STOP! SEiS!Viuh kirjoitti:Hämeen autosähkö myymässä merkittömässä on tällaiset sisukset. Hintaa aika tarkkaan 50 eur.
Taidan kanssa laittaa linssejä tilaukseen, kiitti vinkistä!
Noi mitä mä tilasin soveltuvat tommoselle XML-ledille ja toi sun näyttäis olevan P7-ledillä, joten noi mun linkittämät linssit ei käy!
[edit]
Tuolta dealextremen palautteista selviää että joku on porannut ton linssin sopivaksi P7-ledille.
Eli tuossa linssissä on ~7mm reikä ledille kun taas P7-led tarvitsee ~11mm reijän. Eli poraamalla varovasti saa tuonkin sopimaan tohon sun lamppuus!
Ja jos laitat YV:llä osottees, niin voin lähettä sulle postitse 1kpl noita linssejä niin saat kokeilla poraamista..
[/edit]

