Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin

Tulitko mukaan (rekisteröidyit) foorumille jo vanhan sivuston aikana

kyllä
124
34%
en
167
45%
seurasin vanhaa mutta rekisteröidyin vasta uudelle
30
8%
en muista varmasti
29
8%
en ymmärrä kysymystä
18
5%
Muu kuin mikään yllä annetuista vastausvaihtoehdoista
1
0%
 
Ääniä yhteensä: 369

Avatar
SS
Viestit: 1145
Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
Paikkakunta: Nummela

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja SS »

Hidasta oli 14.4, joten piti muita sivuja selailla

SS
MarkkuHoo
Viestit: 1134
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
Paikkakunta: Häme
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja MarkkuHoo »

On kyllä jotain vialla, foorumi on tahmannut on enempi vähempi koko vkonlopun ja edelleen jatkuu. Selaimella että tapatalk:in avulla.
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
Avatar
juhan
Viestit: 2579
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Paikkakunta: JKL

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja juhan »

bisti kirjoitti:Jotain kummallista foorumissa kyllä on, koska ainakin itsellä tapatalkilla jää välillä ketjut tyhjiksi, lataa ja lataa vaan ja sen jälkeen näyttää tyhjää sivua.
Eikä pelitä vieläkään, aukeaa satunnaisesti ja toimii erittäin tahmaisesti jos ollenkaan. Sekä selaimella että Tapatalkilla.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Takkuillut useamman päivän/viikon, tän päivän ollut kokonaan nurin. Nyt näköjään alkoi taas pelittämään :)
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
kimmokekki
Viestit: 1435
Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
Pyörä: KTM 530 exc-R
Paikkakunta: tervakoski

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja kimmokekki »

ei mennyt tossa 10-13 välissä sivut auki ollenkaan
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com
Avatar
SS
Viestit: 1145
Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
Paikkakunta: Nummela

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja SS »

Vieroitusoireita saa jo moisesta....

SS
Tase
Viestit: 2629
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Paikkakunta: Oulu

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Tase »

No toimiihan foorumi kumminkin 99.9%, ja vielä vapaaehtoisvoimin. Kiitokset ylläpidolle että jaksavat harrastaa.
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Tase on aivan oikeassa, kiitokset Ylläpidolle siitä että foorumi on ylipäätään olemassa!

Vaikka vähän toivoisin päivitystä foormin softan toimivuuteen :wink:
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Serveri oli ollu päällä tosi pitkään ja meni nyt junkeliin. Ylösnoustessaan teki vielä levyjen tarkistusta joka kesti aikansa.

Katotaampa nyt huomenna miten käyttäytyy päiväsaikaan, kirjoitelkaa tänne kokemuksia.
Avatar
mico
Viestit: 1344
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Paikkakunta: Pori

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja mico »

Vähän jumittaa vai jumittaako mun valokuitu?? :roll:
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Out of office

Karkaan viikoksi maailmalle. Toimintaohje tilanteessa, jossa foorumi heittää pelittämästä:
1. Pistä kypärä päähän
2. Lähde ajamaan.
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Foorumi toimii aika hitaasti ja välillä ei aukea ollenkaan. Ilmeisesti muillakin samoja ongelmia hitauden kanssa, tämän huomaa peräkkäisistä tupla/tripla postauksista.
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
kimmokekki
Viestit: 1435
Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
Pyörä: KTM 530 exc-R
Paikkakunta: tervakoski

Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja kimmokekki »

Juu niin tekee ...
Tapatalk PRO:hon tuli tänään 3. Päivitys viikon sisään eikä tää toimi vieläkään
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com
Avatar
kimmokekki
Viestit: 1435
Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
Pyörä: KTM 530 exc-R
Paikkakunta: tervakoski

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja kimmokekki »

Kuva

Tällästä tarjos tänään useamman tunnin
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja kalle j »

Välillä näkyy tapatalkilla luettaessa sellaisia viestejä mitä ei tietokoneella näy ja päinvastoin. Onko muut huomanneet vastaavaa vai olenko menettänyt mielenterveyteni :?:
Lisää urkua monitoriin...
Vastaa Viestiin