Jep, maanantaina tuli oikein kirjekuoreen pakattuna, vielä en ole ehtinyt lukemaan, mutta kaipa siinä uusia malleja mainostetaan. Ja Hondalta tuli mainos myös, kovasti ne yrittävät houkutella takaisinyrmyli kirjoitti:Postista kolahti eilen Triumph -lehti ja suoraan Ranskasta. Onkos muille Tiikerin omistajille tullut tälläinen lehti jo?
Triumph Tiger 800 offroad
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
TLA
- Pyörä: Triumph Bonneville T120
Re: Triumph Tiger 800 offroad
Moro
Kyselisin tuosta tiikerin nastarengas kuviosta kuinka toimivat, mikäli pitää ajaa myös pikitiellä sitten haluaisi surautella myös noita tuttuja sora teitä.
minkä laiset nastat saako valmiina vaiko pittäkö nastoitus itse ruuvata kiinni. ja jos käytetään jotain ruuvattavaa niin minkälaiseen renkaasen tuon laitat?
- Aki -
Kyselisin tuosta tiikerin nastarengas kuviosta kuinka toimivat, mikäli pitää ajaa myös pikitiellä sitten haluaisi surautella myös noita tuttuja sora teitä.
minkä laiset nastat saako valmiina vaiko pittäkö nastoitus itse ruuvata kiinni. ja jos käytetään jotain ruuvattavaa niin minkälaiseen renkaasen tuon laitat?
- Aki -
Laitoin alle ns. välikelin nastat. Runkoina edessä ja takana Karoot. Karoon valitsin sen takia eturenkaaksi, että en viitsinyt ruveta tekemään muutostöitä etulokasuojaan. Etulokasuoja on aika lähellä rengasta vaikka minulla onkin korotussarja +15 mm, joten korkea nappula voi aiheuttaa nastan kanssa ongelmia (hajonneita etulokasuojia). Takarenkaan ostin tuolta osto ja myyntipalstalta ja eturenkaan tilasin Satapiikistä. Kovin kovia rengastestejä en oo vielä ehtinyt tehdä koska kelit eivät ole suosineet. Pienen lenkin tein ja ajoin palan sulaa asvalttiakin. Rengaspaineet vielä hakusessa, varmaan jossain 1,6 paikkeilla?Aksi kirjoitti:Moro
- Aki -
Kakkosvanteita oon miettiny ku nämä kelit sahaa, olisiko tässä yksi ratkaisu? Näillä vois pitää kesällä ns. reissurenkaat ja tavallisilla vanteilla nappulat.

Itse olen lueskellut digiversiota,ei luultavasti ole kyse samasta lehdestä. http://tinyurl.com/72foon9
Samat jutut näyttää olevan, hauskaa joulua foorumilaisille!Maissi kirjoitti:Itse olen lueskellut digiversiota,ei luultavasti ole kyse samasta lehdestä. http://tinyurl.com/72foon9
Nyt on GPS asennettu sopivasti näkökenttään.
Viimeksi muokannut yrmyli, Ma Touko 18, 2015 8:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko tuo se Turhatekin teline, Wanhallakin se odottaa hyllyssä asennusta.
Weteraani kurapyöräilijä
Joo tämä on just se teline. Asennus oli helppo ja osat olivat aika mittatarkkoja.ATC kirjoitti:Onko tuo se Turhatekin teline, Wanhallakin se odottaa hyllyssä asennusta.
Nythän on niin että täytyypi sanoa. Triumppi on myyty ja uuden pyörän tilaus laitettu vireille. Samanlaista en enää kyllä laita, vaikka ei pahaa sanottavaa tuosta olekkaan, pikemminkin päin vastoin.
Weteraani kurapyöräilijä
Siinähän net sitten on, vanha ja uusi. Valkoinen väri tuntui jotenkin kalvakalta joten kokeillaan mustaa.
12 mallissa pitäisi rungonkin olla koko musta ja istuu ehkä kivemmin tuohon kokonaisuuteen.

12 mallissa pitäisi rungonkin olla koko musta ja istuu ehkä kivemmin tuohon kokonaisuuteen.

Weteraani kurapyöräilijä
Taitaa Wanhalla vaivata jo dementiaATC kirjoitti:Nythän on niin että täytyypi sanoa. Triumppi on myyty ja uuden pyörän tilaus laitettu vireille. Samanlaista en enää kyllä laita, vaikka ei pahaa sanottavaa tuosta olekkaan, pikemminkin päin vastoin.
Älähän nyt Pauli, onhan tuo eri värinen...Paulijes kirjoitti:Taitaa Wanhalla vaivata jo dementiaATC kirjoitti:Nythän on niin että täytyypi sanoa. Triumppi on myyty ja uuden pyörän tilaus laitettu vireille. Samanlaista en enää kyllä laita, vaikka ei pahaa sanottavaa tuosta olekkaan, pikemminkin päin vastoin.
Nooh jotka vähänkään Wanhaa tuntee niin tietää että dementia on edennyt jo aika pitkälle...
Weteraani kurapyöräilijä
Vilikase tuo minun allekirjoitus.ATC kirjoitti:Älähän nyt Pauli, onhan tuo eri värinen...Paulijes kirjoitti:Taitaa Wanhalla vaivata jo dementiaATC kirjoitti:Nythän on niin että täytyypi sanoa. Triumppi on myyty ja uuden pyörän tilaus laitettu vireille. Samanlaista en enää kyllä laita, vaikka ei pahaa sanottavaa tuosta olekkaan, pikemminkin päin vastoin.![]()
Nooh jotka vähänkään Wanhaa tuntee niin tietää että dementia on edennyt jo aika pitkälle...![]()
Olishan noita moottoripyöriäkin saanut rahalla
Wanhan märissä päiväunissa siintää BMW R 1200 GS. Vielä ei viikkorahat semmoiseen ole piisanneet.
R-Biimereitä on Wanhalla ollut pitkän nuoruuteni aikana useita jo -70 luvulta alkaen ja veri vaan niihin vetää edelleen.
Jossain kohti semmoinen on tallissa...toivottavasti, siihen asti pitää tyytyä korvikkeisiin.
R-Biimereitä on Wanhalla ollut pitkän nuoruuteni aikana useita jo -70 luvulta alkaen ja veri vaan niihin vetää edelleen.
Jossain kohti semmoinen on tallissa...toivottavasti, siihen asti pitää tyytyä korvikkeisiin.
Weteraani kurapyöräilijä
kestotestissä pärjäsi hyvin http://www.motorradonline.de/de/motorra ... anz/396948 sama testi löytyy myös suomenkielellä lehdestä.