KTM 690 Enduro (/R)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Kaasun reagoinnin rauhoittamiseksi pienille kierroksille tein omatekoisen G2-progressivisen kahvarungon. Vaikutti kulmikkuuteen jonkin verran.
Idea on sama kuin Timo Tasakaasu on tehnyt LC8(990) kahvarunkoon).
Kahvarungosta on siis poistettu muovia siitä kohtaa jossa vaijeri ottaa kiinni kahvaan tyhjäkäynnistä alkaen.
Idea on sama kuin Timo Tasakaasu on tehnyt LC8(990) kahvarunkoon).
Kahvarungosta on siis poistettu muovia siitä kohtaa jossa vaijeri ottaa kiinni kahvaan tyhjäkäynnistä alkaen.
-
Tee__Vee
- Viestit: 445
- Liittynyt: Su Syys 06, 2009 8:59 pm
- Pyörä: Honda CRF 1100D
- Paikkakunta: Kuopio
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Juurikin noin tämäkin yksilö käyttäytyy. Kiitokset tiedoista!Maikki_S kirjoitti:Mun R:ssä on samaa vikaa. Mainitsin asiasta takuuhuollossa. Nesteen lämpötila mitattiin ja huollon edustaja sanoi nesteen olleen liian kylmää. Sain uuden termostaatin kotiin muutaman päivän päästä.tertsu kirjoitti:Sama juttu, mutta kyllä se siitä lämpiää ja flektikin huutaa kun menee polkua 1:llä. Eiköhän tuo ole normaalia.Tee__Vee kirjoitti:Terve!
Liityin sitten oranssiin kerhoon...
Ja heti on kysyttävää: Lämpömittarissa nopeassa ajossa vain kaksi palkkia, ulkona +17. Manuaali sanoo, jotta neljän palkin verran pitäisi lämmetä. Onkohan normaalia?
Vaihdoin uuden termarin paikoilleen, mutta palkkeihin se ei oikein vaikuta. Isoissa vauhdeissa on tuo kaksi palkkia ja kun siirrytään pienemmälle hiekkatielle tai polulle niin kyllä ne palkit alkaa nousemaan.
Ja lisää ihmettelyä:
Paljonko paisuntasäiliössä pitäisi olla nestettä ja onko normaalia että nestettä tihkuttelee ylivuotoletkusta?
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Näistä en lämmennyt, mutta jos jollekkin vinkkiä... (saako näitä tänne linkata?)
http://picasaweb.google.com/Downmann/20 ... oHeckumbau
http://picasaweb.google.com/Downmann/20 ... oHeckumbau
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Moi
Minkä levyisiä takarenkaita olette käyttäneet , suositus on käsittääkseni 140 , onko kokemuksia 120 leveästä ?
toinen juttu oletteko laittaneet rengaslukkoja vanteisiin vai pärjääkö ilman ?
terv. jn
Minkä levyisiä takarenkaita olette käyttäneet , suositus on käsittääkseni 140 , onko kokemuksia 120 leveästä ?
toinen juttu oletteko laittaneet rengaslukkoja vanteisiin vai pärjääkö ilman ?
terv. jn
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Olen käyttänyt sekä 690sessä että superissa 120 leveitä renkaita (Mitas C-02) ja hyvin pelittää. En käytä lukkoja mutta pidän 1,5 paaria painetta.
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Pasi kirjoitti:Olen käyttänyt sekä 690sessä että superissa 120 leveitä renkaita (Mitas C-02) ja hyvin pelittää. En käytä lukkoja mutta pidän 1,5 paaria painetta.
Hei
Kiitos , ton tiedon juuri tarvitsin , hyllystä löytyy juuri yksi 120 leveä C-02
terv. -jn-
-
kjooseppi
- Viestit: 386
- Liittynyt: Pe Huhti 04, 2008 1:47 pm
- Pyörä: Specialized Enduro comp 29"
- Paikkakunta: Kokkola
Re: KTM 690 Enduro (/R)
C-02 ajan minäkin....lukko käytän takana, oli edellisen omistajan jäljiltä pirellin mt 21 takana ja pyörähti vanteella, 2 kilon paineelle
....lukko taakse on mun suositus!
