Kiitoksia Ahti, tero ja mistral ajoseurasta. Voisi sanoa, että oli ainakin monipuolista maastoa. Lähden mielellään uudestaakin muukaan, milloin nyt onnistuu saada iltavapaa
joo mukavaa oli moponkin joutu pesemään,,,kerrankin
Samoin, kiitos ajoseurasta, vaikka niin hidas oonkin, ja avusta siinä pannutuksen jälkeen...
Viktor
Lisätty pari kuvaa makkaranpaistopaikalta.
Liitteet
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
No, MViktorille tsemppiä ja "maisemaryhmähän" meidän pitikin olla.
Osanottohan oli ilahduttavan runsas, uusia kasvojakin tuli näkyviin nimimerkkien takaa.
Jaa, vai maisemaryhmä, seuraavaksi mie ilmottaudun "ruostuneet sora-ajotaidottomuudet" -ryhmään...
No enivei, kuppeet kippeinä mut ehjinä... Ottikos kukaan kuvei tapahtuneesta?
Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
Siinä vaiheessa kun huomasin, että nyt lähtee lapasesta, huomasin kans sen pöllipinon ja vimmalla koitin olla osumatta siihen... Se ainakin onnistu hyvin.
Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
Morot
Kaikenlaisia kivoja retkiä silloin kun ei pääse mukaan ei vaan kiva kun porukka liikkuu porukassa,ja tais olla ihan tapahtumiakin,joskaan ei toivottuja
Viimeksi muokannut MViktor, Ti Heinä 05, 2011 9:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
Iltoja.
Tuli sit lopun viimein hommattua tuommonen kuramopo (SXC kotari), mielellään vois lähtee porukkaan kurvailemaan kun millon meette ja työt antaa periks.