KIVETTY

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Aksi
Viestit: 200
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2011 11:18 am
Pyörä: BMW r1200 GSA

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Aksi »

No Hop
Pyritäämpä saapua paikalle perjanataina mikäli vielä sekaan sopii
paikkakuna jykylä mopotin 650 v-stommi
yritän hypätä karif ja ismo-r :n matkaan
paikka lattialle kävisi mainiosti tai mikäli lattia on jo täysin majoitettu niin
sitten pitää katsoa teltta mukaan

- Aksi -
_____________________________
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Juu,eiköhän tuonne lattialle mahdu.

Ei ole päässy kämpällä käymään hetkeen,tiedä onko tie edes auki. Viikko meni kuumeen kourissa peiton alla ja tällä viikolla on pitäny kiriä sitten työhommia kiinni.
Ens viikolla yhdistän työn ja huvin. Pitäis käydä tutkimassa työn merkeissä tiestön kuntoa kevään töitä varten,onnistuu muuten mopolla kaikkein parhaiten. 8)
Ja noilla samaisilla sydänmailla olis ne työkohteet... :P

Tollanen olis kans tuossa naapurin kaverilla: http://personal.inet.fi/yritys/seppo.si ... /index.htm
Meinasin että tiedustelen miten Sepi paikalla kyseisenä ajankohtana. Eli jos porukassa kalamiehiä niin vois olla mahd. tutustua maankuuluun vaappupajaan ja täydentää siinä samalla pakin sisältöä kovilla vieheillä.

Tekis mieli puoljoukkueteltta kaminoineen lyödä siihen pihaan pystyyn. Jos ei kukaan yövy siinä niin vois siellä istuskella inttimuistoja kiroilemassa. :mrgreen:
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Aksi
Viestit: 200
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2011 11:18 am
Pyörä: BMW r1200 GSA

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Aksi »

Tuo vierailu tuolla uistin pajalla olisi myöskin houkutteleva ajatus ties vaikka kesää varten jotain uutta tarttuisi mukaan
jotain mitä vaikka kuha tykkäisi pitää puruleluna

Kuvassa oleva kaveri näyttää jotenkin tultulta olisinkohan nähnyt jossain erä/vapaa-ajan messuilla josta tarttui noita pyytimiä mukaan :D
_____________________________
Se kehrää soratiellä Tiikerin lailla
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Sepin kans sovittu että lauantaipäivä varattu vaappupajaan tutustumista varten. Porukka voi omaan tahtiin käydä päivän aikana vierailemassa ja tekemässä mahd. ostoksia.

Ja kyllä mä sen puolijoukkueteltan laitan,senkin saanti tänään varmistu. Eli jos joku haluaa siinä yöpyä niin olkaapa hyvät.

Ton teltan sais myös saunavarustuksella... :P
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Tuo teltta on hyvä homma jos vaikka innostuu saapumaan äkkilähtönä kummemmin ilmoittelematta..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
tomiik
Viestit: 600
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 9:42 pm
Pyörä: F850GSA
Paikkakunta: Lahti

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja tomiik »

Polte ja ajokiima olisi jo kova :lol:, eli kevättä odotellaan. Alkaa vaan tämän hetken lumimäärä näyttämään se verran runsaalta, että äitienpäivän alla voi olla melko kosteaa. Tuo puolijoukkuetelttakin kannattaa ankkuroida betoniporsailla maahan ettei sulamisvedet vie sitä mennessään :mrgreen: .
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Kuvaterveisiä Kivetystä. Melko miellyttävä aamupäivä oli. :mrgreen: :mrgreen:
Liitteet
010420111166.jpg
Kyllä täällä viihtyy...
Kyllä täällä viihtyy...
Kilautettava kaveri traktorin kanssa käymään niin saadaan piha kuivumaan ja kämppä siivoukseen.
Kilautettava kaveri traktorin kanssa käymään niin saadaan piha kuivumaan ja kämppä siivoukseen.
010420111164.jpg
Kelepaa kyllä...
Kelepaa kyllä...
Nam!
Nam!
010420111161.jpg
Etelästä kämpälle tultaessa pikkupätkä auraamatonta
Etelästä kämpälle tultaessa pikkupätkä auraamatonta
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
kek-kone
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Huhti 15, 2011 1:16 pm
Pyörä: F650GS

