Mitää en oo peitelly, talviralliin lähties oli -24, ei ongelmia. Jos huohotin putkessa on alumiininen mutikka (putsarikopan nurkalla), se kerää vettä ja jäätyy --> venttiilikopan kannesta pullahtaa tiiviste ja öljyä ulos. Talvirallis oli jollain jäätyny sähköt nii ettei puhunu mitn.Salemanteri kirjoitti:Ilmesty tontille hiljakkoin 990 adve s -08
Minkäköhänlaisia kokemuksia ukoilla on laitteesta talviolosuhteissa, pitääkö syyläriä teippailla yms
Miten ruiskutin pelittää pakkasessa ja millasissa pakkasissa näillä ootte ajellu?
Mitä ongelmia mahdollisesti ilmaantunut, jäätymisiä / hyytymisiä muuallakin kun kuskissa?
Ens viikolla piikkarit alle ja koittamaan
Aika hankala kuskattava umpihangessa, mut auratulla väylällä loistava kapine. Ollessaan sarvia myöten hangessa tuntuu jokseenkin painavalta.