Triumph Tiger 800 offroad

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

TLA
Pyörä: Triumph Bonneville T120

Re: Triumph Tiger 800 offroad

Viesti Kirjoittaja TLA »

yrmyli kirjoitti:Postista kolahti eilen Triumph -lehti ja suoraan Ranskasta. Onkos muille Tiikerin omistajille tullut tälläinen lehti jo?
Jep, maanantaina tuli oikein kirjekuoreen pakattuna, vielä en ole ehtinyt lukemaan, mutta kaipa siinä uusia malleja mainostetaan. Ja Hondalta tuli mainos myös, kovasti ne yrittävät houkutella takaisin :P
Aksi
Pyörä: BMW r1200 GSA

Viesti Kirjoittaja Aksi »

Moro
Kyselisin tuosta tiikerin nastarengas kuviosta kuinka toimivat, mikäli pitää ajaa myös pikitiellä sitten haluaisi surautella myös noita tuttuja sora teitä.
minkä laiset nastat saako valmiina vaiko pittäkö nastoitus itse ruuvata kiinni. ja jos käytetään jotain ruuvattavaa niin minkälaiseen renkaasen tuon laitat?

- Aki -
Pyörä: Triumph

Viesti Kirjoittaja yrmyli »

Aksi kirjoitti:Moro
Kyselisin tuosta tiikerin nastarengas kuviosta kuinka toimivat, mikäli pitää ajaa myös pikitiellä sitten haluaisi surautella myös noita tuttuja sora teitä.
minkä laiset nastat saako valmiina vaiko pittäkö nastoitus itse ruuvata kiinni. ja jos käytetään jotain ruuvattavaa niin minkälaiseen renkaasen tuon laitat?

- Aki -
Laitoin alle ns. välikelin nastat. Runkoina edessä ja takana Karoot. Karoon valitsin sen takia eturenkaaksi, että en viitsinyt ruveta tekemään muutostöitä etulokasuojaan. Etulokasuoja on aika lähellä rengasta vaikka minulla onkin korotussarja +15 mm, joten korkea nappula voi aiheuttaa nastan kanssa ongelmia (hajonneita etulokasuojia). Takarenkaan ostin tuolta osto ja myyntipalstalta ja eturenkaan tilasin Satapiikistä. Kovin kovia rengastestejä en oo vielä ehtinyt tehdä koska kelit eivät ole suosineet. Pienen lenkin tein ja ajoin palan sulaa asvalttiakin. Rengaspaineet vielä hakusessa, varmaan jossain 1,6 paikkeilla?

Kakkosvanteita oon miettiny ku nämä kelit sahaa, olisiko tässä yksi ratkaisu? Näillä vois pitää kesällä ns. reissurenkaat ja tavallisilla vanteilla nappulat.

Kuva
Maissi
Pyörä: Triumph Tiger 800

Viesti Kirjoittaja Maissi »

Itse olen lueskellut digiversiota,ei luultavasti ole kyse samasta lehdestä. http://tinyurl.com/72foon9
Sakari
Pyörä: Triumph Tiger 800

Viesti Kirjoittaja Sakari »

Maissi kirjoitti:Itse olen lueskellut digiversiota,ei luultavasti ole kyse samasta lehdestä. http://tinyurl.com/72foon9
Samat jutut näyttää olevan, hauskaa joulua foorumilaisille!
yrmyli

Nyt on GPS asennettu sopivasti näkökenttään.
Viimeksi muokannut yrmyli, Ma Touko 18, 2015 8:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ATC
Pyörä: HP2E

Viesti Kirjoittaja ATC »

Onko tuo se Turhatekin teline, Wanhallakin se odottaa hyllyssä asennusta.
Weteraani kurapyöräilijä
yrmyli

ATC kirjoitti:Onko tuo se Turhatekin teline, Wanhallakin se odottaa hyllyssä asennusta.
Joo tämä on just se teline. Asennus oli helppo ja osat olivat aika mittatarkkoja.
ATC

Viesti Kirjoittaja ATC »

Nythän on niin että täytyypi sanoa. Triumppi on myyty ja uuden pyörän tilaus laitettu vireille. Samanlaista en enää kyllä laita, vaikka ei pahaa sanottavaa tuosta olekkaan, pikemminkin päin vastoin.
Weteraani kurapyöräilijä
ATC

Viesti Kirjoittaja ATC »

Siinähän net sitten on, vanha ja uusi. Valkoinen väri tuntui jotenkin kalvakalta joten kokeillaan mustaa. :roll: :lol:
12 mallissa pitäisi rungonkin olla koko musta ja istuu ehkä kivemmin tuohon kokonaisuuteen. 8)

Kuva
Kuva
Weteraani kurapyöräilijä
PJE
Pyörä: Solifer

Viesti Kirjoittaja PJE »

ATC kirjoitti:Nythän on niin että täytyypi sanoa. Triumppi on myyty ja uuden pyörän tilaus laitettu vireille. Samanlaista en enää kyllä laita, vaikka ei pahaa sanottavaa tuosta olekkaan, pikemminkin päin vastoin.
Taitaa Wanhalla vaivata jo dementia :lol:
ATC

Viesti Kirjoittaja ATC »

Paulijes kirjoitti:
ATC kirjoitti:Nythän on niin että täytyypi sanoa. Triumppi on myyty ja uuden pyörän tilaus laitettu vireille. Samanlaista en enää kyllä laita, vaikka ei pahaa sanottavaa tuosta olekkaan, pikemminkin päin vastoin.
Älähän nyt Pauli, onhan tuo eri värinen... :lol:
Nooh jotka vähänkään Wanhaa tuntee niin tietää että dementia on edennyt jo aika pitkälle... :lol: :lol:
Weteraani kurapyöräilijä
PJE
Pyörä: Solifer

Viesti Kirjoittaja PJE »

ATC kirjoitti:
Paulijes kirjoitti:
Älähän nyt Pauli, onhan tuo eri värinen... :lol:
Nooh jotka vähänkään Wanhaa tuntee niin tietää että dementia on edennyt jo aika pitkälle... :lol: :lol:
Vilikase tuo minun allekirjoitus.
Olishan noita moottoripyöriäkin saanut rahalla :lol: :lol:
ATC

Viesti Kirjoittaja ATC »

Wanhan märissä päiväunissa siintää BMW R 1200 GS. Vielä ei viikkorahat semmoiseen ole piisanneet.
R-Biimereitä on Wanhalla ollut pitkän nuoruuteni aikana useita jo -70 luvulta alkaen ja veri vaan niihin vetää edelleen.
Jossain kohti semmoinen on tallissa...toivottavasti, siihen asti pitää tyytyä korvikkeisiin.
Weteraani kurapyöräilijä
talkku
Pyörä: T7 , XT500-79

Viesti Kirjoittaja talkku »

kestotestissä pärjäsi hyvin http://www.motorradonline.de/de/motorra ... anz/396948 sama testi löytyy myös suomenkielellä lehdestä.
Vastaa Viestiin