R1200GS advendure

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

HeikkiL
Pyörä: Kaik' o mänt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

TTA kirjoitti:
HeikkiL kirjoitti:Kaukoreissuhaaveiden liekkeihin bensaa: Adventurella Kiinassa
Tais olla joku mainospätkä. Kaverilla oli tyhjät??? laukut kiinni muutamassa kuvassa mut jo videon alussa ihmetytti miten Kiinan safarilla ei ole muuta kuin sivulaukut. Vähälläpä tulee toimeen. Kun myöhemmin jannu ajoi kokonaan ilman laukkuja heräsi jo epäilys onko tosiaan kyseessä prätkämatka vai joku muu. Lopussa ollut plin plong ja teksti "BMW R1200GS Adventure" paljasti pelin. Onkohan pyörä rahdattu lento vai laivarahtina ;)

Prätkäreissusta tuo ajelu oli kaukana mut ihan lennokkaasti kaveri veti dyynejä ja jokien ylityksiä. Pyörä näköjään taipuu mihin vain kun vain uskaltaa käskeä.
Promohan se eli mainoskuvausmatka (suurin osa Adventuren "virallisista" mainoskuvista on tuolta reissulta), mutta on kai siellä ajettukin ihan oikeasti. Lisäinfoa http://specials.bmw-motorrad.com/specia ... rview.html

PETER BURGSTALLER:
It is rare to get four weeks to travel through this unique landscape. We didn’t sleep in five-star hotels during this time but in sleeping bags. Our most important travel companions were two new BMW R 1200 GS Adventures, fully packed with everything we needed for the trip.
Kimble

Re: Aina väärät renkaat alla?

Viesti Kirjoittaja Kimble »

TTA kirjoitti:
Kunkku kirjoitti:Onko kenelläkään GS:n omistajalla kaksia vanteita? Mitähän moiset maksaisivat?
Tehdäänkö kimppatilaus jonnekin? :P
Meinasin itse ostaa kakkosvanteet mutta pinna sellaiset olis maksanu 1200gs:ään 1800e joka on mielestäni kohtuuton hinta moisesta määrästä metallia. Takanapaakaan ei ole koska "napa" on takahaarukassa. Ryöstöä!
Kakkosvanteita olen katsellut itsekkin kun noilla katukummeilla ei ole asiaa hiekkateille. Hinta vaan tosiaaan hirvittää.
Eipä taida mitään "kompromissi rengasta olemassa. Täytyy vaan kai antaa asfaltin syödä nappuloita.
bimmer

Viesti Kirjoittaja bimmer »

No nyt on sitten tilattu gs adventure..

Tulisi vain paremmat ajokelit:)
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

bimmer kirjoitti:No nyt on sitten tilattu gs adventure..

Onneksi olkoon. Mainio valinta. :D :D :D

Sitten vaan ilmoittautuminen tonne BMW GS 2007 Meetingiin.
Siellä on jo joitakin R1200GS Adventureja mukana.

viewtopic.php?t=3894&start=0

Pekka
:shock: :shock: :shock:
TTA

Viesti Kirjoittaja TTA »

Kimble kirjoitti:Kakkosvanteita olen katsellut itsekkin kun noilla katukummeilla ei ole asiaa hiekkateille.
Ootko kokeillu eri rengaspaineita? Yllättävän hyvä on tuon tourancenkin pito kun pudottaa paineita. Soralla pito ei ole toki mikään loistava mut kuivilla sorateillä pärjää noillakin. Märät ja saviset tiet on sitten sitäkin liukkaampia.
Itse olen laskenut paineet sinne 1,2-1,5 pintaan ja jo alkaa löytyä pitoa.
Kimble

TTA kirjoitti:
Kimble kirjoitti:Kakkosvanteita olen katsellut itsekkin kun noilla katukummeilla ei ole asiaa hiekkateille.
Ootko kokeillu eri rengaspaineita? Yllättävän hyvä on tuon tourancenkin pito kun pudottaa paineita. Soralla pito ei ole toki mikään loistava mut kuivilla sorateillä pärjää noillakin. Märät ja saviset tiet on sitten sitäkin liukkaampia.
Itse olen laskenut paineet sinne 1,2-1,5 pintaan ja jo alkaa löytyä pitoa.
En ole koittanut, Pitänee yrittää jos onnistuisi. Omani on Anakeet mutta eiköhän niilläkin onnistu.
Kimble

bimmer kirjoitti:No nyt on sitten tilattu gs adventure..

Joo onnea vaan minunkin puolestani. Et varmaan tule katumaan. Peli näyttää tykkilavetilta mutta on käytössä yllättävän nöyrä ja notkea.
bimmer

Kiitoksia vaan.. Joo kyllähän se niin on että on nämä saksalaiset pyörät eriplaneetalta kuin muut:) (minun miellipiteeni)

Täytyykin ilmoittautua sinne kokoontumisajoon..
HeikkiL
Viesti:

fossiili kirjoitti:Sama homma 650 Dakarin kanssa. Paperit tehtiin jo valmiiksi myyjän kanssa uudesta pelistä kunnes selvisi ettei niitä tule tänä vuonna maahan ollenkaan!?! No, yksi kappale viime vuonna rekisteröityjä löytyi, tehtiin siitä sitten kaupat.
Itse asiassa 650 Dakarin valmistus on lopetettu tänä talvena. Korvaajaksi ehdottelevat G650 Xchallengea, eli ainakin matkaominaisuuksissa tulee takapakkia (esim. bensatankki 17l --> 9.5l) .
HeikkiL
Viesti:

TTA kirjoitti:
Kunkku kirjoitti:Onko kenelläkään GS:n omistajalla kaksia vanteita? Mitähän moiset maksaisivat?
Tehdäänkö kimppatilaus jonnekin? :P
Meinasin itse ostaa kakkosvanteet mutta pinna sellaiset olis maksanu 1200gs:ään 1800e joka on mielestäni kohtuuton hinta moisesta määrästä metallia. Takanapaakaan ei ole koska "napa" on takahaarukassa. Ryöstöä!
Iipeissä olisi takavanne myynnissä; viidettä päivää huutoaikaa, ei vielä yhtään tarjousta ja lähtöhinta £150.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0080287449
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Kiitos Heikki vinkistä, mutta minä olen ajatellut etsiä sopivan hintaisia tarvikevanteita Saksanmaalta ja tilata niitä kymmenen paria. Pistän sitten oman huutokaupan pystyyn tänne voorumille. Innokkaimmat ostajat saapi alkaa jo lähettelemään etumaksuja. Tilinumeron saa kysymällä. 8)
bimmer

bmw 1200 gs

Onko teillä tietoa saisiko gs mistään tuplaputkistoa? Elikkä äänenvaimentimet tulisi molemmille puolille.
Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

SR-racing Münchenin pohjoispuolella tekee GS:ään putkistoja asiakkaan toiveiden mukaisesti. SR-racing

En oo varma saako TT:ltä, Wunderlichiltä tai vastaavilta puimuri pajoilta.
ruostekasa
Pyörä: mopo

Viesti Kirjoittaja ruostekasa »

Just tuli SR Racingilta putkisto HP2:een. Kylläkin yhdellä vaimentajalla. Sen sai ilman KATia myös ja muutenkin oli valinnan vapautta. Mukana paketissa tuli myös ruiskun ja ajoituksen ohjaamiseen boxi. Saas nähdä muuttuuko muutakin kuin äänet.. :)
Kimble

kaksi putkea vaikutaa mielenkiintoiselta jutulta. Itse tosin ruuvasin juuri äsken Laserin sliparin kiinni omaani.
Vastaa Viestiin