Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
oppeS
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
työkaveri kävi ajaa pari kierrosta. Sanoi, että heinikko peittää kivet ja vaarana pyörän rikkoutuminen. Oisko kel-
lään siimaleikkuria ja aikaa käydä harventamassa?
lään siimaleikkuria ja aikaa käydä harventamassa?
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Kävin Pirkkalan kiertämään pyörällä pari päivää sitten. Kävin tänään aamulenkin kävelemässä radan ympäri ja oksasaksilla vähän saksin vesakkoja ja vadelmia reitiltä. Siellä on muuten todella hyvin vadelmia. Revin pari kantoa yms. Saa kävellen paremman kuvan radastakin päähänsä.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
E. F. Schumacher
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Ei nyt ihan mahdu topicin mainitsemiin kuntiin, mutta patikoin tuossa lempäälässä ideaparkin takana, tarkalleenottaen Maiseen ja Paistinkulman välissä.
Löysin sieltä ilmeisesti käytössä olevan enduroradan, ihan suuntakyltit ja kaikki ja paljon tuoreita renkaanjälkiä. Kartta: http://goo.gl/maps/RgMek
En kuitenkaan löytänyt mitään infotekstejä sieltä, en yhtään mitään. Pelkästään suuntakylttejä, tietääkö joku tuosta jotain?? Jotain infoa antaa? mikä on homman nimi?
Löysin sieltä ilmeisesti käytössä olevan enduroradan, ihan suuntakyltit ja kaikki ja paljon tuoreita renkaanjälkiä. Kartta: http://goo.gl/maps/RgMek
En kuitenkaan löytänyt mitään infotekstejä sieltä, en yhtään mitään. Pelkästään suuntakylttejä, tietääkö joku tuosta jotain?? Jotain infoa antaa? mikä on homman nimi?
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
se on Marjamäenpolku. Hieno idea laittaa enduropolku ikeaparkin viereen. Se on vähän niin ku lapsiparkki endurokuskeille, ku parempi puolisko soppailee
-ville
-ville
---x mopolla suohon x---
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Ilmeisesti ihan laillinen ja suotuisa paikka käyrä ajeleen?
Näistä olis kyllä joskus hyvä tehdä semmonen infosivu intterwbebbiin...
Näistä olis kyllä joskus hyvä tehdä semmonen infosivu intterwbebbiin...
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
poistin tän...
Viimeksi muokannut VAK, La Elo 10, 2013 10:25 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---x mopolla suohon x---
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Asia selvä
Viimeksi muokannut THA, La Elo 10, 2013 1:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Mä otan noi viestini pois. Joskus kyllä kannattaa tiedottaa avoimesti, jos polku on kielletty. Tai tarkoitettu vain Lempäälään kunnallisveronsa maksaville. Itse en tuota tiennyt.
-ville
-ville
---x mopolla suohon x---
-
Peruskallio
- Viestit: 59
- Liittynyt: La Maalis 01, 2008 12:55 am
- Pyörä: KTM EXC530R
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Kävin viime sunnuntaina pirkkalan lenkin lainatun gopron kanssa kiertämässä.
Jos jotakuta nyt kiinnostaa niin tälläinen polku siellä tällähetkellä kulkee.
http://m.youtube.com/watch?v=v5Dg_oEWAx0
Tästä romut päälle ja taas pirkkalaa kiertämään, keli ainakin nätti. Kuulemma paulaniemessä olisi oikein missikin paikalla, mutta laittakoot joku sitten kuvan tähän jatkoksi niin vertaillaillaan kummassa oli kivempaa
Jos jotakuta nyt kiinnostaa niin tälläinen polku siellä tällähetkellä kulkee.
http://m.youtube.com/watch?v=v5Dg_oEWAx0
Tästä romut päälle ja taas pirkkalaa kiertämään, keli ainakin nätti. Kuulemma paulaniemessä olisi oikein missikin paikalla, mutta laittakoot joku sitten kuvan tähän jatkoksi niin vertaillaillaan kummassa oli kivempaa
-
Kuratulppa
- Viestit: 38
- Liittynyt: Su Huhti 06, 2014 9:53 pm
- Pyörä: DR650SE
- Paikkakunta: Iittala
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Onko kukaan käynyt lähiaikoina tuola Paulaniemen radoilla?
