Joensuun ympäristö

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

mistral
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Huhti 22, 2009 11:12 am
Pyörä: Mt 450 cf moto
Paikkakunta: Lieksa

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja mistral »

Kiitoksia Ahti, tero ja mistral ajoseurasta. Voisi sanoa, että oli ainakin monipuolista maastoa. Lähden mielellään uudestaakin muukaan, milloin nyt onnistuu saada iltavapaa :lol:
joo mukavaa oli :mrgreen: moponkin joutu pesemään,,,kerrankin :mrgreen:

onkos huomiselle iltalenkillle vielä lähtijöitä :roll:
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

mistral kirjoitti: onkos huomiselle iltalenkillle vielä lähtijöitä :roll:
Sää ainakin suosii.
Jos ei kuka luule ehtivänsä alkuun niin soitelkoon, puh. numero löytyy "Yhteistiedot" niin kerrotaan nuotiopaikka.
-jarkko-
Kuvat
JanneH
Viestit: 181
Liittynyt: La Elo 11, 2007 8:49 pm
Pyörä: lainaDomi
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja JanneH »

myö tullaan mukkaan! T. Hinku. Ja Janne
Avatar
Phav
Viestit: 580
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 6:21 pm
Pyörä: R1200GS -09
Paikkakunta: Joensuu,Hammaslahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Phav »

Kiitoksia ajoseurasta Kivvoo oli
Loud pipes save lives
-Pasi-
Avatar
MViktor
Viestit: 307
Liittynyt: To Elo 28, 2008 4:39 pm
Pyörä: R 850 GS
Paikkakunta: Heinävesj

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja MViktor »

Samoin, kiitos ajoseurasta, vaikka niin hidas oonkin, ja avusta siinä pannutuksen jälkeen...

Viktor

Lisätty pari kuvaa makkaranpaistopaikalta.
Liitteet
10052011008suraus2.jpg
10052011013suraus1.jpg
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

No, MViktorille tsemppiä ja "maisemaryhmähän" meidän pitikin olla.
Osanottohan oli ilahduttavan runsas, uusia kasvojakin tuli näkyviin nimimerkkien takaa.

Kiitos kaikille. Palaillaan :P
-jarkko-
Kuvat
Avatar
MViktor
Viestit: 307
Liittynyt: To Elo 28, 2008 4:39 pm
Pyörä: R 850 GS
Paikkakunta: Heinävesj

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja MViktor »

Jaa, vai maisemaryhmä, seuraavaksi mie ilmottaudun "ruostuneet sora-ajotaidottomuudet" -ryhmään...

No enivei, kuppeet kippeinä mut ehjinä... Ottikos kukaan kuvei tapahtuneesta?

Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
Avatar
Phav
Viestit: 580
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 6:21 pm
Pyörä: R1200GS -09
Paikkakunta: Joensuu,Hammaslahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Phav »

kyllähän se Janne kuvasi tapahtumapaikan. Onnea sulla kyllä oli, kun miettii vieressä olevää pöllipinoa.
Loud pipes save lives
-Pasi-
Avatar
MViktor
Viestit: 307
Liittynyt: To Elo 28, 2008 4:39 pm
Pyörä: R 850 GS
Paikkakunta: Heinävesj

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja MViktor »

Siinä vaiheessa kun huomasin, että nyt lähtee lapasesta, huomasin kans sen pöllipinon ja vimmalla koitin olla osumatta siihen... Se ainakin onnistu hyvin. :shock:

Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Morot
Kaikenlaisia kivoja retkiä silloin kun ei pääse mukaan :evil: :evil: ei vaan kiva kun porukka liikkuu porukassa,ja tais olla ihan tapahtumiakin,joskaan ei toivottuja :oops:

Reissataan...

Ahti ja Adve.
mistral
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Huhti 22, 2009 11:12 am
Pyörä: Mt 450 cf moto
Paikkakunta: Lieksa

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja mistral »

Perhana kun en kerenny mukaan vaikka tarkoitus oli,meni kuormurin vesipumppua vaihtaessa niin pitkään :evil:
jospa sitä seuraavalla kerralla :cry:
Avatar
muma
Viestit: 445
Liittynyt: La Loka 01, 2005 5:32 pm
Pyörä: Husqvarna TR
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja muma »

MViktorille...Lähetän pari kuvaa sulle yv:nä.
Avatar
MViktor
Viestit: 307
Liittynyt: To Elo 28, 2008 4:39 pm
Pyörä: R 850 GS
Paikkakunta: Heinävesj

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja MViktor »

Kiitos kuvista, laitanpa tännekin todisteen... 8)

Viktor
Viimeksi muokannut MViktor, Ti Heinä 05, 2011 9:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
TeeS
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 10:01 pm
Pyörä: 450exc
Paikkakunta: Liperi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja TeeS »

Iltoja.
Tuli sit lopun viimein hommattua tuommonen kuramopo (SXC kotari), mielellään vois lähtee porukkaan kurvailemaan kun millon meette ja työt antaa periks.
Lare
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 1:46 pm
Pyörä: Triumph tiger 800xcx
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Lare »

Etelän mies kiittää ajoseurasta :lol:
Kovin on ykspuolista: oranssi, ktm, oranssi... 8)
Liitteet
r4.jpg
Älä mene sinne minne elämä sinua vie.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.
Vastaa Viestiin