URAA!!!! 2011

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Niin joo ja vielä vastauksia erinäisiin kysymyksiin:

Lasien pikaremmit: http://www.dirtbikebitz.com/advanced_se ... &x=17&y=12

Valomaski: http://www.emx.se --> TT X2 Eclipse, Halogen E-märkt, 70W, Svart (suorat linkit ei oikein toimi tuon sivuston kanssa)
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Maicomara
Viestit: 5
Liittynyt: La Marras 06, 2010 8:22 am
Pyörä: KTM ECX R 400

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Maicomara »

romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja romu »

Reissu oli hieno kiitos kaikille mukana olleille 2 partion porukoille.. :lol: Nosto avusta erityis kiitos.
Liitteet
uraa 2011 298.JPG
uraa 2011 072.JPG
Avatar
jarip
Viestit: 213
Liittynyt: La Loka 14, 2006 9:59 am
Pyörä: Husqvarna Norden 901
Paikkakunta: Kuopio

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja jarip »

Kiitoksia vaan taas kerran hienoista hetkistä kaikille sekä tietysti partio 9:lle hienoista reiteistä ja ajoseurasta, ensi vuonna uudestaan.
Lates
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 8:21 pm
Pyörä: TT 600 R
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Lates »

Hieno oli reissu ensikertalaisellakin ja upeat ovat kyllä maastot tuolla ajella! Harmi kun ehdin vain kaksi päivä ajella. Paljon tuli kyllä opittua maasto ajon saloja ja näköjään tuolla 8 Gessullakin maastossa pärjää kun uskaltaa vaan antaa hanaa.
Menomatkalla mulla meni takarenkaasta sisäkumi Posion kohdilla, mutta onneksi sattui olemaan tutuntutun tuttu Posiolla jonka luona käytiin sisärengas paikkaamassa. Posion paikallisesta autotarvikeliikkeestä sattui löytymään sisärengas.
Kiitoksia 8-partion äijille kun jaksoitte kammeta gessua aina pystyyn :lol:
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Kiitos taas osallistujille hienosta tapahtumasta joka sujui normaaliin tapaan, eli murheet (lue seikkailut) keskittyivät upotuksiin ja
korjauksiin. Järjestelyt pelasivat ja ukot viihtyivät keskenään.

Berkuleskin on saatu sammumaan jo napista, ei tarvi enää pysäköidä vesipostin viereen... :oops:
Avatar
kirppu
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 10:32 am
Pyörä: NN.
Paikkakunta: Kempele

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja kirppu »

Mukava ja piiitkä viikonloppu arjen uloittamattomissa.
Kiitokset mukavasta seurasta ryhmä seiskalle ja kaikille paikalla olijoille.
Oma kalusto huom 690! :P toimi moitteetta ja kotiin viemisinä oli aimo annos kunttaa, pölyä ja kunnon iskun saanu hännysluu.
Liitteet
ramirin vs. syyläri: 1-6
ramirin vs. syyläri: 1-6
ex. KTM 690R -09
ex. KTM 640 Adventure -04
ex. Yamaha 660 Tenere -94
Avatar
tertsu
Viestit: 2813
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Tämä oli nyt sitten osaltani 6.s URAA ja meininki aina yhtä hyvä. Tälläkertaa kävästiin partioiden 1 ja 16 kanssa Tulppion suunnalla to-pe, joten isoa soratietä riitti aivan kiitettävästi tällä reissulla ja suojumpat jäi kokonaan väliin. Tulppiossa yövyttiin Reutuvaaran eräkämpällä jonne olis mahtunut melkein koko URAA:n väki kerralla. Huoltotie käytiin ajamassa (Uuraojassa oli vähän vettä), mutta erinnäisten kalustomurheiden takia Niekkatunturi jäi vielä valloittamatta. 690:n suutinjumppaa tuli seurattua monet kerrat ja sitä samaa yksiköä myös starttailtiin SE:stä saatavalla lisävirralla kun epäiltiin akun sipanneen. Akku oli lopulta kunnossa, mutta maajohto oli löysällä. Hauskin tapahtuma koettiin Tulppion Tiskon pihalla kun Jukan Husaperkelettä ei saatu sammumaan kun sammutusnappia hajos ja se meinas keittää. Rekluse kytkimellä varustettua peliä ei saa stumppamaan, mutta sammuhan se kun pakoputki tukittiin. Loppureissun Husa sammu sitten aina sulakkeesta :lol:
Lauantai pyöriskeltiin partio 1:n ja parin vierailevan tähden kanssa Rovajärven maastoissa, kun partio 16 piti "huoltopäivää" :lol:
690:n mittariin kertyi 1500km ja ei mitään ongelmia paitsi jälkiasennetetut lisävarusteet ei meinanneet pysyä matkassa...
Kiitokset jälleen kaikille ja ensvuonna uudestaan!
Liitteet
Reutuvaara
Reutuvaara
Kura lentää...
Avatar
ATC
Viestit: 2290
Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:53 am
Pyörä: HP2E
Paikkakunta: Oulunseutu