Missä kunnossa mahtaa näin syksyn sateilla ladut olla?
Olisi suunnitelmissa lauantaina lähteä ensimäistä kertaa kokeilemaan jos ei sada sammakoita taivaalta...
Missä kunnossa mahtaa näin syksyn sateilla ladut olla?
Olisi suunnitelmissa lauantaina lähteä ensimäistä kertaa kokeilemaan jos ei sada sammakoita taivaalta...
- Dominator
- Viestit: 1668
- Liittynyt: To Touko 06, 2010 3:03 pm
- Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V
- Paikkakunta: Manse
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
En oo nyt justiin käyny mut "vaarinpolku" tahtoo olla aika luikas märällä kelillä ja onhan siellä lätäköitä, mutta ajaan pystyy jos ei kuraa pelkää. Parkkipaikan puoleinen Suomienskapolku on sellainen kuin mikä tahansa kivikkoinen ja juurakkoinen polku näin syksyllä..
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Vaarinpolulla ensin pari lämppärikierrosta ja sit enskaosuuksillekin. On siellä muutama kohta "epäsuotusta" kivikkoo, mut pääosin semmosta suotusta, että vetää vaan keskeltä kaikkee päin niin menee jopa rossikepeillä jotensakin suoraan. Parkkiksen puolen lenkillä sit ehkä 10% kivikosta sitä epäsuotusaa. Jos verta Pirkkalaan niin siellä kivikoista ehkä 30% epäsuotusaa ja Lakalaivassa vielä enemmän. Lätäköitä tietty on ja kaasun asennoissa arvii löytyä välimuotojakin, ei vaan on/off...
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
Jani M
- Viestit: 2305
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Nämä pakkaspäivät ovat ihan parhaita ajelukelejä näin syksyllä. Pakkanen kuivattaa maan lukuunottamatta tietysti isompia lätäköitä ja pito on kesärenkailla loistava. Juuret luonnollisesti on liukkaita, kun ovat jäässä. Kallioilla ja kivissä taasen on pitoa kuin kuivalla kesäkelillä.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Kävin krossihallissa sunnuntaina kahdesti, ensin päivällä Pikku Hukan ja Birdien kanssa, illalla vielä uudestaan. Rata on nyt todella hyvä profiililtaan, kaiken tasoisille löytyy ajamista eikä kovin vaarallisia kaksareitakaan ole (kaksi sellaista, joihin ei ihan tarpeeksi kovaa liian löysillä iskareilla ottaa kyllä ranteille enkä ainakaan minä hyppinyt).
Tässä vähän nopeamman kuskin ajosta koostetta sunnuntai-illalta, antaa hyvän kuvan rataprofiilista:
https://www.youtube.com/watch?v=CHvFtv-sioc
ps. kelaa ekat 5s. pois jos mainokset ärsyttää...
Tässä vähän nopeamman kuskin ajosta koostetta sunnuntai-illalta, antaa hyvän kuvan rataprofiilista:
https://www.youtube.com/watch?v=CHvFtv-sioc
ps. kelaa ekat 5s. pois jos mainokset ärsyttää...
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
Mixu
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 10:40 pm
- Pyörä: joku mopo hakusessa
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Ylöjärven , Kurun ja Pirkkalan ajelut
Enduro Koeajo, ja koulutus tapahtuma
19. syyskuuta 2015klo 10:00–16:00
enskapäivää pukkaa syksylle taas paulaniemeen, tässä alustavaa infoo. samalla periaatteella ku viimeksi
https://www.facebook.com/events/940023046049320/
19. syyskuuta 2015klo 10:00–16:00
enskapäivää pukkaa syksylle taas paulaniemeen, tässä alustavaa infoo. samalla periaatteella ku viimeksi
https://www.facebook.com/events/940023046049320/
EXÄT:
Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008
Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004
Beta RR 300, 2015
Suzuki GX1300R Hayabusa, 2000
Husaberg FX 450 2011
Husaberg TE 125 2012
KTM Enduro 690r, 2010
KTM 250 SX-F, 2008
Yamaha wr450f, 2004
Kawasaki Z 750, 2004