Tais olla joku mainospätkä. Kaverilla oli tyhjät??? laukut kiinni muutamassa kuvassa mut jo videon alussa ihmetytti miten Kiinan safarilla ei ole muuta kuin sivulaukut. Vähälläpä tulee toimeen. Kun myöhemmin jannu ajoi kokonaan ilman laukkuja heräsi jo epäilys onko tosiaan kyseessä prätkämatka vai joku muu. Lopussa ollut plin plong ja teksti "BMW R1200GS Adventure" paljasti pelin. Onkohan pyörä rahdattu lento vai laivarahtina
Prätkäreissusta tuo ajelu oli kaukana mut ihan lennokkaasti kaveri veti dyynejä ja jokien ylityksiä. Pyörä näköjään taipuu mihin vain kun vain uskaltaa käskeä.
Promohan se eli mainoskuvausmatka (suurin osa Adventuren "virallisista" mainoskuvista on tuolta reissulta), mutta on kai siellä ajettukin ihan oikeasti. Lisäinfoa http://specials.bmw-motorrad.com/specia ... rview.html
PETER BURGSTALLER:
It is rare to get four weeks to travel through this unique landscape. We didn’t sleep in five-star hotels during this time but in sleeping bags. Our most important travel companions were two new BMW R 1200 GS Adventures, fully packed with everything we needed for the trip.
Meinasin itse ostaa kakkosvanteet mutta pinna sellaiset olis maksanu 1200gs:ään 1800e joka on mielestäni kohtuuton hinta moisesta määrästä metallia. Takanapaakaan ei ole koska "napa" on takahaarukassa. Ryöstöä!
Kakkosvanteita olen katsellut itsekkin kun noilla katukummeilla ei ole asiaa hiekkateille. Hinta vaan tosiaaan hirvittää.
Eipä taida mitään "kompromissi rengasta olemassa. Täytyy vaan kai antaa asfaltin syödä nappuloita.
Kimble kirjoitti:Kakkosvanteita olen katsellut itsekkin kun noilla katukummeilla ei ole asiaa hiekkateille.
Ootko kokeillu eri rengaspaineita? Yllättävän hyvä on tuon tourancenkin pito kun pudottaa paineita. Soralla pito ei ole toki mikään loistava mut kuivilla sorateillä pärjää noillakin. Märät ja saviset tiet on sitten sitäkin liukkaampia.
Itse olen laskenut paineet sinne 1,2-1,5 pintaan ja jo alkaa löytyä pitoa.
Kimble kirjoitti:Kakkosvanteita olen katsellut itsekkin kun noilla katukummeilla ei ole asiaa hiekkateille.
Ootko kokeillu eri rengaspaineita? Yllättävän hyvä on tuon tourancenkin pito kun pudottaa paineita. Soralla pito ei ole toki mikään loistava mut kuivilla sorateillä pärjää noillakin. Märät ja saviset tiet on sitten sitäkin liukkaampia.
Itse olen laskenut paineet sinne 1,2-1,5 pintaan ja jo alkaa löytyä pitoa.
En ole koittanut, Pitänee yrittää jos onnistuisi. Omani on Anakeet mutta eiköhän niilläkin onnistu.
fossiili kirjoitti:Sama homma 650 Dakarin kanssa. Paperit tehtiin jo valmiiksi myyjän kanssa uudesta pelistä kunnes selvisi ettei niitä tule tänä vuonna maahan ollenkaan!?! No, yksi kappale viime vuonna rekisteröityjä löytyi, tehtiin siitä sitten kaupat.
Itse asiassa 650 Dakarin valmistus on lopetettu tänä talvena. Korvaajaksi ehdottelevat G650 Xchallengea, eli ainakin matkaominaisuuksissa tulee takapakkia (esim. bensatankki 17l --> 9.5l) .
Meinasin itse ostaa kakkosvanteet mutta pinna sellaiset olis maksanu 1200gs:ään 1800e joka on mielestäni kohtuuton hinta moisesta määrästä metallia. Takanapaakaan ei ole koska "napa" on takahaarukassa. Ryöstöä!
Iipeissä olisi takavanne myynnissä; viidettä päivää huutoaikaa, ei vielä yhtään tarjousta ja lähtöhinta £150.
Kiitos Heikki vinkistä, mutta minä olen ajatellut etsiä sopivan hintaisia tarvikevanteita Saksanmaalta ja tilata niitä kymmenen paria. Pistän sitten oman huutokaupan pystyyn tänne voorumille. Innokkaimmat ostajat saapi alkaa jo lähettelemään etumaksuja. Tilinumeron saa kysymällä.
Just tuli SR Racingilta putkisto HP2:een. Kylläkin yhdellä vaimentajalla. Sen sai ilman KATia myös ja muutenkin oli valinnan vapautta. Mukana paketissa tuli myös ruiskun ja ajoituksen ohjaamiseen boxi. Saas nähdä muuttuuko muutakin kuin äänet..