URAA!!!! 2011
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: URAA!!!! 2011
Niin joo ja vielä vastauksia erinäisiin kysymyksiin:
Lasien pikaremmit: http://www.dirtbikebitz.com/advanced_se ... &x=17&y=12
Valomaski: http://www.emx.se --> TT X2 Eclipse, Halogen E-märkt, 70W, Svart (suorat linkit ei oikein toimi tuon sivuston kanssa)
Lasien pikaremmit: http://www.dirtbikebitz.com/advanced_se ... &x=17&y=12
Valomaski: http://www.emx.se --> TT X2 Eclipse, Halogen E-märkt, 70W, Svart (suorat linkit ei oikein toimi tuon sivuston kanssa)
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: URAA!!!! 2011
Muutamat kuvat URAA 2011
http://maicomara.kuvat.fi/kuvat/Uraa+20 ... 282%29.jpg
http://maicomara.kuvat.fi/kuvat/Uraa+20 ... 282%29.jpg
Re: URAA!!!! 2011
Reissu oli hieno kiitos kaikille mukana olleille 2 partion porukoille..
Nosto avusta erityis kiitos.
- jarip
- Viestit: 213
- Liittynyt: La Loka 14, 2006 9:59 am
- Pyörä: Husqvarna Norden 901
- Paikkakunta: Kuopio
Re: URAA!!!! 2011
Kiitoksia vaan taas kerran hienoista hetkistä kaikille sekä tietysti partio 9:lle hienoista reiteistä ja ajoseurasta, ensi vuonna uudestaan.
Re: URAA!!!! 2011
Hieno oli reissu ensikertalaisellakin ja upeat ovat kyllä maastot tuolla ajella! Harmi kun ehdin vain kaksi päivä ajella. Paljon tuli kyllä opittua maasto ajon saloja ja näköjään tuolla 8 Gessullakin maastossa pärjää kun uskaltaa vaan antaa hanaa.
Menomatkalla mulla meni takarenkaasta sisäkumi Posion kohdilla, mutta onneksi sattui olemaan tutuntutun tuttu Posiolla jonka luona käytiin sisärengas paikkaamassa. Posion paikallisesta autotarvikeliikkeestä sattui löytymään sisärengas.
Kiitoksia 8-partion äijille kun jaksoitte kammeta gessua aina pystyyn
Menomatkalla mulla meni takarenkaasta sisäkumi Posion kohdilla, mutta onneksi sattui olemaan tutuntutun tuttu Posiolla jonka luona käytiin sisärengas paikkaamassa. Posion paikallisesta autotarvikeliikkeestä sattui löytymään sisärengas.
Kiitoksia 8-partion äijille kun jaksoitte kammeta gessua aina pystyyn
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2011
Kiitos taas osallistujille hienosta tapahtumasta joka sujui normaaliin tapaan, eli murheet (lue seikkailut) keskittyivät upotuksiin ja
korjauksiin. Järjestelyt pelasivat ja ukot viihtyivät keskenään.
Berkuleskin on saatu sammumaan jo napista, ei tarvi enää pysäköidä vesipostin viereen...
korjauksiin. Järjestelyt pelasivat ja ukot viihtyivät keskenään.
Berkuleskin on saatu sammumaan jo napista, ei tarvi enää pysäköidä vesipostin viereen...
Re: URAA!!!! 2011
Mukava ja piiitkä viikonloppu arjen uloittamattomissa.
Kiitokset mukavasta seurasta ryhmä seiskalle ja kaikille paikalla olijoille.
Oma kalusto huom 690!
toimi moitteetta ja kotiin viemisinä oli aimo annos kunttaa, pölyä ja kunnon iskun saanu hännysluu.
Kiitokset mukavasta seurasta ryhmä seiskalle ja kaikille paikalla olijoille.
Oma kalusto huom 690!
