Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Pturu
Viestit: 307
Liittynyt: Ti Syys 30, 2008 2:51 pm
Pyörä: -
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Pturu »

Kuva
Vielä oli Paltamossa Puikkokosken seudulla paikoitellen vähän turhan haastava keli möhkölle. Eipä tuota jaksanut edetä kuin ehkä 100m ja oli käännyttävä takaisin. Kävi urheilusta ja uudet kaatumaraudatkin pääsivät todistamaan tarpeellisuutensa...
Avatar
sivuluisu
Viestit: 178
Liittynyt: La Touko 23, 2020 5:51 pm
Pyörä: Mopo

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja sivuluisu »

Dukella sievää ajelua metsässä, ihan vähän vaan sivuluisua.
https://www.youtube.com/watch?v=bO5hY5RDpMA
Avatar
mek
Viestit: 2705
Liittynyt: Ke Loka 22, 2008 3:07 pm
Pyörä: V-Strom 800 DE
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja mek »

Kaljatie kesäyössä. Ei ollut seuralaisista puutetta...

https://youtu.be/PI9gaLx7gJ8
Avatar
sivuluisu
Viestit: 178
Liittynyt: La Touko 23, 2020 5:51 pm
Pyörä: Mopo

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja sivuluisu »

Olin samoihin aikoihin vähän alempana Tannilan seuduilla. Paluumatkalla 35 km ennen kotia kävi niinkuin olin jo vähän pelännyt. Mietin että mitäs nyt ja päätin ajella kotiin tyhjällä renkaalla.

Kuva
Avatar
_JPA_
Viestit: 697
Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja _JPA_ »

Kanavia katselemassa.
20200623_195652.jpg
Avatar
mico
Viestit: 1344
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Paikkakunta: Pori

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja mico »

Hieno päivä ajella. Kuva Aatsingista.

Kuva
juhap
Viestit: 971
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja juhap »

ADVJuha on aktivoitunut!
https://youtu.be/zVtQaqogn0A
Avatar
Tumpeelo
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Marras 07, 2017 2:02 pm
Pyörä: Orbea
Paikkakunta: Pornainen

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Tumpeelo »

juhap kirjoitti:ADVJuha on aktivoitunut!
https://youtu.be/zVtQaqogn0A

Tuo mies puhuu niin paljon ettei jaksa katsoa. Mä diggaan katella videoita joissa ajetaan eikä videoita joissa joku horisee jonninjoutavia 90% ajasta :lol:
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
juhap
Viestit: 971
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja juhap »

Tumpeelo kirjoitti:
juhap kirjoitti:ADVJuha on aktivoitunut!
https://youtu.be/zVtQaqogn0A

Tuo mies puhuu niin paljon ettei jaksa katsoa. Mä diggaan katella videoita joissa ajetaan eikä videoita joissa joku horisee jonninjoutavia 90% ajasta :lol:
Kaima nyt sattuu olemaan aika hiton puhelias :lol:
Avatar
kenobiitti
Viestit: 248
Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 10:14 pm
Pyörä: XT660RR
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja kenobiitti »

Ajoin tien päähän.
Miten eteenpäin?
Liitteet
EndOfTheRoad.jpg
Torsti
Viestit: 543
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000

Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Lähimatkailua.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
MikkoSa
Viestit: 11
Liittynyt: To Syys 14, 2017 6:51 am
Pyörä: R1100GS + HD ULH + HD FXSTC

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja MikkoSa »

Huonolaatuinen video heinäkuun alusta. Salla-Tulppio-Saariselkä-Kilpisjärvi

https://youtu.be/sH6CsZ-drks
vejura
Viestit: 182
Liittynyt: Ma Tammi 14, 2019 9:23 am
Pyörä: Husse 701/Bmw rt

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja vejura »

MikkoSa kirjoitti:Huonolaatuinen video heinäkuun alusta. Salla-Tulppio-Saariselkä-Kilpisjärvi

https://youtu.be/sH6CsZ-drks
Hienot maisema ja nopeasti vaihtui kuvat! Kivasti meni lounastauko syöden ja samalla videota katsoen.
Avatar
_JPA_
Viestit: 697
Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja _JPA_ »

Työnjälki ojien perkauksessa oli vähän niin ja näin.
20200816_Sunnuntaikuski.jpg
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Happi »

Taas liian pitkä reissuvideo.

https://youtu.be/PRAT6bopQok

Happi
Vastaa Viestiin