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja kek-kone »

Hei kaikille,

Olen seuraillut palstaanne aika ajoin, mutta nyt oli pakko ihan rekisteröityä tänne kun huomasin, että olette tällaista Kivetyn kokoontumista järjestämässä. Liittyisin mielelläni teidän joukkoon lauantaipäiväksi. Sorateitä on tullut ajettua varmasti enemmän kuin asfaltilla, mutta kaveripiirissä ei ole yhtään kurapyöräilijää ja olisikin kiva ensikertaa kokeilla porukassa ajamista.

Mopona on 650 GS Dakar ainakin näillä näkymin.

- Janne
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Jutale »

kek-kone kirjoitti:Hei kaikille,

Olen seuraillut palstaanne aika ajoin, mutta nyt oli pakko ihan rekisteröityä tänne kun huomasin, että olette tällaista Kivetyn kokoontumista järjestämässä. Liittyisin mielelläni teidän joukkoon lauantaipäiväksi. Sorateitä on tullut ajettua varmasti enemmän kuin asfaltilla, mutta kaveripiirissä ei ole yhtään kurapyöräilijää ja olisikin kiva ensikertaa kokeilla porukassa ajamista.

Mopona on 650 GS Dakar ainakin näillä näkymin.

- Janne

No tervehdys ja tervetuloa joukkoon kummaan :!: Ilmanmuuta mukaan vaan,kohta on kurapyöräkavereita. :P Ootko miten läheltä tulossa kun lauantai vaan? Meinaan että kyllä tuolla yöpyä voi jos tarvii. Muutenkin vähän suuntaa olis kiva tietää niin sais tonne ilmottautujalistaan niin porukka voi seurailla mistäpäin kuraukkoja on tulossa. Näemme Kivetyssä!

-JUSSI-
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
kek-kone
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Huhti 15, 2011 1:16 pm
Pyörä: F650GS

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja kek-kone »

Jutale kirjoitti:
No tervehdys ja tervetuloa joukkoon kummaan :!: Ilmanmuuta mukaan vaan,kohta on kurapyöräkavereita. :P Ootko miten läheltä tulossa kun lauantai vaan? Meinaan että kyllä tuolla yöpyä voi jos tarvii. Muutenkin vähän suuntaa olis kiva tietää niin sais tonne ilmottautujalistaan niin porukka voi seurailla mistäpäin kuraukkoja on tulossa. Näemme Kivetyssä!

-JUSSI-
Aivan, unohtu tosiaan mainita. Ihan tästä vierestä Jyväskylästä.
Avatar
takakura
Viestit: 1099
Liittynyt: Ti Marras 06, 2007 9:14 pm
Pyörä: 690 Rally
Paikkakunta: Somero

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja takakura »

Jos nyt pääsen paikalle niin saanko mää petipaikan puolijoukkue teltasta??
Ei tarttis ottaa niimpal (sanos turkulaane) tavaraa mukaan...vai mitähä?
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Ticci
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 11:56 am
Pyörä: Africa Twin -00 / TT350 -88 / DR125 -86
Paikkakunta: Jämsä

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Ticci »

Taidanpa minäkin tulla lauantaina käymään. Jämsästä tulen ja pyöränä AT.
Avatar
Motti
Viestit: 122
Liittynyt: Pe Maalis 18, 2011 11:31 am
Pyörä: 620

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja Motti »

Meikäläinen ilmoittautuu lauantai surautteluun, jyväskylästä ja mopona dominator.
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Jokos on löytyny vetomiestä hitaammalle ryhmälle mahdollisesti paikoittain hieman upottavalla alustalla / pikkupoluilla? Näyttäis olevan porukassa ainakin riittävällä maavaralla varustettua konetta ryhmäksi asti..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
MTK
Viestit: 633
Liittynyt: Ti Marras 04, 2008 8:53 pm
Pyörä: Honda 750 AT

Re: KIVETTY

Viesti Kirjoittaja MTK »

YLE:n vaalikoneessa kysymys: "Äänekosken Kivettyyn voidaan perustaa ydinjätteelle loppusijoituspaikka?"
Vastaa Viestiin