Tohtorillako=)
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Minä erehdyin laittamaan TKC-80 120 levyisenä (Sulo Vilen ilmiö). Ei toiminut yhtään, kun reunoilla ei ole nappuloita.
C-02 sopii kyllä pyöreämmän profiilinsa takia. Nyt takana on Sava 140 rockraideri, lukko ja paineet 1bar:n päälle.
C-02 sopii kyllä pyöreämmän profiilinsa takia. Nyt takana on Sava 140 rockraideri, lukko ja paineet 1bar:n päälle.
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Tuossa -11 mallisessa oli keulaputkissa 10mm esijännitysprikat. -08 oli 5mm, siis ne paksummat. Jätin ohuemmat paikoileen,eipä hakaa enää käsiin...
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Jahas, oikeanpuolen peili, tai siis se varsi katkes! vähä ku soramontul risu huitas ni napsahti poikki
Haluuks joku luopua omastaan vai pitääks kaupast ostaa uus
Haluuks joku luopua omastaan vai pitääks kaupast ostaa uus
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Se on sisäänrakennettu ominaisuus, kun on sopivasti ajoa alla niin enska alkaa automaattisesti muuntua sopivammaksi maastoon.. oikeanpuolen peilihän on lähinnä tiellä ja tunnelma on parempi ilman sitäRimppa kirjoitti:Jahas, oikeanpuolen peili, tai siis se varsi katkes! vähä ku soramontul risu huitas ni napsahti poikki![]()
Haluuks joku luopua omastaan vai pitääks kaupast ostaa uus
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
-
james-x11
- Viestit: 58
- Liittynyt: Su Huhti 17, 2011 9:50 am
- Pyörä: KTM 250F -18, KTM 500F -18
- Paikkakunta: Kouvostoliitto
Re: KTM 690 Enduro (/R)
EXC:n uudet peilit olisi tarjolla ( käy 690R:n) hintaan 20euroa pari + toimituskulut, tavarat Kouvolassa puh:0400-659 126.Rimppa kirjoitti:Jahas, oikeanpuolen peili, tai siis se varsi katkes! vähä ku soramontul risu huitas ni napsahti poikki![]()
Haluuks joku luopua omastaan vai pitääks kaupast ostaa uus
Kun uraa ajaa on uran vanki - vapautta on vain umpihanki.
- Jani-SRI
- Viestit: 272
- Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 12:08 pm
- Pyörä: 530exc,690RALLY
- Paikkakunta: Chiang Mai, Thailand
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Multa kanssa saattaisi loytya peileja 2 paria kaupan.... Jos Jameksen peilit ei kelpaa, niin sitten yv.ta mulle.... 
.....Ja kayntiin palmun alta 
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Tuolta: http://kattelus.kuvat.fi/kuvat/Moottori ... ntointia./ muutama kuva johtosarjan tilasta reilu 15tkm mittarissa. Eli ei varmasti turha homma heti uuden hankkimisen jälkeen hoitaa tuo suojateippaus jonka tehdas on jättänyt tekemättä. Omasta pyörästäni nähtävästi kaasuläpänohjaus moottori sökö ku on saanu oikareita johtosarjalta. Ilmaputsarin lämpöanturi myöskin rikki. Ei tarvi tänä kesänä ajella, menee kyllä ihan keräillessä rahoja noiden vikojen ja johtosarjan hankkimiseen.
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Mitä helvetin Kiinan muovia noi eristeet oikein on? Mä kirjoitin aikanaan tonne sxc topikkiin samankaltaisesta ongelmasta noiden eristeiden osalta mutta ei mun sxc:ssä kyllä noin huonossa hapessa olleet vaikka vanha lc 4 hakkaa aika paljon enemmän,kun tää uus versio. Tää on kyllä tollasta vasemman käden nuukuutta pahimmillaan noin niinkun tehtaan osalta. Kuinkahan paljon kalliimmaks tulis kuusysikymppisen valmistus ,jos johtosarjojen laatuun panostettais pikkasen enampi.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it