Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Ilman neuvotteluita lähdetään mukaan 100% ! 
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Muut velvoitteet hoidettu sen verran hyvin että lyhyt vapaa periaatteessa myönnetty, käytännössä täytyy vielä saada pari hommaa tehtyä ensin eli vahva ehdollinen kyllä.
- jite
- Viestit: 302
- Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 9:17 pm
- Pyörä: Beta RR390 Racing, Honda ATAS DCT
- Paikkakunta: Tallinna
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Hiukan kiinnostaa. Täytyypi laittaa ehdoton ehkä. Hyvä olis testata miten polvi kestää ennen viron ruosteenpoistoa.
- KarMa
- Viestit: 606
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
- Paikkakunta: Veikkola
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Näillä spekseillä mennään huomenna surautukselle...
- KarMa
- KarMa
KarMa kirjoitti:Yritetään taas jos tällä kertaa olisi parempi onni...
Eli Vappuaaton ajelut ensi lauantaina... Nakit paistetaan ja nautitaan Iso-Valkeen laavulla ja tuoreet munkit mussutellaan Kasvihuoneilmiössä.
Lähtö 11:00 Veikkolan Nesteeltä ja paluu kun keritään.... Useampi tunti vierähtää joka tapauksessa.
- KarMa
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Hyvä reissu taas! Hyvät reitit ja munkkikahvitkin valmiina mökillä, kyllä kelpaa. Kiitokset Karmalle, porukoille
ja munkkikahvien tarjoajalle (nimi unohtui ,sorit!).
ja munkkikahvien tarjoajalle (nimi unohtui ,sorit!).
Taas lähti mopo käsistä
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kiitos vetäjälle Karmalle, ja muille ajokavereille! Oli kyllä paras vappuaatto ajoreissu missä olen ollut mukana! Kyllä on hienoja polkuja sekä teitä etelä Suomessakin! Hyvät Vaput kaikille!
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Onko tänää ajohommia jossainpäin?
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Ei tosiaankaan meinaa. Kummallekki löytyy kysyntää, ja näyttäisi olevan Go-Zakin nopea oppimaan naamakirjan ihmeellistä maailmaa, kun siihen malliin kyseisessä ryhmässä järkkäilee ajoja :DDD. Nämä järjestelyt eivät täältä varmasti katoa mihinkään vaikka jengiä olisikin myös tuolla mainitsemassani ryhmässä. Siellä ollaan aika nopeallakin aikataululla saatu "isoakin" porukkaa kasaan, ja kun ei se Lohja kuulu muutenkaan pääkaunpunkiin, niin pitäähän myös meillä olla sellainen ryhmä että päästään me landetkin ajelemaan.
Tosin suurin osa kurahousuista taitaa olla pääkaupungista mitä porukkaan tulee kenen kanssa ollaan ajeltu 
Jani
Jani
Go-Za kirjoitti:Meinaako tää nyt sitä ettei täällä enää kukaan vedä tommosia sunnuntai-ajeluja?? Se on kyllä suuri harmi! Mulle taas tois facebook ilmoittelu ei oikein innosta kun siellä keskustelu on aina vähän semmosta sekoilua eikä pysy asiassa.
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
- KarMa
- Viestit: 606
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
- Paikkakunta: Veikkola
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Huomenna retki Räyskälään. Lähtö 10:30 Veikkolan Nesteeltä. Ruokailu Räyskälän lentokentän kahvilassa.
- KarMa
- KarMa
-
LateK
- Viestit: 297
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:56 pm
- Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21
- Paikkakunta: Espoo
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kerkeekö viel ilmottautua
klo on paria minuuttia vaille 10:30, vain yksi on paikalla 
-
LateK
- Viestit: 297
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:56 pm
- Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21
- Paikkakunta: Espoo
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Olipahan hyvä lenkki !
Kiitos KarMa
Kiitos KarMa
-
LateK
- Viestit: 297
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:56 pm
- Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21
- Paikkakunta: Espoo
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Pakko on tänne laittaa ihmetys !
Lähdin tänpäiväisen lenkin lopulla Karkkilan ABC:ltä kohti Espoota, jonkin verran koukin hiekkapätkien kautta. Kunnes erään pellon laidassa puun varjossa oli pari Kiinalaisen poliisin tai virkamiehen asussa olevaa tyyppiä, jotka kasvoiltaankin näytti Kiinalaisilta, olipas outo kohtaaminen ! Nämä herrat oli vähän "häkeltyneen" näköisiä kun surautin siitä ohi. Ihan kun olisivat olleet vähän niinkuin yllätetyt, mikäköhän tämä oli. Mieleen tuli ekana että oliskohan jonkun elokuvan kuvaukset jossain lähitienoolla menossa. Vai tietäisköhän joku mikä tää juttu vois olla ?
Lähdin tänpäiväisen lenkin lopulla Karkkilan ABC:ltä kohti Espoota, jonkin verran koukin hiekkapätkien kautta. Kunnes erään pellon laidassa puun varjossa oli pari Kiinalaisen poliisin tai virkamiehen asussa olevaa tyyppiä, jotka kasvoiltaankin näytti Kiinalaisilta, olipas outo kohtaaminen ! Nämä herrat oli vähän "häkeltyneen" näköisiä kun surautin siitä ohi. Ihan kun olisivat olleet vähän niinkuin yllätetyt, mikäköhän tämä oli. Mieleen tuli ekana että oliskohan jonkun elokuvan kuvaukset jossain lähitienoolla menossa. Vai tietäisköhän joku mikä tää juttu vois olla ?
-
Ookander
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ke Loka 09, 2013 10:22 am
- Pyörä: BMW R 1250 GSA
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Ettei vaan olisi ollut niitä hävinneitä pakolaisia jotka kuulemma jossain metsissä majailee, ainakin meilläpäin ihan poliisien kanssa etsitään. 
OXOTA
- KarMa
- Viestit: 606
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
- Paikkakunta: Veikkola
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Huomenna lauantaina surautus jonnekkin... Iso-Valkee, Räyskälä, Keppanakellari, Lohjanjärven kierros tai joku muu lenkki.
Lähtö Veikkolan Nesteeltä 10:30.
- KarMa
Lähtö Veikkolan Nesteeltä 10:30.
- KarMa
- Jokke Espoosta
- Viestit: 701
- Liittynyt: Ke Touko 02, 2012 8:32 am
- Pyörä: Poljettava
- Paikkakunta: Häme
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Onkos kukaan käynyt testaamassa Hupiajo.fi -nimisen firman reittejä? Kyseinen firma pyöritti siis mönkijäsafareita, mutta lopettivat sen ja pitävät vaan nykyisin jotain reittiä kunnossa enska- ja kömpijämiehille. Sijaitsee vähän Järvenpäästä koilliseen.
Kympillä saa vissiin vaikka koko päivän pöristellä, eli ei kovin fasistinen hinta. Vuosilupa 140€. Pitänee melkein käydä tsekkaamassa joku päivä, ellei joku täällä osaa kertoa miksei pitäisi mennä.
Kympillä saa vissiin vaikka koko päivän pöristellä, eli ei kovin fasistinen hinta. Vuosilupa 140€. Pitänee melkein käydä tsekkaamassa joku päivä, ellei joku täällä osaa kertoa miksei pitäisi mennä.
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04