Yleistä keskustelua enduroista
Valvojat: Jukka , Moderaattorit
Pturu
Viestit: 307 Liittynyt: Ti Syys 30, 2008 2:51 pm
Pyörä: -
Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja Pturu » To Touko 14, 2020 9:45 pm
Vielä oli Paltamossa Puikkokosken seudulla paikoitellen vähän turhan haastava keli möhkölle. Eipä tuota jaksanut edetä kuin ehkä 100m ja oli käännyttävä takaisin. Kävi urheilusta ja uudet kaatumaraudatkin pääsivät todistamaan tarpeellisuutensa...
sivuluisu
Viestit: 178 Liittynyt: La Touko 23, 2020 5:51 pm
Pyörä: Mopo
Viesti
Kirjoittaja sivuluisu » To Kesä 18, 2020 8:42 pm
Olin samoihin aikoihin vähän alempana Tannilan seuduilla. Paluumatkalla 35 km ennen kotia kävi niinkuin olin jo vähän pelännyt. Mietin että mitäs nyt ja päätin ajella kotiin tyhjällä renkaalla.
_JPA_
Viestit: 697 Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti
Kirjoittaja _JPA_ » Ti Kesä 23, 2020 7:57 pm
mico
Viestit: 1344 Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja mico » Ti Kesä 23, 2020 9:19 pm
Hieno päivä ajella. Kuva Aatsingista.
juhap
Viestit: 971 Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE
Viesti
Kirjoittaja juhap » Ti Heinä 07, 2020 7:31 pm
Tumpeelo
Viestit: 277 Liittynyt: Ti Marras 07, 2017 2:02 pm
Pyörä: Orbea
Paikkakunta: Pornainen
Viesti
Kirjoittaja Tumpeelo » Ke Heinä 08, 2020 11:37 am
Tuo mies puhuu niin paljon ettei jaksa katsoa. Mä diggaan katella videoita joissa ajetaan eikä videoita joissa joku horisee jonninjoutavia 90% ajasta
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
juhap
Viestit: 971 Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE
Viesti
Kirjoittaja juhap » Ke Heinä 08, 2020 3:50 pm
Tumpeelo kirjoitti:
Tuo mies puhuu niin paljon ettei jaksa katsoa. Mä diggaan katella videoita joissa ajetaan eikä videoita joissa joku horisee jonninjoutavia 90% ajasta
Kaima nyt sattuu olemaan aika hiton puhelias
kenobiitti
Viestit: 248 Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 10:14 pm
Pyörä: XT660RR
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja kenobiitti » Pe Heinä 10, 2020 4:59 pm
Ajoin tien päähän.
Miten eteenpäin?
Liitteet
Torsti
Viestit: 543 Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000
Viesti
Kirjoittaja Torsti » Ma Elo 10, 2020 2:58 pm
vejura
Viestit: 182 Liittynyt: Ma Tammi 14, 2019 9:23 am
Pyörä: Husse 701/Bmw rt
Viesti
Kirjoittaja vejura » To Elo 13, 2020 12:37 pm
Hienot maisema ja nopeasti vaihtui kuvat! Kivasti meni lounastauko syöden ja samalla videota katsoen.
_JPA_
Viestit: 697 Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti
Kirjoittaja _JPA_ » Su Elo 16, 2020 4:01 pm
Työnjälki ojien perkauksessa oli vähän niin ja näin.