KTM 990 adventure
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
jaa
- Viestit: 784
- Liittynyt: La Huhti 05, 2008 12:53 pm
- Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
- Paikkakunta: Rauma
Re: KTM 990 adventure
Melko kovassakin sateessa pysyy aikas kuivana koko ajan. Tulee melkoinen tyhjiö syliin. Ainoa negatiivinen asia tossa on, että ton extra lipan kärjestä lähtee vesisateella tasaseen pisara kaks silleen leijumaan ja osuu aina suoraan ajolaseihin. Ongelmalliseksi sen tekee se, että tulee aina seurailtua tylsällä asfalttisiirtymällä noita pisaroita kun ne tosiaan leijailee sillen 1-2 sek siinä silmien edessä ja osuu sitten ajolaseihin. Tulee kovasti kiinnitettyä ei niin olennaiseeen asiaan kesken ajamisen. No, onpahan muutakin tekemistä ku kahvan vääntäminen.
Re: KTM 990 adventure
http://www.ktmtwins.com/950adventure/58214069044.html
Helepottaisi varmaan mittariston käyttöä ajaessa.
Onkohan plug and play?
Helepottaisi varmaan mittariston käyttöä ajaessa.
Onkohan plug and play?
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
-
Tase
- Viestit: 2629
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Re: KTM 990 adventure
Minulla on tuollainen. Lähinnä sitä tulee käytettyä, kun haluaa vaihdella näytön eri tilojen kuten trip 1, trip 2 jne. välillä.Jarkko kirjoitti:http://www.ktmtwins.com/950adventure/58214069044.html
Helepottaisi varmaan mittariston käyttöä ajaessa.
Onkohan plug and play?
Mutta sillä ei pysty nollaamaan trippimittareita. Napeilla pystyy vaan lipsuttelemaan tripin lukemaa joku suuremmaksi tai pienemmäksi 0.1 km tarkkuudella. En ole vielä moista ominaisuutta tarvinnut.
Re: KTM 990 adventure
Tuo on puute, jos ei pysty nollaamaan vaikka nappuloita on runsaastiTase kirjoitti: Lähinnä sitä tulee käytettyä, kun haluaa vaihdella näytön eri tilojen kuten trip 1, trip 2 jne. välillä.
Mutta sillä ei pysty nollaamaan trippimittareita. Napeilla pystyy vaan lipsuttelemaan tripin lukemaa joku suuremmaksi tai pienemmäksi 0.1 km tarkkuudella.
Mutta jos sillä saisi kellon näkyviin haluttaessa?
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
-
Tase
- Viestit: 2629
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Re: KTM 990 adventure
Joo, kellon saa näkyville. Eli se vaihtaa trippien, bensatripin ja kellon välillä. Plug and Play -ominaisuudesta en osaa sanoa, kun en ole sitä itse asentanut.Jarkko kirjoitti:Tuo on puute, jos ei pysty nollaamaan vaikka nappuloita on runsaastiTase kirjoitti: Lähinnä sitä tulee käytettyä, kun haluaa vaihdella näytön eri tilojen kuten trip 1, trip 2 jne. välillä.
Mutta sillä ei pysty nollaamaan trippimittareita. Napeilla pystyy vaan lipsuttelemaan tripin lukemaa joku suuremmaksi tai pienemmäksi 0.1 km tarkkuudella.
Mutta jos sillä saisi kellon näkyviin haluttaessa?
-
ankara
- Viestit: 671
- Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 10:45 am
- Pyörä: Hupsvarma&LadyDomina
- Paikkakunta: Hausjärvi
Re: KTM 990 adventure
Taisi olla valmiiksi johdotettu liitin mittarin takana, eli koko lailla plug and play ainakin sähköisesti. Olikohan se alunperin tarkoitettu kiinnitys tankoon jotenkin "italialaisen" oloinen, sitä taisi tulla muutettua oman mielen mukaiseksi. Ei varmaan pakollista sekään.Tase kirjoitti:Plug and Play -ominaisuudesta ...