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
- tertsu
- Viestit: 2813
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: URAA!!!! 2011
Tämä oli nyt sitten osaltani 6.s URAA ja meininki aina yhtä hyvä. Tälläkertaa kävästiin partioiden 1 ja 16 kanssa Tulppion suunnalla to-pe, joten isoa soratietä riitti aivan kiitettävästi tällä reissulla ja suojumpat jäi kokonaan väliin. Tulppiossa yövyttiin Reutuvaaran eräkämpällä jonne olis mahtunut melkein koko URAA:n väki kerralla. Huoltotie käytiin ajamassa (Uuraojassa oli vähän vettä), mutta erinnäisten kalustomurheiden takia Niekkatunturi jäi vielä valloittamatta. 690:n suutinjumppaa tuli seurattua monet kerrat ja sitä samaa yksiköä myös starttailtiin SE:stä saatavalla lisävirralla kun epäiltiin akun sipanneen. Akku oli lopulta kunnossa, mutta maajohto oli löysällä. Hauskin tapahtuma koettiin Tulppion Tiskon pihalla kun Jukan Husaperkelettä ei saatu sammumaan kun sammutusnappia hajos ja se meinas keittää. Rekluse kytkimellä varustettua peliä ei saa stumppamaan, mutta sammuhan se kun pakoputki tukittiin. Loppureissun Husa sammu sitten aina sulakkeesta 
Lauantai pyöriskeltiin partio 1:n ja parin vierailevan tähden kanssa Rovajärven maastoissa, kun partio 16 piti "huoltopäivää"
690:n mittariin kertyi 1500km ja ei mitään ongelmia paitsi jälkiasennetetut lisävarusteet ei meinanneet pysyä matkassa...
Kiitokset jälleen kaikille ja ensvuonna uudestaan!
Lauantai pyöriskeltiin partio 1:n ja parin vierailevan tähden kanssa Rovajärven maastoissa, kun partio 16 piti "huoltopäivää"
690:n mittariin kertyi 1500km ja ei mitään ongelmia paitsi jälkiasennetetut lisävarusteet ei meinanneet pysyä matkassa...
Kiitokset jälleen kaikille ja ensvuonna uudestaan!
Kura lentää...
Re: URAA!!!! 2011
Mönkijäryhmä kiittää Mainarin poppoota hemmottelusta, jota tuolla saa aina kokea, paino nousi ainakin viitisen kiloa...
Tapahtuman järjestäjille myös suuri kiitos mahdollisuudesta jälleen osallistua mainioon tapahtumaan ja suureen seikkailuun.
Kiitos ja mielellään olemme mukana vastaisuudessakin.
Tapahtuman järjestäjille myös suuri kiitos mahdollisuudesta jälleen osallistua mainioon tapahtumaan ja suureen seikkailuun.
Kiitos ja mielellään olemme mukana vastaisuudessakin.
Weteraani kurapyöräilijä
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2011
Tertsun mielipiteeseen vastalause, minusta selkeästi hauskinta oli että kettu pe*kele vei Makelta toisen kengän! 
Re: URAA!!!! 2011
Se oli kyllä ihme juttu se kengän kataominen. Mutta silti koomillisin tilanne oli husaberkeleen sammutus Tulppiossa...
Re: URAA!!!! 2011
Ramirin: sulla tais olla tuo rally raid etutankki setti URAA:lla?
Adv megaketjun kuvista hokasin että onpa hölmöön paikkaan laitettu rally raid tankin alakiinnitys.
http://www.advrider.com/forums/showthre ... &page=1369
Aika otilla on tuo syllarin alakulman kiinnityspiste kaatuessa.
Jos nyt olen ymmärätnyt oikein niin seuraus on tämä???

Anteeksi Ramirin. Ei ollut tarkoitus kiertää veistä haavassa. Kiinnityspiste kannattais muuttaa
niin että kiinnityspiste on tuossa syylärinsuojaraudassa kiinni jos ei sitten
parempaa kiinnitys paikkaa keksi rungosta.
Adv megaketjun kuvista hokasin että onpa hölmöön paikkaan laitettu rally raid tankin alakiinnitys.
http://www.advrider.com/forums/showthre ... &page=1369
Aika otilla on tuo syllarin alakulman kiinnityspiste kaatuessa.
