Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
perskule! No, ensikerralla sitten, kun normielämä ei haittaa harrastustoimintaa.
Taas lähti mopo käsistä
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Hiljaista pidellyt.. Lauantaina 16.4 kello 10.30 lähden Veikkolan Nesteeltä suuntaamaan Karkkilaan sorateitä pitkin. Mukaan saa liittyä. Kassotaan sitten perillä paljonko meni aikaa ja mitä kautta pujotellaan takaisin.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Mukaan tunkee muutama kurapyörä!
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kiitos vetäjälle !epoksi kirjoitti:Kassotaan sitten perillä paljonko meni aikaa ja mitä kautta pujotellaan takaisin.
Tuli lapsillekkin kerrottavaa "kiukkuisesta ilmaa haravoivasta isännästä"...
--------------------------------------------------------
Husqvarna TR 650
Edelliset: Suzuki GSF 1250 "Bandit", Yamaha XJ 750, Honda CB 500, Yamaha RD 125, Suzuki S1, Honda Monkey "rusinatankki"
Husqvarna TR 650
Edelliset: Suzuki GSF 1250 "Bandit", Yamaha XJ 750, Honda CB 500, Yamaha RD 125, Suzuki S1, Honda Monkey "rusinatankki"
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kiitos vedettäville. Mahtipäivä oli. Tuokin haravoiva isäntä onneksi rauhoittui ja pyysi anteeksi käytöstään kun selitettiin että tää garmin ei tiedä sun yksityisteistä ja barrikaadeista. Vieläkin vähän epäilen että äijä oli ketjuttanut yleisen tien.Aitta kirjoitti: Kiitos vetäjälle !Ja takasinhan muuten pujoteltiin aivan erinomaisia reittejä
![]()
Tuli lapsillekkin kerrottavaa "kiukkuisesta ilmaa haravoivasta isännästä"...
Toinen oli se umpeen kasvanut ajopolku. Joka oli piilossa pakettiauton takana. Pysähdyin kyselemään isännältä että huijaako mun navi vai meneekö tästä ajopolku.
"On siitä joskus menny. Ei oo mun maita antaa mennä vaan jos siltä tuntuu"
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kiitos vetäjälle! Hieno reitti ja mukava porukka eikä ilmakaan ollut paha!
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Tulkaahen tuonne naamakirjan puolelle *rälläilyä lohja, ja lähialueet.* Täältä on jo kasa ukkoo "siirtynitkin" ja osa oli sitä kautta tietoinen Epoksin tiedotteen johdosta. Itselle tulee täältä sen verran harvoin mulgaistua ajeluita, niin ois tääkin kerta jäänyt väliin. Siellä on myös katupyörää, ja reittejä niidenkin kanssa saa ajella. Nopeet aikataulutkin onnistuu, ainakin lähipiirin porukoiden kanssa. Kiitos vielä tätäkin kautta Epoksille reiteistä! hauskaa oli, ja loppupäivä menikin lojutessa, ja muutaman kaljan voimalla 
Jani
Jani
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Meinaako tää nyt sitä ettei täällä enää kukaan vedä tommosia sunnuntai-ajeluja?? Se on kyllä suuri harmi! Mulle taas tois facebook ilmoittelu ei oikein innosta kun siellä keskustelu on aina vähän semmosta sekoilua eikä pysy asiassa.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kyllä niitä täältä lähtee, itsekin juuri mietin että josko lähtisi liikkeelle. Kalusto vain vielä mietinnässä.
Pitäkööt Lohjalaiset vaan naamakirjansa, eihän se nyt pk-seutua muutenkaan ole
Pitäkööt Lohjalaiset vaan naamakirjansa, eihän se nyt pk-seutua muutenkaan ole
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
- KarMa
- Viestit: 606
- Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
- Paikkakunta: Veikkola
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Yritetään taas jos tällä kertaa olisi parempi onni...
Eli Vappuaaton ajelut ensi lauantaina... Nakit paistetaan ja nautitaan Iso-Valkeen laavulla ja tuoreet munkit mussutellaan Kasvihuoneilmiössä.
Lähtö 11:00 Veikkolan Nesteeltä ja paluu kun keritään.... Useampi tunti vierähtää joka tapauksessa.
- KarMa
Eli Vappuaaton ajelut ensi lauantaina... Nakit paistetaan ja nautitaan Iso-Valkeen laavulla ja tuoreet munkit mussutellaan Kasvihuoneilmiössä.
Lähtö 11:00 Veikkolan Nesteeltä ja paluu kun keritään.... Useampi tunti vierähtää joka tapauksessa.
- KarMa
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Erinomainen ajatus!
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Yritä luistaa sovituista velvollisuuksista, ja livahtaa takaovesta Veikkolan Nesteelle.
Taas lähti mopo käsistä
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Esitin hallitukselle varovaisen välikysymyksen lauantain lähdöstä, mutta käytyjen neuvotteluiden lopputulemana mulla menee sovitut velvollisuudet edelle.
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kävi ihan samoinvillho kirjoitti:Esitin hallitukselle varovaisen välikysymyksen lauantain lähdöstä, mutta käytyjen neuvotteluiden lopputulemana mulla menee sovitut velvollisuudet edelle.
-too Big to fail-
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Mulla on ainoa avain takaovelle, joten 85% varmuudella mukana.
Taas lähti mopo käsistä