kjooseppi kirjoitti:Juu päätin vaihtaa ketjut tuohon. Kysymys: Käytättekö niittilukkoa vai sokka lukkoa?
Ite oon aina niitannut tähän asti, mutta nyt tuli ketjusarjan mukana ainoastaan sokkalukko. Kestääkö se vai lähdenkö vielä metsästämään niitattavaa?
Äkkiseltään suopursun sekaan ja tuohon nykivään ajoon mitä sinnikäs etupyörän säästäminen vaatii ei lähtis sokka lukolla.. toisaalta 250:s tuo sokka on pitänyt ihan hyvin vaikka oli jo oikeastaan kulunut pois koko sokka (hinkkasi ketjunohjaimeen, sormin sai sokan vääntää pois).. Eturattaan mykkyrän pelossa hakisin kyllä niittilukon kuitenkin..
Ja minä myös keräsin alkuperäisketjun ihan ehjänä pois n. 5tkm kohdilla.. tilalle did xring..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Minun kokemukseni jousilukoista on, että kyllä ne kovaa röykytystä kestävät mutta eivät niinkään nopeutta, jos sitä alkaa olla lähellä kakkosta alkavia lukemia tai yli. Mikäli niittaaminen ei kiinnosta, on olemassa myös ruuvaamalla niitattavia lukkoja, jotka oikein käytettyinä ovat yhtä hyviä kuin lyömällä niitattavatkin.
Ensviikolla pitäis viedä 690:n 1000km huoltoon ja olen tässä pähkäillyt otanko Acra mapin samalla. Joku täällä moitti, että -11 mallin acra mappi ei toimis kunnolla. TuneEcu kaapelitkin olis, mutta tuota -11 mallin mappia ei ole missää ladattavissa.
Tee itse tuo kytkin. 100 eur on suurta kusetusta. Jokainen hiukankin elektroniikkaa ymmärtävä voi tehdä sinulle tuon kytkimen muutamalla eurolla. Olen tämän ennenkin sanonut. Mittaa vastusarvot kytkimen asennoilla joilla ajat. Osta vastaavat vastukset kaupasta. Järjestä kytkin joka toimittaa samat vastusarvot niille kahdelle johdolle. Simple stupid.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Samaa mieltä takakuran kanssa, tuo amerikan ihme kun ei poista sitä tosiasiaa että virrat pitää käyttää pois mapin vaihdon välillä eli "you have that adjustment anytime you want it." saattaa antaa hieman väärän kuvan..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
ramirin kirjoitti:Samaa mieltä takakuran kanssa, tuo amerikan ihme kun ei poista sitä tosiasiaa että virrat pitää käyttää pois mapin vaihdon välillä eli "you have that adjustment anytime you want it." saattaa antaa hieman väärän kuvan..
Mielenkiintoista, ainakin enskamopoissa kartanvaihto toimii "lennossa".
Kun uraa ajaa on uran vanki - vapautta on vain umpihanki.
ramirin kirjoitti:Samaa mieltä takakuran kanssa, tuo amerikan ihme kun ei poista sitä tosiasiaa että virrat pitää käyttää pois mapin vaihdon välillä eli "you have that adjustment anytime you want it." saattaa antaa hieman väärän kuvan..
Mielenkiintoista, ainakin enskamopoissa kartanvaihto toimii "lennossa".
Onko tarkoittamasi enskamopo ruisku- vai kaasaripeli?
Pasi kirjoitti:Onko tarkoittamasi enskamopo ruisku- vai kaasaripeli?
Kaasarin kanssa tuo on selkeästi sytytysennakkoon vaikuttava. Mutta mistä sen ruiskun kanssa tietää että säätääkö se kytkin sytytyksen ennakkoa vai vaihtaako se oikeasti eri ruiskukarttaan? Lukemani perusteella kun vaikuttaa siltä että noissa husabergin ruiskuissa se kytkin muuttaisi vaan sytytystä. No sitten tietty sekin, että onko tuolla asialla edes niin väliäkään että kumpi säätyy.
Kun olette laittaneet navigaattoreita , mistä olette vetäneet sähköt ? , suoraan akulta ?
Sulakerasiassa näyttäs olevan pari lisälaite sulaketta voiko noita käyttää ?
Kun olette laittaneet navigaattoreita , mistä olette vetäneet sähköt ? , suoraan akulta ?
Sulakerasiassa näyttäs olevan pari lisälaite sulaketta voiko noita käyttää ?
terv -jn-
Etuvalokilven takana on 4 liitintä vapaana, toiseen pariin jatkuva jännite ja toiseen pariin kun virta on kytketty avaimella.
Kun uraa ajaa on uran vanki - vapautta on vain umpihanki.
Kun olette laittaneet navigaattoreita , mistä olette vetäneet sähköt ? , suoraan akulta ?
Sulakerasiassa näyttäs olevan pari lisälaite sulaketta voiko noita käyttää ?
terv -jn-
Etuvalokilven takana on 4 liitintä vapaana, toiseen pariin jatkuva jännite ja toiseen pariin kun virta on kytketty avaimella.