Jos nyt olen ymmärätnyt oikein niin seuraus on tämä???
Anteeksi Ramirin. Ei ollut tarkoitus kiertää veistä haavassa. Kiinnityspiste kannattais muuttaa
niin että kiinnityspiste on tuossa syylärinsuojaraudassa kiinni jos ei sitten
parempaa kiinnitys paikkaa keksi rungosta.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
- Vikke
- Viestit: 147
- Liittynyt: Su Loka 09, 2005 7:31 pm
- Pyörä: KTM 990 adv. KTM 450 EXC
- Paikkakunta: Kempele
Re: URAA!!!! 2011
Viimeisen ja vähäisimmän partion puolesta eli partio 16:ta puolesta oni taas niin kivaa että miten sitä jaksaa taas vuoden odotella
Tuosta husaperkuleen sammutus manöövereistä....
Harmittaa kun Tulppiossa ei alle kirjoittanut tajunnut muuta kuin hekotella terassilla
kun ois voinu vaikka napata muutaman foton, noh reutuvaarassa sentään sen verran leikkas että oli
kamera esillä kun sammutus /jäähdytys spektaakeli alko. Juu se kengän katoaminen oli mysteeri, ja se että missä se Tertsu on
(Sori vähä sisäpiirijuttu mutta ei voinut vastustaa kiusausta)
Ens vuonna taas jos hengissä ollaan............................
Tuosta husaperkuleen sammutus manöövereistä....
Harmittaa kun Tulppiossa ei alle kirjoittanut tajunnut muuta kuin hekotella terassilla
kun ois voinu vaikka napata muutaman foton, noh reutuvaarassa sentään sen verran leikkas että oli
kamera esillä kun sammutus /jäähdytys spektaakeli alko. Juu se kengän katoaminen oli mysteeri, ja se että missä se Tertsu on
Ens vuonna taas jos hengissä ollaan............................
Exsät:KTM625sxc, Kawasaki KLR600, Yamaha YZ250 WR, Honda XR600, Honda CR250, 2kpl. Kawasaki ZZR 1100, Yamaha FJ1200, Kawasaki GPZ 750, Yamaha RD500 YPVS, Suzuki GT500.
- The Swede
- Viestit: 4
- Liittynyt: La Heinä 10, 2010 1:48 pm
- Pyörä: Yamaha WR 450F
- Paikkakunta: Sweden, Umeå
- Viesti:
Re: URAA!!!! 2011
Hello everybody!
Thanks once again for a great adventure and nice service at The Miner's Inn Restaurant.
Here is a movie from this year, now with some music. Hope you enjoy.
https://picasaweb.google.com/RobertSche ... 5826836994
Same but without music thanks to youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=_cgd37jQp4s
kitos!
Thanks once again for a great adventure and nice service at The Miner's Inn Restaurant.
Here is a movie from this year, now with some music. Hope you enjoy.
https://picasaweb.google.com/RobertSche ... 5826836994
Same but without music thanks to youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=_cgd37jQp4s
kitos!
Viimeksi muokannut The Swede, To Heinä 07, 2011 10:24 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Owned: Royal Enfield 500cc -??, KTM 640 Adventure -03, Teneré 660 -96, Honda XR400 -96 & BMW F650 Dakar -04
Now in the garage: Honda CRF 150 -07, Yamaha WR250F -09 & WR450F -04
Now in the garage: Honda CRF 150 -07, Yamaha WR250F -09 & WR450F -04
- akubee
- Viestit: 15
- Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 11:18 pm
- Pyörä: KTM 500 EXC SIXDAYS
- Paikkakunta: Joroinen
Re: URAA!!!! 2011
KIITOKSET kaikille tämän mahtavan tapahtuman järjestäjille,ja osallistujaporukalle,ja tietysti ryhmä 9 suoapasseille!!!
Toivottavasti ens vuonna taas...
Toivottavasti ens vuonna taas...
Ajokausi ei lopu!