Talviralli 2016

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

sahtiveikko
Viestit: 99
Liittynyt: La Maalis 24, 2007 10:24 pm
Pyörä: BMW 800 GS Yamaha WR 250R
Paikkakunta: Lammi
Viesti:

Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja sahtiveikko »

Talviralli pidetään 19.-21.2.2016.
Talvirallin pitopaikka on Vaskion Metsästysseuran maja. (http://www.vaskionmetsastysseura.fi/).
Osoite: Heinäsuontie 233 Salo (ent. Halikko) alue tunnetaan Vaskio-nimellä. Heinäsuontie erkanee Vaskiolla tieltä 244 Salo-Aura.
Ormajoki- Extreme hard adventure team
Winkula
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 10:24 pm
Pyörä: GL 1800 / F 800 GS / XT 600
Paikkakunta: Valkeala

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja Winkula »

Reitin suunnittelu voipi alkaa :P
Kanjoni
Viestit: 109
Liittynyt: Su Tammi 11, 2009 12:05 am
Pyörä: Pegaso ja Stelvio ym.
Paikkakunta: Kajaani

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja Kanjoni »

Soon taas pisiimmän matkan palakinto haarukassa...
Löysä
Viestit: 31
Liittynyt: Su Huhti 10, 2011 4:44 pm
Pyörä: Guzzi V85TT/ GL 1,8 ja 1,5
Paikkakunta: Kajaani

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja Löysä »

Kanjoni kirjoitti:Soon taas pisiimmän matkan palakinto haarukassa...
No jos semmoista meinaat tavoitella... minäpä lähden sitten häviämään sen pystin muutamalla kilometrilla, perinteisesti. Kirwosten teltassa ompi tunnelmaa..
andrei
Viestit: 32
Liittynyt: To Marras 11, 2010 7:00 pm
Pyörä: Ktm690,jawa,cbx,wingi,tuutti

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja andrei »

perkeles ,on käsi paketissa.näyttää talviralliin menoaikas heikolle :(
Löysä
Viestit: 31
Liittynyt: Su Huhti 10, 2011 4:44 pm
Pyörä: Guzzi V85TT/ GL 1,8 ja 1,5
Paikkakunta: Kajaani

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja Löysä »

Älä huoli Andrej, kunhan haalaat itsesi jotenkin Talviralli paikalle. Ei me yksikätistäkään Kirwosta päästetään nälkään, eikä varsinkaan janoon, kuolemaan.
Winkula
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 10:24 pm
Pyörä: GL 1800 / F 800 GS / XT 600
Paikkakunta: Valkeala

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja Winkula »

andrei kirjoitti:perkeles ,on käsi paketissa.näyttää talviralliin menoaikas heikolle :(
Kerpele... Jos ei muu auta niin pannaan pulkka Pemun perään :shock:
Avatar
Pilssi
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 17, 2011 1:22 am
Pyörä: Super Tenere 750
Paikkakunta: RAISIO

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja Pilssi »

Tänä "talvena" on kyllä niin lähellä tapahtuma, että joutuu varmaan kiertää Raahen kautta tai jotain :lol:
RiiMi
Viestit: 1444
Liittynyt: Su Syys 25, 2005 11:46 am
Pyörä: Honda cbf 1000f
Paikkakunta: somero

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Saattaa olla , et talvirallissa nähtään uus Africa twinikin
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Winkula
Viestit: 213
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 10:24 pm
Pyörä: GL 1800 / F 800 GS / XT 600
Paikkakunta: Valkeala

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja Winkula »

Startti huomenaamuna aikaisin :D
Niamola
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2007 1:29 pm
Pyörä: 890 Adventure R
Paikkakunta: SASTAMALA
Viesti:

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja Niamola »

Superi tankattuna ja huomista odotellessa. Helmikuun kohokohta taas lähellä.
Tai oikeastaan liian lähellä, joten mutkaa on sovitettava ja paljon.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.

p.050nelkolnol8957
Avatar
t.t.tammi
Viestit: 2176
Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Pyörä: Pan European 1991
Paikkakunta: paimio
Viesti:

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Pientä tietä on hyvä ettii ku lumet ja jäät on tosi vähis...
Saas nähä kui itel käy tulemisen kans, adve oottelee osii ja sivarissa ei pysy sytytys kohillaan...
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
Avatar
Pilssi
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 17, 2011 1:22 am
Pyörä: Super Tenere 750
Paikkakunta: RAISIO

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja Pilssi »

Tuut sivarilla vaikka väkisin. Paikalla on luultavimmin suomen parasta tietotaitoa sivaripyöriin liittyen. Pääsevat ropaamaan :D
Avatar
Pilssi
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 17, 2011 1:22 am
Pyörä: Super Tenere 750
Paikkakunta: RAISIO

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja Pilssi »

Ja loppuillasta kaikista kuoriutuu mitä parhaimpia mekaanikkoja yms. :mrgreen :mrgreen:
RiiMi
Viestit: 1444
Liittynyt: Su Syys 25, 2005 11:46 am
Pyörä: Honda cbf 1000f
Paikkakunta: somero

Re: Talviralli 2016

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Talvirallissa tuli kaverin kanssa poikettua ja täytyy sanoa , et vaik en mikään talviralli ekspertti olekkaan niin senverran paljon vaivaa ja aikaa käytetty talvirallin onnistumiseen, et tosta on varmaan aika paha pistää paremmaks. Harmitti lähteä pois.
Liitteet
DSCN1264.JPG
DSCN1263.JPG
DSCN1265.JPG
DSCN1268.JPG
DSCN1270.JPG
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Vastaa Viestiin