Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin

Tulitko mukaan (rekisteröidyit) foorumille jo vanhan sivuston aikana

kyllä
124
34%
en
167
45%
seurasin vanhaa mutta rekisteröidyin vasta uudelle
30
8%
en muista varmasti
29
8%
en ymmärrä kysymystä
18
5%
Muu kuin mikään yllä annetuista vastausvaihtoehdoista
1
0%
 
Ääniä yhteensä: 369

Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Mitä se aktiiviset viestiketjut näytti?
Mulla ei tullu sitä koskaan kokeiltua.
MarkkuHoo
Viestit: 1134
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
Paikkakunta: Häme
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja MarkkuHoo »

Jukka kirjoitti:Mitä se aktiiviset viestiketjut näytti?
Mulla ei tullu sitä koskaan kokeiltua.
No se näyttää uusimmasta vanhimpaan ne ketjut, mihin on tullut uusia viestejä.
Se näkyy aina kaikille, olit sitten kirjaantunut sisään, tai luet foorumia kirjaantumatta. (iso plussa tämä)
Jos olet kirjaantunut sisään, tossa listalla näkyy sitten myös ne ketjut, joiden näkemiseen pitää olla kirjautunut sisään.
Mutta tuosta näkymästä ei kuitenkaan poistu ketjut, vaikka olisit lukenutkin kaikki ketjun viestit.

Se on tavallaan muutoin aika pitkälle tuon "Näytä uudet viestit" kaltainen siis, mutta ei siis vaadi sisäänkirjautumista, eikä minun ymmärtääkseni synkkaudu juuri mitenkään itse käyttäjän session / kirjaantumistietojen / aktiviteetin tms. kanssa, paitsi tuo "Jos olet kirjaantunut sisään, tossa listalla näkyy sitten myös ne ketjut, joiden näkemiseen pitää olla kirjautunut sisään".
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Jukka »

OK... Kun automaattinen kirjautuminen on käytössä, ei tuo uudet viestit kuulosta siis kovin paljon huonommalta?

Enivei, olikos kukaan paikalla ruuhka-aikaan, tökkikö? (anteeksi tyhmä kymysys, oli pakko...)
MarkkuHoo
Viestit: 1134
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:42 pm
Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
Paikkakunta: Häme
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja MarkkuHoo »

Jukka kirjoitti:OK... Kun automaattinen kirjautuminen on käytössä, ei tuo uudet viestit kuulosta siis kovin paljon huonommalta?
Sanotaan näin: jos tosiaan tuon "Näytä aktiiviset viestiketjut" listan pyöritys aiheutti foorumin & kannan jumia, hitautta ja katkoja - niin ei kannata varmaan sitä sitten puukottaa kuntoon. Hyvää siinä olisi se, että se listaus ei vanhene eikä tyhjene aina kirjaantumisten välillä.


Mutta noin yleisesti ottaen, keskustelufoorumeilla, tuommoinen "Näytä aktiiviset viestiketjut" tyylin toiminto on lähes aina se oletusformaatti, kaikkien keskusteluketjumuotojen äiti ja isä.

Lopetan osaltani tämän jankutuksen! :lol:
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Jukka »

MarkkuHoo kirjoitti:
Jukka kirjoitti:OK... Kun automaattinen kirjautuminen on käytössä, ei tuo uudet viestit kuulosta siis kovin paljon huonommalta?
Sanotaan näin: jos tosiaan tuon "Näytä aktiiviset viestiketjut" listan pyöritys aiheutti foorumin & kannan jumia, hitautta ja katkoja - niin ei kannata varmaan sitä sitten puukottaa kuntoon. Hyvää siinä olisi se, että se listaus ei vanhene eikä tyhjene aina kirjaantumisten välillä.


Mutta noin yleisesti ottaen, keskustelufoorumeilla, tuommoinen "Näytä aktiiviset viestiketjut" tyylin toiminto on lähes aina se oletusformaatti, kaikkien keskusteluketjumuotojen äiti ja isä.