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja ATC »

Mönkijäryhmä kiittää Mainarin poppoota hemmottelusta, jota tuolla saa aina kokea, paino nousi ainakin viitisen kiloa... :lol:
Tapahtuman järjestäjille myös suuri kiitos mahdollisuudesta jälleen osallistua mainioon tapahtumaan ja suureen seikkailuun.
Kiitos ja mielellään olemme mukana vastaisuudessakin.
Weteraani kurapyöräilijä
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Tertsun mielipiteeseen vastalause, minusta selkeästi hauskinta oli että kettu pe*kele vei Makelta toisen kengän! :lol:
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Se oli kyllä ihme juttu se kengän kataominen. Mutta silti koomillisin tilanne oli husaberkeleen sammutus Tulppiossa...
Avatar
takakura
Viestit: 1099
Liittynyt: Ti Marras 06, 2007 9:14 pm
Pyörä: 690 Rally
Paikkakunta: Somero

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja takakura »

Ramirin: sulla tais olla tuo rally raid etutankki setti URAA:lla?

Adv megaketjun kuvista hokasin että onpa hölmöön paikkaan laitettu rally raid tankin alakiinnitys.
http://www.advrider.com/forums/showthre ... &page=1369

Aika otilla on tuo syllarin alakulman kiinnityspiste kaatuessa.
Jos nyt olen ymmärätnyt oikein niin seuraus on tämä???
Kuva

Anteeksi Ramirin. Ei ollut tarkoitus kiertää veistä haavassa. Kiinnityspiste kannattais muuttaa
niin että kiinnityspiste on tuossa syylärinsuojaraudassa kiinni jos ei sitten
parempaa kiinnitys paikkaa keksi rungosta.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Avatar
Vikke
Viestit: 147
Liittynyt: Su Loka 09, 2005 7:31 pm
Pyörä: KTM 990 adv. KTM 450 EXC
Paikkakunta: Kempele

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja Vikke »

Viimeisen ja vähäisimmän partion puolesta eli partio 16:ta puolesta oni taas niin kivaa että miten sitä jaksaa taas vuoden odotella :cry:

Tuosta husaperkuleen sammutus manöövereistä....
Harmittaa kun Tulppiossa ei alle kirjoittanut tajunnut muuta kuin hekotella terassilla :oops:
kun ois voinu vaikka napata muutaman foton, noh reutuvaarassa sentään sen verran leikkas että oli
kamera esillä kun sammutus /jäähdytys spektaakeli alko.
Uraa-11 010.jpg
Juu se kengän katoaminen oli mysteeri, ja se että missä se Tertsu on :lol: (Sori vähä sisäpiirijuttu mutta ei voinut vastustaa kiusausta)

Ens vuonna taas jos hengissä ollaan............................
Exsät:KTM625sxc, Kawasaki KLR600, Yamaha YZ250 WR, Honda XR600, Honda CR250, 2kpl. Kawasaki ZZR 1100, Yamaha FJ1200, Kawasaki GPZ 750, Yamaha RD500 YPVS, Suzuki GT500.
Avatar
The Swede
Viestit: 4
Liittynyt: La Heinä 10, 2010 1:48 pm
Pyörä: Yamaha WR 450F
Paikkakunta: Sweden, Umeå
Viesti:

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja The Swede »

Hello everybody!
Thanks once again for a great adventure and nice service at The Miner's Inn Restaurant.
Here is a movie from this year, now with some music. Hope you enjoy.

https://picasaweb.google.com/RobertSche ... 5826836994
Same but without music thanks to youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=_cgd37jQp4s

kitos!
Viimeksi muokannut The Swede, To Heinä 07, 2011 10:24 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Owned: Royal Enfield 500cc -??, KTM 640 Adventure -03, Teneré 660 -96, Honda XR400 -96 & BMW F650 Dakar -04
Now in the garage: Honda CRF 150 -07, Yamaha WR250F -09 & WR450F -04
Avatar
akubee
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 11:18 pm
Pyörä: KTM 500 EXC SIXDAYS
Paikkakunta: Joroinen

Re: URAA!!!! 2011

Viesti Kirjoittaja akubee »

KIITOKSET kaikille tämän mahtavan tapahtuman järjestäjille,ja osallistujaporukalle,ja tietysti ryhmä 9 suoapasseille!!! :mrgreen:
Toivottavasti ens vuonna taas...
Ajokausi ei lopu!
Vastaa Viestiin