Husqvarna 701 enduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Husqvarna 701 enduro
Aamen [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
- _JPA_
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Husqvarna 701 enduro
En tiedä, että kuinka verrattavissa tällainen putsari on avarampaan suodatinkotelon kanteen, mutta valmistajan mukaa seokset pysyy "turvallisissa" rajoissa.
http://www.rottweilerperformance.com/69 ... ke-system/
A PCV is not required on the 690 for 'safe fueling' when simply bolting on this product. As tested completely stock the AFR (Air Fuel Ratios) values stayed well within safe limits across the RPM range
http://www.rottweilerperformance.com/69 ... ke-system/
A PCV is not required on the 690 for 'safe fueling' when simply bolting on this product. As tested completely stock the AFR (Air Fuel Ratios) values stayed well within safe limits across the RPM range
- _JPA_
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Husqvarna 701 enduro
Dynokäppyröitä vakiosta ja wingsin + evo1 putsarinkannen kanssa:
http://supermotojunkie.com/showthread.p ... ost2032449
Keltainen=pelkkä Wings
"Red - Stock
yellow - wings only (no PC) Not lean runs fine
Green - Wings + Evo2 (No PC) But runs lean at the bottom end, ok at the top but guy said he wouldnt run it like this if it was his bike
Blue - all of the above but with PC to sort it out"
http://supermotojunkie.com/showthread.p ... ost2032449
Keltainen=pelkkä Wings
"Red - Stock
yellow - wings only (no PC) Not lean runs fine
Green - Wings + Evo2 (No PC) But runs lean at the bottom end, ok at the top but guy said he wouldnt run it like this if it was his bike
Blue - all of the above but with PC to sort it out"
Re: Husqvarna 701 enduro
Wings oli linkin perusteella ilman mitään DB killeriä!_JPA_ kirjoitti:Dynokäppyröitä vakiosta ja wingsin + evo1 putsarinkannen kanssa
Olin ymmärtänyt, että sen pitäisi jo sellaisenaan vetää seokset liian laihaksi...
Eli tuo vahvistaa olettamustani siitä, että Wings tukkoisimmalla DB killerillä + Evo-kansi ja seokset pysyisivät vielä siedettävinä...
-
Koheltaja
- Viestit: 8074
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Husqvarna 701 enduro
Huomioidaan että penkitys on tehty paikallisilla bensoilla ja suomibensalla tulokset voivat ollan ihen jotain muuta, kokemusta on.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Husqvarna 701 enduro
Otsikosta pisti silmään, 91 oktaaniaKoheltaja kirjoitti:Huomioidaan että penkitys on tehty paikallisilla bensoilla ja suomibensalla tulokset voivat ollan ihen jotain muuta, kokemusta on.
Isoja erojahan noissa bensoissa on. Toki tuo on jo suuntaa antava, mut mut...Taidan itse vielä odotella jotain rohkeaa joka vie pyörän penkkiin, jos ei sitten itse innostu.
Yksi vaihtoehto kohtuu kustannuksilla olisi laittaa tähänkin mopoon (kuten oli Terrassa ja toimivaksi todettu) Innovate LC2, eli tämä kun ei kerran uusia karttoja ala kuulumaan. Ainuthan tuossa on se ettei pysty tarkkaan kohdentamaan jollekin tietylle alueelle, vaan antaa koko alueelle sen mitä itse asettaa Afr:n tavoitearvoksi. Alavääntöä kaipailis aavistuksen lisää, huipputeholle se ja sama kunhan vääntää sopivasti
- _JPA_
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Husqvarna 701 enduro
Usa 91 oktaaninen vastaa Euro 95 ja usa 93 euro 98.
Noin niin kuin karkeasti ottaen.
Noin niin kuin karkeasti ottaen.
-
Koheltaja
- Viestit: 8074
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Husqvarna 701 enduro
Tästä on jo vuosia kun eräs tuttava toi jenkeistä krossi-ATV:n muuttokuormassa suomeen, konetta oli vähän läpikäyty ja säädetty vimpan päälle kohdalleen penkissä. Kuinkas ollakkaan kun täällä tankattiin ja pistettiin tulille niin eipä käynyt kunnolla ei, peli penkitettäväksi ja uudet setupit ruiskuun, samalla saatiin näyttävämpi vääntö/tehokäyrä jonka huomasi myös ajaessa, vetoja oli kuuleman mukaan ihan eri tavalla isoilla vaihteilla repiessä.
Tämä oli vain yksi esimerkki mitä on vuosien aikana tullut vastaan, lisäksi on Power Commanderin kopioituja karttoja jotka ei toimi täällä ollenkaan. Niitäkin on tullut vastaan keskieuroppassa ja jenkkilässä penkitettynä, yhdistävä tekijä on että kaikkiin pyöriin oli tehty samat muutokset ja jokaisessa yksilössä täysin erilaiset säädöt PC:ssä.
En edelleenkän luota noihin muualla penkitettyihin tuloksiin, odottaisin kunnes joku on täällä käynyt penkissä ottamassa seokset paperille.