Lopetan osaltani tämän jankutuksen! :lol:
Tämä on vielä tutkinnassa, tekemäni rajoitukset koskivat nimenomaan kirjattuja käyttäjiä ja tämä toiminto ei ota kantaa onko käyttäjä kirjautunut.
Vika voi olla jossain muualla ja tämä saahaan ehkä kuntoon.
Avatar
enska
Viestit: 835
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:54 pm
Pyörä: ei oo nyt
Paikkakunta: Suolahti/Äänekoski/Konnevesi

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja enska »

Minkähän takia mulla ei näy enään ketä on foorumilla paikalla?
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
Avatar
Jakke N
Viestit: 1811
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 2:11 pm
Pyörä: EXC450
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Jukka kirjoitti:
Pate05 kirjoitti:
Jukka kirjoitti:Viilasin vähän asetuksiakin. Nyt ei käyttäjien kohdalla lähdetä kaivamaan onko se aktiivinen vai mikä lie.
Johtuuko tästä että sivun alareunasta puuttuu paikkalla olevien ja vierailijoiden lista ?
Tämä johtuu selkeästi tekemästäni muutoksesta.
Tuon takia!

Mulla on ainakin toiminut loistavasti päivityksen jälkeen, enkä ole kaipaillut listaa paikallaolijoista.

Minulle emäntä kyllä ilmoittaa sitten kun olen ollut "paikalla" tarpeeksi kauan :mrgreen:
Avatar
kurapyörä
Viestit: 1534
Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
Pyörä: Africa twin 750
Paikkakunta: Teisko

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Onko muilla samaa ongelmaa et paikalla oliat ei näy ketkä on lukemassa foorumia ennen on kyllä näkynyt mut nyt ei :roll:
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Avatar
KN76
Viestit: 1415
Liittynyt: To Touko 31, 2007 8:29 pm
Pyörä: R 1200 GS
Paikkakunta: Muonio

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja KN76 »

En tiiä onko ongelma kun foorumi toimii paremmin kun ei tota listaa enää ole näkyvissä... Tossa ylempänä on enemmän juttua aiheesta...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Avatar
Juhana
Viestit: 2245
Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Paikkakunta: Eura,Loei

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Ei tuo nimilista voi olla kyllä syypää,kun muilla foorumeilla toimii moitteetta...
THA
Viestit: 3707
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 10:07 am
Pyörä: Yamaha ja TM
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja THA »

Kirjaudu automaattisesti sisään tai muista minut ei toimi, olisko se syynä?
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
teppogarde
Viestit: 315
Liittynyt: To Tammi 03, 2008 11:14 am
Pyörä: DL 650 V-Strom
Paikkakunta: Valkeala

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja teppogarde »

Tässä kun kerran aiheesta juttua niin jostain syystä mulle on jo muutaman päivän heittäny näkyviin vaan navigointi -osaston tuoreet säikeet kun klikkaa "näytä aktiiviset" -linkkiä...

Outoa :?: :?:
Älä sano, ettet osaa jos et ole vähintään paria kertaa kokeillut.
Avatar
SS
Viestit: 1145
Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
Paikkakunta: Nummela

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja SS »

15.6.-11 ke aamulla Foorumin sivujen avautuminen aivan sairaan hidasta, uuden sivun avautuminen kesti aina ~pari minuuttia.
Laitoin vastausta kuvajahtiin, ei kuvaa.

SS
Avatar
Mika TA-91
Viestit: 1465
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

Moi,

Olen taas pitkästä aikaa lueskellut fooriumia ja satuinpahan käymään Wikin puolella ja pettymys oli suurensuuri, kun Transalp sivut ovat tyhjentyneet lähes totaalisesti, onkohan tähän jotakin syytä olemassa?

Terveisin
Mika TA-91
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju

Viesti Kirjoittaja Happi »

Mika TA-91 kirjoitti:Moi,

Olen taas pitkästä aikaa lueskellut fooriumia ja satuinpahan käymään Wikin puolella ja pettymys oli suurensuuri, kun Transalp sivut ovat tyhjentyneet lähes totaalisesti, onkohan tähän jotakin syytä olemassa?

Terveisin
OT: Ei näy sunkaan tiedoissa enään Transalp olevan?

Happi
Vastaa Viestiin