Se oli minullekin yllätys ja pettymys että trippiä ei saanut sillä kunnolla nollattua. Siinä on ilmeisesti ajateltu jotain tiekirjan käyttöä varten +- säätö tripin arvolle, mutta ei kunnon nollausta.
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: KTM 990 adventure
Tuolla on ohjeet, jos haluaa pelkästään näyttöjen välillä rullailla. Itellä kytkin hankittuna, mutta vielä asentamatta.
-petteri
-petteri
Re: KTM 990 adventure
Odotan mielenkiinnolla asennuksen tulosta, eli laitappa infoa sitten. Omassa vielä takuuta jäljellä, joten ei viitsi syvällisemmin mennä tuohon mittaristoon kiinni.Tikkaoja kirjoitti:Tuolla on ohjeet, jos haluaa pelkästään näyttöjen välillä rullailla. Itellä kytkin hankittuna, mutta vielä asentamatta.
-petteri
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Re: KTM 990 adventure
Mistä kannatta (rahallisessa mielessä) hankkia tähän rakineeseen jarrupaloja?
Takkaa tuntuu kuluvan parhaiden
Takkaa tuntuu kuluvan parhaiden
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: KTM 990 adventure
Miksi maksaa enemmän, koodit: taakse 82-159, eteen 82-157 (sivuilla on ainaki ollu koodit väärinpäin)Jarkko kirjoitti:Mistä kannatta (rahallisessa mielessä) hankkia tähän rakineeseen jarrupaloja?
Takkaa tuntuu kuluvan parhaiden
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
-
kymppivalve
- Viestit: 341
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:50 pm
- Pyörä: fillari
- Paikkakunta: oulu
Re: KTM 990 adventure
Katoppa ettei jarrunestesäiliö ole täynnä nestettä, mulla kesti palat 1500km, ajattelin että hiekka kuluttaa enempi kuin jahamassa. sitten kurkkasin säiliöön, sehän oli kanttamyöten täynnä nestettä, ihan tehtaan jäljiltä.Takkaa tuntuu kuluvan parhaiden
adventure muka painava?
Re: KTM 990 adventure
Neste pinta ok.kymppivalve kirjoitti:
Katoppa ettei jarrunestesäiliö ole täynnä nestettä,
Ei nuo palat "silmissä" kulu, mutta takaa ohenee joutuisammin kuin edestä.
Ja nyt ne on ruvennut saamaan soraakin sekaan.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Re: KTM 990 adventure
Nyt on LeoVincen 2-1 rööri paikallaan ja meteli on melkoinen. Aikamoista Italialaista huipputekniikkaa kun ei tiivisteitäkään missään välissä. Yllättävän hyvin kuitenkin toimii. Ei nyt ainakaan tuntunut siltä että tarttis yrittääkkään säätää. Edellisessä pyörässä meinaan meni pienten kierrosten veto huomattavasti huonommaks sliparilla ennen kuin kävi säätämässä. Ehkä tuossa Keihinin systeemissä jotain älyä kuitenkin.
Ei muuten auennut ehjänä yksikään alkup. vaimentimien pulteista.
Ei muuten auennut ehjänä yksikään alkup. vaimentimien pulteista.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: KTM 990 adventure
Onko tuollainen ihan valmiina tehtaaltakin saatavilla? Mulla on tallissa yksi tollanen sarja valmistunut ja toinen on valmistumassa (suomeksi tehnyt itse yhden väliputken ja toisen muokkaan leon 2-2 väliputkesta). Kyllähän tuo jotain juttelee, mutta ei vielä ole alkanut pahasti hävettämään. Erään kuuntelijan mielestä mun adve 1 vaimentimella on hiljaisempi kun superi 2 leolla. Toki nuo eivät olleet vierekkäin vertailtavana.ÖÖ. kirjoitti:Nyt on LeoVincen 2-1 rööri paikallaan ja meteli on melkoinen.
-petteri
Re: KTM 990 adventure
ilmeisesti juurikin sinun tallissa tehty väliputki. Ostin käytettynä tältä foorumilta. Oletko pitänyt vaimentimen killerillä vai ilman?
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]