Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

pauli
Viestit: 228
Liittynyt: To Elo 04, 2005 10:29 pm
Pyörä: cf moto 450MT
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja pauli »

Ilman neuvotteluita lähdetään mukaan 100% ! :)
tcane
Viestit: 5
Liittynyt: To Heinä 02, 2015 9:54 am
Pyörä: Yamaha
Paikkakunta: Raasepori

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja tcane »

Muut velvoitteet hoidettu sen verran hyvin että lyhyt vapaa periaatteessa myönnetty, käytännössä täytyy vielä saada pari hommaa tehtyä ensin eli vahva ehdollinen kyllä.
Avatar
jite
Viestit: 302
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 9:17 pm
Pyörä: Beta RR390 Racing, Honda ATAS DCT
Paikkakunta: Tallinna

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja jite »

Hiukan kiinnostaa. Täytyypi laittaa ehdoton ehkä. Hyvä olis testata miten polvi kestää ennen viron ruosteenpoistoa.
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja KarMa »

Näillä spekseillä mennään huomenna surautukselle...

- KarMa
KarMa kirjoitti:Yritetään taas jos tällä kertaa olisi parempi onni...

Eli Vappuaaton ajelut ensi lauantaina... Nakit paistetaan ja nautitaan Iso-Valkeen laavulla ja tuoreet munkit mussutellaan Kasvihuoneilmiössä.

Lähtö 11:00 Veikkolan Nesteeltä ja paluu kun keritään.... Useampi tunti vierähtää joka tapauksessa.

- KarMa
Avatar
TomppaV
Viestit: 768
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Hyvä reissu taas! Hyvät reitit ja munkkikahvitkin valmiina mökillä, kyllä kelpaa. Kiitokset Karmalle, porukoille
ja munkkikahvien tarjoajalle (nimi unohtui ,sorit!).
Taas lähti mopo käsistä
pauli
Viestit: 228
Liittynyt: To Elo 04, 2005 10:29 pm
Pyörä: cf moto 450MT
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja pauli »

Kiitos vetäjälle Karmalle, ja muille ajokavereille! Oli kyllä paras vappuaatto ajoreissu missä olen ollut mukana! Kyllä on hienoja polkuja sekä teitä etelä Suomessakin! Hyvät Vaput kaikille!
Sgegis
Viestit: 16
Liittynyt: To Tammi 07, 2016 3:15 pm
Pyörä: KTM

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Sgegis »

Onko tänää ajohommia jossainpäin?
Jani_rr
Viestit: 311
Liittynyt: To Touko 17, 2012 10:56 am
Pyörä: 701

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

Ei tosiaankaan meinaa. Kummallekki löytyy kysyntää, ja näyttäisi olevan Go-Zakin nopea oppimaan naamakirjan ihmeellistä maailmaa, kun siihen malliin kyseisessä ryhmässä järkkäilee ajoja :DDD. Nämä järjestelyt eivät täältä varmasti katoa mihinkään vaikka jengiä olisikin myös tuolla mainitsemassani ryhmässä. Siellä ollaan aika nopeallakin aikataululla saatu "isoakin" porukkaa kasaan, ja kun ei se Lohja kuulu muutenkaan pääkaunpunkiin, niin pitäähän myös meillä olla sellainen ryhmä että päästään me landetkin ajelemaan. ;) Tosin suurin osa kurahousuista taitaa olla pääkaupungista mitä porukkaan tulee kenen kanssa ollaan ajeltu :)

Jani
Go-Za kirjoitti:Meinaako tää nyt sitä ettei täällä enää kukaan vedä tommosia sunnuntai-ajeluja?? Se on kyllä suuri harmi! Mulle taas tois facebook ilmoittelu ei oikein innosta kun siellä keskustelu on aina vähän semmosta sekoilua eikä pysy asiassa.
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja KarMa »

Huomenna retki Räyskälään. Lähtö 10:30 Veikkolan Nesteeltä. Ruokailu Räyskälän lentokentän kahvilassa.

- KarMa
LateK
Viestit: 297
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:56 pm
Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja LateK »

Kerkeekö viel ilmottautua :D klo on paria minuuttia vaille 10:30, vain yksi on paikalla :D
LateK
Viestit: 297
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:56 pm
Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja LateK »

Olipahan hyvä lenkki !
Kiitos KarMa
LateK
Viestit: 297
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:56 pm
Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja LateK »

Pakko on tänne laittaa ihmetys !
Lähdin tänpäiväisen lenkin lopulla Karkkilan ABC:ltä kohti Espoota, jonkin verran koukin hiekkapätkien kautta. Kunnes erään pellon laidassa puun varjossa oli pari Kiinalaisen poliisin tai virkamiehen asussa olevaa tyyppiä, jotka kasvoiltaankin näytti Kiinalaisilta, olipas outo kohtaaminen ! Nämä herrat oli vähän "häkeltyneen" näköisiä kun surautin siitä ohi. Ihan kun olisivat olleet vähän niinkuin yllätetyt, mikäköhän tämä oli. Mieleen tuli ekana että oliskohan jonkun elokuvan kuvaukset jossain lähitienoolla menossa. Vai tietäisköhän joku mikä tää juttu vois olla ?
Ookander
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Loka 09, 2013 10:22 am
Pyörä: BMW R 1250 GSA
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Ookander »

Ettei vaan olisi ollut niitä hävinneitä pakolaisia jotka kuulemma jossain metsissä majailee, ainakin meilläpäin ihan poliisien kanssa etsitään. :lol:
OXOTA
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja KarMa »

Huomenna lauantaina surautus jonnekkin... Iso-Valkee, Räyskälä, Keppanakellari, Lohjanjärven kierros tai joku muu lenkki.

Lähtö Veikkolan Nesteeltä 10:30.

- KarMa
Avatar
Jokke Espoosta
Viestit: 701
Liittynyt: Ke Touko 02, 2012 8:32 am
Pyörä: Poljettava
Paikkakunta: Häme

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Jokke Espoosta »

Onkos kukaan käynyt testaamassa Hupiajo.fi -nimisen firman reittejä? Kyseinen firma pyöritti siis mönkijäsafareita, mutta lopettivat sen ja pitävät vaan nykyisin jotain reittiä kunnossa enska- ja kömpijämiehille. Sijaitsee vähän Järvenpäästä koilliseen.

Kympillä saa vissiin vaikka koko päivän pöristellä, eli ei kovin fasistinen hinta. Vuosilupa 140€. Pitänee melkein käydä tsekkaamassa joku päivä, ellei joku täällä osaa kertoa miksei pitäisi mennä.
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
Vastaa Viestiin