Paikkakunta: Suomenlääni

Viesti Kirjoittaja Pedaali »

Tuoltahan noita löytyy ihan enemmänkin. *kliks*
Vastaa Viestiin