Talviralli 2016
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
sahtiveikko
- Viestit: 99
- Liittynyt: La Maalis 24, 2007 10:24 pm
- Pyörä: BMW 800 GS Yamaha WR 250R
- Paikkakunta: Lammi
- Viesti:
Talviralli 2016
Talviralli pidetään 19.-21.2.2016.
Talvirallin pitopaikka on Vaskion Metsästysseuran maja. (http://www.vaskionmetsastysseura.fi/).
Osoite: Heinäsuontie 233 Salo (ent. Halikko) alue tunnetaan Vaskio-nimellä. Heinäsuontie erkanee Vaskiolla tieltä 244 Salo-Aura.
Talvirallin pitopaikka on Vaskion Metsästysseuran maja. (http://www.vaskionmetsastysseura.fi/).
Osoite: Heinäsuontie 233 Salo (ent. Halikko) alue tunnetaan Vaskio-nimellä. Heinäsuontie erkanee Vaskiolla tieltä 244 Salo-Aura.
Ormajoki- Extreme hard adventure team
-
Winkula
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 10:24 pm
- Pyörä: GL 1800 / F 800 GS / XT 600
- Paikkakunta: Valkeala
Re: Talviralli 2016
Reitin suunnittelu voipi alkaa 
-
Kanjoni
- Viestit: 109
- Liittynyt: Su Tammi 11, 2009 12:05 am
- Pyörä: Pegaso ja Stelvio ym.
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Talviralli 2016
Soon taas pisiimmän matkan palakinto haarukassa...
-
Löysä
- Viestit: 31
- Liittynyt: Su Huhti 10, 2011 4:44 pm
- Pyörä: Guzzi V85TT/ GL 1,8 ja 1,5
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Talviralli 2016
No jos semmoista meinaat tavoitella... minäpä lähden sitten häviämään sen pystin muutamalla kilometrilla, perinteisesti. Kirwosten teltassa ompi tunnelmaa..Kanjoni kirjoitti:Soon taas pisiimmän matkan palakinto haarukassa...
Re: Talviralli 2016
perkeles ,on käsi paketissa.näyttää talviralliin menoaikas heikolle 
-
Löysä
- Viestit: 31
- Liittynyt: Su Huhti 10, 2011 4:44 pm
- Pyörä: Guzzi V85TT/ GL 1,8 ja 1,5
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Talviralli 2016
Älä huoli Andrej, kunhan haalaat itsesi jotenkin Talviralli paikalle. Ei me yksikätistäkään Kirwosta päästetään nälkään, eikä varsinkaan janoon, kuolemaan.
-
Winkula
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 10:24 pm
- Pyörä: GL 1800 / F 800 GS / XT 600
- Paikkakunta: Valkeala
Re: Talviralli 2016
Kerpele... Jos ei muu auta niin pannaan pulkka Pemun peräänandrei kirjoitti:perkeles ,on käsi paketissa.näyttää talviralliin menoaikas heikolle
Re: Talviralli 2016
Tänä "talvena" on kyllä niin lähellä tapahtuma, että joutuu varmaan kiertää Raahen kautta tai jotain 
Re: Talviralli 2016
Saattaa olla , et talvirallissa nähtään uus Africa twinikin
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it
-
Winkula
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 10:24 pm
- Pyörä: GL 1800 / F 800 GS / XT 600
- Paikkakunta: Valkeala
Re: Talviralli 2016
Startti huomenaamuna aikaisin 
-
Niamola
- Viestit: 496
- Liittynyt: Ke Tammi 31, 2007 1:29 pm
- Pyörä: 890 Adventure R
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Talviralli 2016
Superi tankattuna ja huomista odotellessa. Helmikuun kohokohta taas lähellä.
Tai oikeastaan liian lähellä, joten mutkaa on sovitettava ja paljon.
Tai oikeastaan liian lähellä, joten mutkaa on sovitettava ja paljon.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.
p.050nelkolnol8957
p.050nelkolnol8957
- t.t.tammi
- Viestit: 2176
- Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
- Pyörä: Pan European 1991
- Paikkakunta: paimio
- Viesti:
Re: Talviralli 2016
Pientä tietä on hyvä ettii ku lumet ja jäät on tosi vähis...
Saas nähä kui itel käy tulemisen kans, adve oottelee osii ja sivarissa ei pysy sytytys kohillaan...
Saas nähä kui itel käy tulemisen kans, adve oottelee osii ja sivarissa ei pysy sytytys kohillaan...
Re: Talviralli 2016
Tuut sivarilla vaikka väkisin. Paikalla on luultavimmin suomen parasta tietotaitoa sivaripyöriin liittyen. Pääsevat ropaamaan 
Re: Talviralli 2016
Ja loppuillasta kaikista kuoriutuu mitä parhaimpia mekaanikkoja yms. :mrgreen 
Re: Talviralli 2016
Talvirallissa tuli kaverin kanssa poikettua ja täytyy sanoa , et vaik en mikään talviralli ekspertti olekkaan niin senverran paljon vaivaa ja aikaa käytetty talvirallin onnistumiseen, et tosta on varmaan aika paha pistää paremmaks. Harmitti lähteä pois.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it