Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- SS
- Viestit: 1145
- Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
- Paikkakunta: Nummela
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Hidasta oli 14.4, joten piti muita sivuja selailla
SS
SS
-
MarkkuHoo
- Viestit: 1134
- Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Paikkakunta: Häme
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
On kyllä jotain vialla, foorumi on tahmannut on enempi vähempi koko vkonlopun ja edelleen jatkuu. Selaimella että tapatalk:in avulla.
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
- juhan
- Viestit: 2579
- Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
- Paikkakunta: JKL
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Eikä pelitä vieläkään, aukeaa satunnaisesti ja toimii erittäin tahmaisesti jos ollenkaan. Sekä selaimella että Tapatalkilla.bisti kirjoitti:Jotain kummallista foorumissa kyllä on, koska ainakin itsellä tapatalkilla jää välillä ketjut tyhjiksi, lataa ja lataa vaan ja sen jälkeen näyttää tyhjää sivua.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Takkuillut useamman päivän/viikon, tän päivän ollut kokonaan nurin. Nyt näköjään alkoi taas pelittämään 
Kylätason kurapyöräilijä.
- kimmokekki
- Viestit: 1435
- Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
- Pyörä: KTM 530 exc-R
- Paikkakunta: tervakoski
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
ei mennyt tossa 10-13 välissä sivut auki ollenkaan
- SS
- Viestit: 1145
- Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
- Paikkakunta: Nummela
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Vieroitusoireita saa jo moisesta....
SS
SS
-
Tase
- Viestit: 2629
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
No toimiihan foorumi kumminkin 99.9%, ja vielä vapaaehtoisvoimin. Kiitokset ylläpidolle että jaksavat harrastaa.
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Tase on aivan oikeassa, kiitokset Ylläpidolle siitä että foorumi on ylipäätään olemassa!
Vaikka vähän toivoisin päivitystä foormin softan toimivuuteen
Vaikka vähän toivoisin päivitystä foormin softan toimivuuteen
Kylätason kurapyöräilijä.
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Serveri oli ollu päällä tosi pitkään ja meni nyt junkeliin. Ylösnoustessaan teki vielä levyjen tarkistusta joka kesti aikansa.
Katotaampa nyt huomenna miten käyttäytyy päiväsaikaan, kirjoitelkaa tänne kokemuksia.
Katotaampa nyt huomenna miten käyttäytyy päiväsaikaan, kirjoitelkaa tänne kokemuksia.
- mico
- Viestit: 1344
- Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
- Paikkakunta: Pori
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Vähän jumittaa vai jumittaako mun valokuitu?? 
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Out of office
Karkaan viikoksi maailmalle. Toimintaohje tilanteessa, jossa foorumi heittää pelittämästä:
1. Pistä kypärä päähän
2. Lähde ajamaan.
Karkaan viikoksi maailmalle. Toimintaohje tilanteessa, jossa foorumi heittää pelittämästä:
1. Pistä kypärä päähän
2. Lähde ajamaan.
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Foorumi toimii aika hitaasti ja välillä ei aukea ollenkaan. Ilmeisesti muillakin samoja ongelmia hitauden kanssa, tämän huomaa peräkkäisistä tupla/tripla postauksista.
Kylätason kurapyöräilijä.
- kimmokekki
- Viestit: 1435
- Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
- Pyörä: KTM 530 exc-R
- Paikkakunta: tervakoski
Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Juu niin tekee ...
Tapatalk PRO:hon tuli tänään 3. Päivitys viikon sisään eikä tää toimi vieläkään
Tapatalk PRO:hon tuli tänään 3. Päivitys viikon sisään eikä tää toimi vieläkään
- kimmokekki
- Viestit: 1435
- Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
- Pyörä: KTM 530 exc-R
- Paikkakunta: tervakoski
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Tällästä tarjos tänään useamman tunnin
- kalle j
- Viestit: 878
- Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
- Paikkakunta: Muurame
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Välillä näkyy tapatalkilla luettaessa sellaisia viestejä mitä ei tietokoneella näy ja päinvastoin. Onko muut huomanneet vastaavaa vai olenko menettänyt mielenterveyteni 
Lisää urkua monitoriin...