Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Re: Tulitko vastaan??
Tänään tuli häijäässä iso super tenere vastaan tampereen suuntaan... ite tolla pari vuosikymmentä vanhemmalla porin suuntaan.
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Tänään Espoon Motonetin edessä parkissa SuperEnduro supermotorenkailla. Tosi makee näky 
routaisten peltojen pehtoori
-
shakali
- Pyörä: KLE500&TS125x2
Tänään ohitti joku kotarilla allekirjoittaneen KELEn ja Mardun funduron Hetekankaantiellä matkalla kohti Onkamontietä. Juu ei pysytty perässä 
Onkos täällä muuten olemassa joku tietty tervehtiminen, olen huomannut että oulun seudulla osa kurapyörillä vastaan tulevista nostaa lapasta oikein reilusti pystyyn, osa tyytyy pikkuisen kättä nostamaan.
Onkos täällä muuten olemassa joku tietty tervehtiminen, olen huomannut että oulun seudulla osa kurapyörillä vastaan tulevista nostaa lapasta oikein reilusti pystyyn, osa tyytyy pikkuisen kättä nostamaan.
---
ex-Yamaha XT600 Tenere, ex-Suzuki GSX750, ex-Suzuki GSX750EF, ex-Suzuki RG125
ex-Yamaha XT600 Tenere, ex-Suzuki GSX750, ex-Suzuki GSX750EF, ex-Suzuki RG125
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Minä se en ainakaan ollut, kun en perjantaina ajanut. Mutta torstaina tuli Martimossa joku vastaan, ihan kuin olisi ollut Funduro kun ohimennen vilkaisi.shakali kirjoitti:Tänään ohitti joku kotarilla allekirjoittaneen KELEn ja Mardun funduron Hetekankaantiellä matkalla kohti Onkamontietä. Juu ei pysytty perässä
Tervehtimisessä ei liene mitään ohjesääntöä. Itse nostan enskamiehille reilusti kättä, muille huomattavasti vähemmän.
-
Mika_Tz
- Pyörä: KTM 990 Adventure -08
Tänään tuli Dakar vastaan HML-Turenki välillä. Super Tenere tuli muistaakseni Turenki- Lammi välillä vastaan. Olin punamustaharmaalla Gessulla liikkeellä matkalla Vääksyyn. Meitä oli 4-5 pyörän letka liikkeellä.
Yamaha XT Tenere -> BMW F 650 GS Dakar-> R 1200 GS-> KTM 990 Adventure
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
-
Kurahanska
- Pyörä: Ktm
Tase kirjoitti: Tervehtimisessä ei liene mitään ohjesääntöä. Itse nostan enskamiehille reilusti kättä, muille huomattavasti vähemmän.
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Eilen tuli vastaan kun kotilolla ajelin joskus aamulla 9 aikaan iso gessu, alumiinisilla sivulaukuilla varustettuna, ei olis joku täältä tai vai joku sunnuntai suhari 
Yksinäinen Susi
Hieman offia, mutta tuosta lajien välisestä tervehtimisestä. Enska ja kyykkymiehet tervehtii lähes laitanaan, mutta customimiehillä se käsi taitaa olla pultattu tankoon kiinni. Tosin jonkun kerran on vastaan tullut hoodeeletka kädet reippaasti kohti korkeuksiaKurahanska kirjoitti:Tase kirjoitti: Tervehtimisessä ei liene mitään ohjesääntöä. Itse nostan enskamiehille reilusti kättä, muille huomattavasti vähemmän.
En tiiä onko tämä vaan sitä että täällä periferialla prätkä on prätkä, mutta kaikki lajit tervehtii. Matkaenskat ehkä innokkaammin, mutta näitä kohtaa niin harvoin muutenkin. Viime kesänä tuli siis ajettua 110km siivua lähes päivittäin aamulla/illalla; siinä kohtasi sen 1-6 pärrää suuntaansa.
Pitkään näytti että tervehtimiset oli vähän vähissä, mutta sitten tajusin että monella on mustat ajohanskat ja vasen käsi pysyy kahvalla eli ns. tervehdys sormilla.
Oma tapa on tervehtiä näkyvästi, käsi ja kaksi sormea maata kohti; mutta turha odottaa vastausta kaikilta, eri vastaantulijoilla on erilaiset kiireet ja kiinnostukset. Hyvä on kuitenkin tapaa ylläpitää, sanat aikanaan muuttuu teoiksi.
Pitkään näytti että tervehtimiset oli vähän vähissä, mutta sitten tajusin että monella on mustat ajohanskat ja vasen käsi pysyy kahvalla eli ns. tervehdys sormilla.
Oma tapa on tervehtiä näkyvästi, käsi ja kaksi sormea maata kohti; mutta turha odottaa vastausta kaikilta, eri vastaantulijoilla on erilaiset kiireet ja kiinnostukset. Hyvä on kuitenkin tapaa ylläpitää, sanat aikanaan muuttuu teoiksi.
Русский военный корабль, иди на хуй
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Tulitko vastaan??
Ehdottomasti pitäis kehittää kanssa kurapyöräilijöitä varten oma tervehdys. Olisko kahden käden tervehdys tapeilla seisten hyvä? Sen huomais helposti eikä sekoittais katupyöriin, kevareihin eikä varsinkaan enduromopoihin 
Kura lentää...
Perjantai iltana tuli iso gessu vastaan Lankamaantiellä. Oliko voorumilaisia?
EX:
R1200GSA
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
R1200GSA
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Tuo vois olla hyvä, erottaa ainakintertsu kirjoitti:Ehdottomasti pitäis kehittää kanssa kurapyöräilijöitä varten oma tervehdys. Olisko kahden käden tervehdys tapeilla seisten hyvä? Sen huomais helposti eikä sekoittais katupyöriin, kevareihin eikä varsinkaan enduromopoihin
Yksinäinen Susi
-
Kurahanska
- Pyörä: Ktm
Kenellä seisoi SE illalla merisatamanrannassa, oli uljas näky tusinamopojen vieressä 
Lauantaina käytin poikaa tutustumassa lähialueen hiekkateihin ja Vehniällä käännyttiin nelostietä pohjoiseen neljän pyörän perään. Seassa oli pari Kotarin Adventurea. Ajeltiin peräjälkeen Hirvaskankaan ABC:lle tankkaamaan josta me jatkettiin pojan kanssa kohti Suolahtea. Olikos foorumin väkeä nämä herrat?
Sunnuntaina 27.5 puolenpäivän aikaan Someron ihamäentiellä kohti someroa tuli vastaan musta 1200 super tenere. itse olin liikkeellä v-stromilla. liekö foorumilaisia?
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it