KIVETTY
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KIVETTY
No Hop
Pyritäämpä saapua paikalle perjanataina mikäli vielä sekaan sopii
paikkakuna jykylä mopotin 650 v-stommi
yritän hypätä karif ja ismo-r :n matkaan
paikka lattialle kävisi mainiosti tai mikäli lattia on jo täysin majoitettu niin
sitten pitää katsoa teltta mukaan
- Aksi -
Pyritäämpä saapua paikalle perjanataina mikäli vielä sekaan sopii
paikkakuna jykylä mopotin 650 v-stommi
yritän hypätä karif ja ismo-r :n matkaan
paikka lattialle kävisi mainiosti tai mikäli lattia on jo täysin majoitettu niin
sitten pitää katsoa teltta mukaan
- Aksi -
_____________________________
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY
Juu,eiköhän tuonne lattialle mahdu.
Ei ole päässy kämpällä käymään hetkeen,tiedä onko tie edes auki. Viikko meni kuumeen kourissa peiton alla ja tällä viikolla on pitäny kiriä sitten työhommia kiinni.
Ens viikolla yhdistän työn ja huvin. Pitäis käydä tutkimassa työn merkeissä tiestön kuntoa kevään töitä varten,onnistuu muuten mopolla kaikkein parhaiten.
Ja noilla samaisilla sydänmailla olis ne työkohteet...
Tollanen olis kans tuossa naapurin kaverilla: http://personal.inet.fi/yritys/seppo.si ... /index.htm
Meinasin että tiedustelen miten Sepi paikalla kyseisenä ajankohtana. Eli jos porukassa kalamiehiä niin vois olla mahd. tutustua maankuuluun vaappupajaan ja täydentää siinä samalla pakin sisältöä kovilla vieheillä.
Tekis mieli puoljoukkueteltta kaminoineen lyödä siihen pihaan pystyyn. Jos ei kukaan yövy siinä niin vois siellä istuskella inttimuistoja kiroilemassa.
Ei ole päässy kämpällä käymään hetkeen,tiedä onko tie edes auki. Viikko meni kuumeen kourissa peiton alla ja tällä viikolla on pitäny kiriä sitten työhommia kiinni.
Ens viikolla yhdistän työn ja huvin. Pitäis käydä tutkimassa työn merkeissä tiestön kuntoa kevään töitä varten,onnistuu muuten mopolla kaikkein parhaiten.
Ja noilla samaisilla sydänmailla olis ne työkohteet...
Tollanen olis kans tuossa naapurin kaverilla: http://personal.inet.fi/yritys/seppo.si ... /index.htm
Meinasin että tiedustelen miten Sepi paikalla kyseisenä ajankohtana. Eli jos porukassa kalamiehiä niin vois olla mahd. tutustua maankuuluun vaappupajaan ja täydentää siinä samalla pakin sisältöä kovilla vieheillä.
Tekis mieli puoljoukkueteltta kaminoineen lyödä siihen pihaan pystyyn. Jos ei kukaan yövy siinä niin vois siellä istuskella inttimuistoja kiroilemassa.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Re: KIVETTY
Tuo vierailu tuolla uistin pajalla olisi myöskin houkutteleva ajatus ties vaikka kesää varten jotain uutta tarttuisi mukaan
jotain mitä vaikka kuha tykkäisi pitää puruleluna
Kuvassa oleva kaveri näyttää jotenkin tultulta olisinkohan nähnyt jossain erä/vapaa-ajan messuilla josta tarttui noita pyytimiä mukaan
jotain mitä vaikka kuha tykkäisi pitää puruleluna
Kuvassa oleva kaveri näyttää jotenkin tultulta olisinkohan nähnyt jossain erä/vapaa-ajan messuilla josta tarttui noita pyytimiä mukaan
_____________________________
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY
Sepin kans sovittu että lauantaipäivä varattu vaappupajaan tutustumista varten. Porukka voi omaan tahtiin käydä päivän aikana vierailemassa ja tekemässä mahd. ostoksia.
Ja kyllä mä sen puolijoukkueteltan laitan,senkin saanti tänään varmistu. Eli jos joku haluaa siinä yöpyä niin olkaapa hyvät.
Ton teltan sais myös saunavarustuksella...
Ja kyllä mä sen puolijoukkueteltan laitan,senkin saanti tänään varmistu. Eli jos joku haluaa siinä yöpyä niin olkaapa hyvät.
