Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Tänään tuli häijäässä iso super tenere vastaan tampereen suuntaan... ite tolla pari vuosikymmentä vanhemmalla porin suuntaan.
HarMi
Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long

Viesti Kirjoittaja HarMi »

Tänään Espoon Motonetin edessä parkissa SuperEnduro supermotorenkailla. Tosi makee näky 8)
routaisten peltojen pehtoori
shakali
Pyörä: KLE500&TS125x2

Viesti Kirjoittaja shakali »

Tänään ohitti joku kotarilla allekirjoittaneen KELEn ja Mardun funduron Hetekankaantiellä matkalla kohti Onkamontietä. Juu ei pysytty perässä :-)

Onkos täällä muuten olemassa joku tietty tervehtiminen, olen huomannut että oulun seudulla osa kurapyörillä vastaan tulevista nostaa lapasta oikein reilusti pystyyn, osa tyytyy pikkuisen kättä nostamaan.
---
ex-Yamaha XT600 Tenere, ex-Suzuki GSX750, ex-Suzuki GSX750EF, ex-Suzuki RG125
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

shakali kirjoitti:Tänään ohitti joku kotarilla allekirjoittaneen KELEn ja Mardun funduron Hetekankaantiellä matkalla kohti Onkamontietä. Juu ei pysytty perässä :-)

Onkos täällä muuten olemassa joku tietty tervehtiminen, olen huomannut että oulun seudulla osa kurapyörillä vastaan tulevista nostaa lapasta oikein reilusti pystyyn, osa tyytyy pikkuisen kättä nostamaan.
Minä se en ainakaan ollut, kun en perjantaina ajanut. Mutta torstaina tuli Martimossa joku vastaan, ihan kuin olisi ollut Funduro kun ohimennen vilkaisi.

Tervehtimisessä ei liene mitään ohjesääntöä. Itse nostan enskamiehille reilusti kättä, muille huomattavasti vähemmän.
Mika_Tz
Pyörä: KTM 990 Adventure -08

Viesti Kirjoittaja Mika_Tz »

Tänään tuli Dakar vastaan HML-Turenki välillä. Super Tenere tuli muistaakseni Turenki- Lammi välillä vastaan. Olin punamustaharmaalla Gessulla liikkeellä matkalla Vääksyyn. Meitä oli 4-5 pyörän letka liikkeellä.
Yamaha XT Tenere -> BMW F 650 GS Dakar-> R 1200 GS-> KTM 990 Adventure
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
Kurahanska
Pyörä: Ktm

Viesti Kirjoittaja Kurahanska »

Tase kirjoitti: Tervehtimisessä ei liene mitään ohjesääntöä. Itse nostan enskamiehille reilusti kättä, muille huomattavasti vähemmän.
:lol:
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Eilen tuli vastaan kun kotilolla ajelin joskus aamulla 9 aikaan iso gessu, alumiinisilla sivulaukuilla varustettuna, ei olis joku täältä tai vai joku sunnuntai suhari :lol:
Yksinäinen Susi
Pastori
Pyörä: Pyörätön

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Kurahanska kirjoitti:
Tase kirjoitti: Tervehtimisessä ei liene mitään ohjesääntöä. Itse nostan enskamiehille reilusti kättä, muille huomattavasti vähemmän.
:lol:
Hieman offia, mutta tuosta lajien välisestä tervehtimisestä. Enska ja kyykkymiehet tervehtii lähes laitanaan, mutta customimiehillä se käsi taitaa olla pultattu tankoon kiinni. Tosin jonkun kerran on vastaan tullut hoodeeletka kädet reippaasti kohti korkeuksia :lol:
psi
Pyörä: Africa Twin RD07

Viesti Kirjoittaja psi »

En tiiä onko tämä vaan sitä että täällä periferialla prätkä on prätkä, mutta kaikki lajit tervehtii. Matkaenskat ehkä innokkaammin, mutta näitä kohtaa niin harvoin muutenkin. Viime kesänä tuli siis ajettua 110km siivua lähes päivittäin aamulla/illalla; siinä kohtasi sen 1-6 pärrää suuntaansa.

Pitkään näytti että tervehtimiset oli vähän vähissä, mutta sitten tajusin että monella on mustat ajohanskat ja vasen käsi pysyy kahvalla eli ns. tervehdys sormilla.

Oma tapa on tervehtiä näkyvästi, käsi ja kaksi sormea maata kohti; mutta turha odottaa vastausta kaikilta, eri vastaantulijoilla on erilaiset kiireet ja kiinnostukset. Hyvä on kuitenkin tapaa ylläpitää, sanat aikanaan muuttuu teoiksi.
Русский военный корабль, иди на хуй
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Ehdottomasti pitäis kehittää kanssa kurapyöräilijöitä varten oma tervehdys. Olisko kahden käden tervehdys tapeilla seisten hyvä? Sen huomais helposti eikä sekoittais katupyöriin, kevareihin eikä varsinkaan enduromopoihin ;)
Kura lentää...
markkut
Pyörä: 890R

Viesti Kirjoittaja markkut »

Perjantai iltana tuli iso gessu vastaan Lankamaantiellä. Oliko voorumilaisia?
EX:
R1200GSA
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

tertsu kirjoitti:Ehdottomasti pitäis kehittää kanssa kurapyöräilijöitä varten oma tervehdys. Olisko kahden käden tervehdys tapeilla seisten hyvä? Sen huomais helposti eikä sekoittais katupyöriin, kevareihin eikä varsinkaan enduromopoihin ;)
Tuo vois olla hyvä, erottaa ainakin :lol:
Yksinäinen Susi
Kurahanska
Pyörä: Ktm

Viesti Kirjoittaja Kurahanska »

Kenellä seisoi SE illalla merisatamanrannassa, oli uljas näky tusinamopojen vieressä :lol:
MMH
Pyörä: XTZ750

Viesti Kirjoittaja MMH »

Lauantaina käytin poikaa tutustumassa lähialueen hiekkateihin ja Vehniällä käännyttiin nelostietä pohjoiseen neljän pyörän perään. Seassa oli pari Kotarin Adventurea. Ajeltiin peräjälkeen Hirvaskankaan ABC:lle tankkaamaan josta me jatkettiin pojan kanssa kohti Suolahtea. Olikos foorumin väkeä nämä herrat?
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Sunnuntaina 27.5 puolenpäivän aikaan Someron ihamäentiellä kohti someroa tuli vastaan musta 1200 super tenere. itse olin liikkeellä v-stromilla. liekö foorumilaisia?
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Vastaa Viestiin