Tämä oli vain yksi esimerkki mitä on vuosien aikana tullut vastaan, lisäksi on Power Commanderin kopioituja karttoja jotka ei toimi täällä ollenkaan. Niitäkin on tullut vastaan keskieuroppassa ja jenkkilässä penkitettynä, yhdistävä tekijä on että kaikkiin pyöriin oli tehty samat muutokset ja jokaisessa yksilössä täysin erilaiset säädöt PC:ssä.
En edelleenkän luota noihin muualla penkitettyihin tuloksiin, odottaisin kunnes joku on täällä käynyt penkissä ottamassa seokset paperille.
Kylätason kurapyöräilijä.
- Kanttura
- Viestit: 404
- Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 7:35 pm
- Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC
- Paikkakunta: Muurame
Re: Husqvarna 701 enduro
Pohjankankaalla rällätessä bensavalo syttyi n. 125 km:n kohdalla eli 13 litran tankissa oli jäljellä 2 l (98E). Eikös se tarkota 8,8 l/100 km
Tuliko uuet enkat?
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Re: Husqvarna 701 enduro
Eipä vielä noihin lukemiin [FACE WITH TEARS OF JOY], lähelle kyllä [WINKING FACE]
Re: Husqvarna 701 enduro
Mun parasveto on ollut 180km
paljon on vielä matkaa...
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
- Kanttura
- Viestit: 404
- Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 7:35 pm
- Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC
- Paikkakunta: Muurame
Re: Husqvarna 701 enduro
AT-rallissa kulutus tais olla tuota luokkaa. Mutta on syytä varautua lisäpolttoaineen kiikutteluun, mikäli maasto ja kaasukäsi ovat keskimääräistä raskaampiaJani_rr kirjoitti:Mun parasveto on ollut 180kmpaljon on vielä matkaa...
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
- petteripunakuono
- Viestit: 260
- Liittynyt: Ma Elo 19, 2013 5:58 pm
- Pyörä: Hugsvarna 701 Enduro & 12k GinTonic
- Paikkakunta: Tampereen seutu
Re: Husqvarna 701 enduro
Tainnut liikkua hiekkaa aikalailla
Laskin myös kulutuksia viikonloppuna kun tuli ajettua polkuja. 4.1l/100km meni mulla metsässä, enimmäkseen kovalla pohjalla ajaessa, hieman upotteli pari kertaa, kun ei tkc80 oikein siirrä pyörää eteenpäin mudassa. Näköjään kulutus laskee tuollaisessa metsäajelussa 1-2 vaihteella. Sitten kun tulee enemmän maantieajoa tehtyä, kuten tänään, niin 4,5l/100km näkyi menevän. Uutuutena aloin myös seuraamaan öljynkulutusta. Tässähän on kaksi trippiä. Kakkostripin nollaan kun lisään öljyä
Laskin myös kulutuksia viikonloppuna kun tuli ajettua polkuja. 4.1l/100km meni mulla metsässä, enimmäkseen kovalla pohjalla ajaessa, hieman upotteli pari kertaa, kun ei tkc80 oikein siirrä pyörää eteenpäin mudassa. Näköjään kulutus laskee tuollaisessa metsäajelussa 1-2 vaihteella. Sitten kun tulee enemmän maantieajoa tehtyä, kuten tänään, niin 4,5l/100km näkyi menevän. Uutuutena aloin myös seuraamaan öljynkulutusta. Tässähän on kaksi trippiä. Kakkostripin nollaan kun lisään öljyä
Viimeksi muokannut petteripunakuono, Ke Elo 24, 2016 11:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- petteripunakuono
- Viestit: 260
- Liittynyt: Ma Elo 19, 2013 5:58 pm
- Pyörä: Hugsvarna 701 Enduro & 12k GinTonic
- Paikkakunta: Tampereen seutu
Re: Husqvarna 701 enduro
Mikä muuten on the rengas pehmeälle pohjalle, sellainen joka kestäisi myös asvalttisiirtymiä? 140 leveys takana rajaa valikoimaa aika ikävästi (vai voiko pistää 130 leveän ilman ongelmia?).
-
Koheltaja
- Viestit: 8074
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Husqvarna 701 enduro
Voi laittaa 130 tai 120 leveän renkaan, jopa 110 rengas oli välillä 690 alla. Pirelli MT16 siirtää maata pehmeissä paikoissa ja kestää hyvin pikitietä. Bridgestone TW302 on hyvä sekarengas ja toimii pehmeässä paremmin kuin TKC. Dunlop MX71 on kuin tehty 690/701 alle, kova seos joka kestää kulutusta ja pitoa riittää moneen paikkaan. Harmi ettei sinä ole E-hyväksyntää mutta eipä se mulla ajamista haitannut 
Oikeastaan mikä tahansa on parempi kuin TKC takarengas tämän tyyppisissä ja kevyemmissä pyörissä. Se on varmaan ihan hyvä isoissa norsuissa mutta näissä pienemmissä en ole löytänyt renkaasta mitään sellaista mitä edellä mainitut ei tekisi paremmin sekalaisessa käytössä.
Oikeastaan mikä tahansa on parempi kuin TKC takarengas tämän tyyppisissä ja kevyemmissä pyörissä. Se on varmaan ihan hyvä isoissa norsuissa mutta näissä pienemmissä en ole löytänyt renkaasta mitään sellaista mitä edellä mainitut ei tekisi paremmin sekalaisessa käytössä.
Kylätason kurapyöräilijä.