Ton teltan sais myös saunavarustuksella...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KIVETTY
Tuo teltta on hyvä homma jos vaikka innostuu saapumaan äkkilähtönä kummemmin ilmoittelematta..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: KIVETTY
Polte ja ajokiima olisi jo kova
, eli kevättä odotellaan. Alkaa vaan tämän hetken lumimäärä näyttämään se verran runsaalta, että äitienpäivän alla voi olla melko kosteaa. Tuo puolijoukkuetelttakin kannattaa ankkuroida betoniporsailla maahan ettei sulamisvedet vie sitä mennessään
.
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY
Kuvaterveisiä Kivetystä. Melko miellyttävä aamupäivä oli.

- Liitteet
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Re: KIVETTY
Hei kaikille,
Olen seuraillut palstaanne aika ajoin, mutta nyt oli pakko ihan rekisteröityä tänne kun huomasin, että olette tällaista Kivetyn kokoontumista järjestämässä. Liittyisin mielelläni teidän joukkoon lauantaipäiväksi. Sorateitä on tullut ajettua varmasti enemmän kuin asfaltilla, mutta kaveripiirissä ei ole yhtään kurapyöräilijää ja olisikin kiva ensikertaa kokeilla porukassa ajamista.
Mopona on 650 GS Dakar ainakin näillä näkymin.
- Janne
Olen seuraillut palstaanne aika ajoin, mutta nyt oli pakko ihan rekisteröityä tänne kun huomasin, että olette tällaista Kivetyn kokoontumista järjestämässä. Liittyisin mielelläni teidän joukkoon lauantaipäiväksi. Sorateitä on tullut ajettua varmasti enemmän kuin asfaltilla, mutta kaveripiirissä ei ole yhtään kurapyöräilijää ja olisikin kiva ensikertaa kokeilla porukassa ajamista.
Mopona on 650 GS Dakar ainakin näillä näkymin.
- Janne
- Jutale
- Viestit: 1384
- Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: KIVETTY
kek-kone kirjoitti:Hei kaikille,
Olen seuraillut palstaanne aika ajoin, mutta nyt oli pakko ihan rekisteröityä tänne kun huomasin, että olette tällaista Kivetyn kokoontumista järjestämässä. Liittyisin mielelläni teidän joukkoon lauantaipäiväksi. Sorateitä on tullut ajettua varmasti enemmän kuin asfaltilla, mutta kaveripiirissä ei ole yhtään kurapyöräilijää ja olisikin kiva ensikertaa kokeilla porukassa ajamista.
Mopona on 650 GS Dakar ainakin näillä näkymin.
- Janne
No tervehdys ja tervetuloa joukkoon kummaan
-JUSSI-
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Re: KIVETTY
Aivan, unohtu tosiaan mainita. Ihan tästä vierestä Jyväskylästä.Jutale kirjoitti:
No tervehdys ja tervetuloa joukkoon kummaanIlmanmuuta mukaan vaan,kohta on kurapyöräkavereita.
Ootko miten läheltä tulossa kun lauantai vaan? Meinaan että kyllä tuolla yöpyä voi jos tarvii. Muutenkin vähän suuntaa olis kiva tietää niin sais tonne ilmottautujalistaan niin porukka voi seurailla mistäpäin kuraukkoja on tulossa. Näemme Kivetyssä!
-JUSSI-
Re: KIVETTY
Jos nyt pääsen paikalle niin saanko mää petipaikan puolijoukkue teltasta??
Ei tarttis ottaa niimpal (sanos turkulaane) tavaraa mukaan...vai mitähä?
Ei tarttis ottaa niimpal (sanos turkulaane) tavaraa mukaan...vai mitähä?
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
-
Ticci
- Viestit: 42
- Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 11:56 am
- Pyörä: Africa Twin -00 / TT350 -88 / DR125 -86
- Paikkakunta: Jämsä
Re: KIVETTY
Taidanpa minäkin tulla lauantaina käymään. Jämsästä tulen ja pyöränä AT.
Re: KIVETTY
Meikäläinen ilmoittautuu lauantai surautteluun, jyväskylästä ja mopona dominator.
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KIVETTY
Jokos on löytyny vetomiestä hitaammalle ryhmälle mahdollisesti paikoittain hieman upottavalla alustalla / pikkupoluilla? Näyttäis olevan porukassa ainakin riittävällä maavaralla varustettua konetta ryhmäksi asti..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: KIVETTY
YLE:n vaalikoneessa kysymys: "Äänekosken Kivettyyn voidaan perustaa ydinjätteelle loppusijoituspaikka?"