Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
TomppaV
Viestit: 768
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

perskule! No, ensikerralla sitten, kun normielämä ei haittaa harrastustoimintaa.
Taas lähti mopo käsistä
epoksi
Viestit: 170
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 8:04 am
Pyörä: TTR 600

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja epoksi »

Hiljaista pidellyt.. Lauantaina 16.4 kello 10.30 lähden Veikkolan Nesteeltä suuntaamaan Karkkilaan sorateitä pitkin. Mukaan saa liittyä. Kassotaan sitten perillä paljonko meni aikaa ja mitä kautta pujotellaan takaisin.
pauli
Viestit: 228
Liittynyt: To Elo 04, 2005 10:29 pm
Pyörä: cf moto 450MT
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja pauli »

Mukaan tunkee muutama kurapyörä!
Aitta
Viestit: 28
Liittynyt: Su Elo 02, 2015 8:45 am
Pyörä: Husqvarna FE501
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Aitta »

epoksi kirjoitti:Kassotaan sitten perillä paljonko meni aikaa ja mitä kautta pujotellaan takaisin.
Kiitos vetäjälle ! :) Ja takasinhan muuten pujoteltiin aivan erinomaisia reittejä ;-)
Tuli lapsillekkin kerrottavaa "kiukkuisesta ilmaa haravoivasta isännästä"... ;-)
--------------------------------------------------------
Husqvarna TR 650
Edelliset: Suzuki GSF 1250 "Bandit", Yamaha XJ 750, Honda CB 500, Yamaha RD 125, Suzuki S1, Honda Monkey "rusinatankki"
epoksi
Viestit: 170
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 8:04 am
Pyörä: TTR 600

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja epoksi »

Aitta kirjoitti: Kiitos vetäjälle ! :) Ja takasinhan muuten pujoteltiin aivan erinomaisia reittejä ;-)
Tuli lapsillekkin kerrottavaa "kiukkuisesta ilmaa haravoivasta isännästä"... ;-)
Kiitos vedettäville. Mahtipäivä oli. Tuokin haravoiva isäntä onneksi rauhoittui ja pyysi anteeksi käytöstään kun selitettiin että tää garmin ei tiedä sun yksityisteistä ja barrikaadeista. Vieläkin vähän epäilen että äijä oli ketjuttanut yleisen tien.

Toinen oli se umpeen kasvanut ajopolku. Joka oli piilossa pakettiauton takana. Pysähdyin kyselemään isännältä että huijaako mun navi vai meneekö tästä ajopolku.

"On siitä joskus menny. Ei oo mun maita antaa mennä vaan jos siltä tuntuu"
pauli
Viestit: 228
Liittynyt: To Elo 04, 2005 10:29 pm
Pyörä: cf moto 450MT
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja pauli »

Kiitos vetäjälle! Hieno reitti ja mukava porukka eikä ilmakaan ollut paha!
Jani_rr
Viestit: 311
Liittynyt: To Touko 17, 2012 10:56 am
Pyörä: 701

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Jani_rr »

Tulkaahen tuonne naamakirjan puolelle *rälläilyä lohja, ja lähialueet.* Täältä on jo kasa ukkoo "siirtynitkin" ja osa oli sitä kautta tietoinen Epoksin tiedotteen johdosta. Itselle tulee täältä sen verran harvoin mulgaistua ajeluita, niin ois tääkin kerta jäänyt väliin. Siellä on myös katupyörää, ja reittejä niidenkin kanssa saa ajella. Nopeet aikataulutkin onnistuu, ainakin lähipiirin porukoiden kanssa. Kiitos vielä tätäkin kautta Epoksille reiteistä! hauskaa oli, ja loppupäivä menikin lojutessa, ja muutaman kaljan voimalla ;)

Jani
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
Avatar
Go-Za
Viestit: 150
Liittynyt: La Huhti 04, 2015 8:09 pm
Pyörä: XChallenge
Paikkakunta: Sisu
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Go-Za »

Meinaako tää nyt sitä ettei täällä enää kukaan vedä tommosia sunnuntai-ajeluja?? Se on kyllä suuri harmi! Mulle taas tois facebook ilmoittelu ei oikein innosta kun siellä keskustelu on aina vähän semmosta sekoilua eikä pysy asiassa.
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja juvander »

Kyllä niitä täältä lähtee, itsekin juuri mietin että josko lähtisi liikkeelle. Kalusto vain vielä mietinnässä.

Pitäkööt Lohjalaiset vaan naamakirjansa, eihän se nyt pk-seutua muutenkaan ole :lol:
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja KarMa »

Yritetään taas jos tällä kertaa olisi parempi onni...

Eli Vappuaaton ajelut ensi lauantaina... Nakit paistetaan ja nautitaan Iso-Valkeen laavulla ja tuoreet munkit mussutellaan Kasvihuoneilmiössä.

Lähtö 11:00 Veikkolan Nesteeltä ja paluu kun keritään.... Useampi tunti vierähtää joka tapauksessa.

- KarMa
Avatar
juvander
Viestit: 1783
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja juvander »

Erinomainen ajatus!
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Avatar
TomppaV
Viestit: 768
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Yritä luistaa sovituista velvollisuuksista, ja livahtaa takaovesta Veikkolan Nesteelle.
Taas lähti mopo käsistä
villho
Viestit: 343
Liittynyt: Pe Joulu 13, 2013 2:50 pm
Pyörä: Sähköfillari
Paikkakunta: Siuntio

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja villho »

Esitin hallitukselle varovaisen välikysymyksen lauantain lähdöstä, mutta käytyjen neuvotteluiden lopputulemana mulla menee sovitut velvollisuudet edelle.
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Avatar
aapo
Viestit: 819
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 9:18 pm
Pyörä: DR 750 S
Paikkakunta: Espoo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja aapo »

villho kirjoitti:Esitin hallitukselle varovaisen välikysymyksen lauantain lähdöstä, mutta käytyjen neuvotteluiden lopputulemana mulla menee sovitut velvollisuudet edelle.
Kävi ihan samoin :lol:
-too Big to fail-
Avatar
TomppaV
Viestit: 768
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2012 2:34 pm
Pyörä: 950 adv S
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja TomppaV »

Mulla on ainoa avain takaovelle, joten 85% varmuudella mukana.
Taas lähti mopo käsistä
Vastaa Viestiin