Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Mitä se aktiiviset viestiketjut näytti?
Mulla ei tullu sitä koskaan kokeiltua.
Mulla ei tullu sitä koskaan kokeiltua.
-
MarkkuHoo
- Viestit: 1134
- Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Paikkakunta: Häme
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
No se näyttää uusimmasta vanhimpaan ne ketjut, mihin on tullut uusia viestejä.Jukka kirjoitti:Mitä se aktiiviset viestiketjut näytti?
Mulla ei tullu sitä koskaan kokeiltua.
Se näkyy aina kaikille, olit sitten kirjaantunut sisään, tai luet foorumia kirjaantumatta. (iso plussa tämä)
Jos olet kirjaantunut sisään, tossa listalla näkyy sitten myös ne ketjut, joiden näkemiseen pitää olla kirjautunut sisään.
Mutta tuosta näkymästä ei kuitenkaan poistu ketjut, vaikka olisit lukenutkin kaikki ketjun viestit.
Se on tavallaan muutoin aika pitkälle tuon "Näytä uudet viestit" kaltainen siis, mutta ei siis vaadi sisäänkirjautumista, eikä minun ymmärtääkseni synkkaudu juuri mitenkään itse käyttäjän session / kirjaantumistietojen / aktiviteetin tms. kanssa, paitsi tuo "Jos olet kirjaantunut sisään, tossa listalla näkyy sitten myös ne ketjut, joiden näkemiseen pitää olla kirjautunut sisään".
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
OK... Kun automaattinen kirjautuminen on käytössä, ei tuo uudet viestit kuulosta siis kovin paljon huonommalta?
Enivei, olikos kukaan paikalla ruuhka-aikaan, tökkikö? (anteeksi tyhmä kymysys, oli pakko...)
Enivei, olikos kukaan paikalla ruuhka-aikaan, tökkikö? (anteeksi tyhmä kymysys, oli pakko...)
-
MarkkuHoo
- Viestit: 1134
- Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Paikkakunta: Häme
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Sanotaan näin: jos tosiaan tuon "Näytä aktiiviset viestiketjut" listan pyöritys aiheutti foorumin & kannan jumia, hitautta ja katkoja - niin ei kannata varmaan sitä sitten puukottaa kuntoon. Hyvää siinä olisi se, että se listaus ei vanhene eikä tyhjene aina kirjaantumisten välillä.Jukka kirjoitti:OK... Kun automaattinen kirjautuminen on käytössä, ei tuo uudet viestit kuulosta siis kovin paljon huonommalta?
Mutta noin yleisesti ottaen, keskustelufoorumeilla, tuommoinen "Näytä aktiiviset viestiketjut" tyylin toiminto on lähes aina se oletusformaatti, kaikkien keskusteluketjumuotojen äiti ja isä.
Lopetan osaltani tämän jankutuksen!
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Tämä on vielä tutkinnassa, tekemäni rajoitukset koskivat nimenomaan kirjattuja käyttäjiä ja tämä toiminto ei ota kantaa onko käyttäjä kirjautunut.MarkkuHoo kirjoitti:Sanotaan näin: jos tosiaan tuon "Näytä aktiiviset viestiketjut" listan pyöritys aiheutti foorumin & kannan jumia, hitautta ja katkoja - niin ei kannata varmaan sitä sitten puukottaa kuntoon. Hyvää siinä olisi se, että se listaus ei vanhene eikä tyhjene aina kirjaantumisten välillä.Jukka kirjoitti:OK... Kun automaattinen kirjautuminen on käytössä, ei tuo uudet viestit kuulosta siis kovin paljon huonommalta?
Mutta noin yleisesti ottaen, keskustelufoorumeilla, tuommoinen "Näytä aktiiviset viestiketjut" tyylin toiminto on lähes aina se oletusformaatti, kaikkien keskusteluketjumuotojen äiti ja isä.
Lopetan osaltani tämän jankutuksen!
Vika voi olla jossain muualla ja tämä saahaan ehkä kuntoon.
- enska
- Viestit: 835
- Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:54 pm
- Pyörä: ei oo nyt
- Paikkakunta: Suolahti/Äänekoski/Konnevesi
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Minkähän takia mulla ei näy enään ketä on foorumilla paikalla?
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Tuon takia!Jukka kirjoitti:Tämä johtuu selkeästi tekemästäni muutoksesta.Pate05 kirjoitti:Johtuuko tästä että sivun alareunasta puuttuu paikkalla olevien ja vierailijoiden lista ?Jukka kirjoitti:Viilasin vähän asetuksiakin. Nyt ei käyttäjien kohdalla lähdetä kaivamaan onko se aktiivinen vai mikä lie.
Mulla on ainakin toiminut loistavasti päivityksen jälkeen, enkä ole kaipaillut listaa paikallaolijoista.
Minulle emäntä kyllä ilmoittaa sitten kun olen ollut "paikalla" tarpeeksi kauan
- kurapyörä
- Viestit: 1534
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
- Pyörä: Africa twin 750
- Paikkakunta: Teisko
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Onko muilla samaa ongelmaa et paikalla oliat ei näy ketkä on lukemassa foorumia ennen on kyllä näkynyt mut nyt ei 
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
En tiiä onko ongelma kun foorumi toimii paremmin kun ei tota listaa enää ole näkyvissä... Tossa ylempänä on enemmän juttua aiheesta...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
- Juhana
- Viestit: 2245
- Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
- Paikkakunta: Eura,Loei
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Ei tuo nimilista voi olla kyllä syypää,kun muilla foorumeilla toimii moitteetta...
-
THA
- Viestit: 3707
- Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Kirjaudu automaattisesti sisään tai muista minut ei toimi, olisko se syynä?
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
teppogarde
- Viestit: 315
- Liittynyt: To Tammi 03, 2008 11:14 am
- Pyörä: DL 650 V-Strom
- Paikkakunta: Valkeala
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Tässä kun kerran aiheesta juttua niin jostain syystä mulle on jo muutaman päivän heittäny näkyviin vaan navigointi -osaston tuoreet säikeet kun klikkaa "näytä aktiiviset" -linkkiä...
Outoa

Outoa
Älä sano, ettet osaa jos et ole vähintään paria kertaa kokeillut.
- SS
- Viestit: 1145
- Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
- Paikkakunta: Nummela
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
15.6.-11 ke aamulla Foorumin sivujen avautuminen aivan sairaan hidasta, uuden sivun avautuminen kesti aina ~pari minuuttia.
Laitoin vastausta kuvajahtiin, ei kuvaa.
SS
Laitoin vastausta kuvajahtiin, ei kuvaa.
SS
- Mika TA-91
- Viestit: 1465
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Moi,
Olen taas pitkästä aikaa lueskellut fooriumia ja satuinpahan käymään Wikin puolella ja pettymys oli suurensuuri, kun Transalp sivut ovat tyhjentyneet lähes totaalisesti, onkohan tähän jotakin syytä olemassa?
Terveisin
Olen taas pitkästä aikaa lueskellut fooriumia ja satuinpahan käymään Wikin puolella ja pettymys oli suurensuuri, kun Transalp sivut ovat tyhjentyneet lähes totaalisesti, onkohan tähän jotakin syytä olemassa?
Terveisin
Mika TA-91
Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
OT: Ei näy sunkaan tiedoissa enään Transalp olevan?Mika TA-91 kirjoitti:Moi,
Olen taas pitkästä aikaa lueskellut fooriumia ja satuinpahan käymään Wikin puolella ja pettymys oli suurensuuri, kun Transalp sivut ovat tyhjentyneet lähes totaalisesti, onkohan tähän jotakin syytä olemassa?
Terveisin
Happi