Kiitos tiedosta. Tuoltapa ne saa kätevästi tilattua. Tänä iltana lähden tallille nyhräämään, on meinannu opiskelut ja työ haitata harrastuksia.Eero R. kirjoitti:Kaaleppi kirjoitti:Olisko tuosta mitään apua?
http://global.ebay.com/AUFKLEBER-LOGO-S ... 40895/item
Dominator kysymyksiä
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Dominator kysymyksiä
Oisko teillä tietoa mistä voisi ostaa -98 malliseen Dominatoriin tuulenohjaimen/suojan ? Jos tulee lähdettyä pidemmälle reissulle niin ois kiva 
Eikös niitä ole ainakin all rightillä ja mahdollisesti myös stormilla. Joku Dominator mies sen hankkikin joku aika sitten ja kertoi asiasta täällä foorumilla. Hintaa taisi olla about 100 €.tabbe kirjoitti:Oisko teillä tietoa mistä voisi ostaa -98 malliseen Dominatoriin tuulenohjaimen/suojan ? Jos tulee lähdettyä pidemmälle reissulle niin ois kiva
Taitaa olla monessa suomalaisessa kaupassa listoilla Domiin pleksejä/tuulisuojia mutta ei taida saada enään tilattua, kun eivät valmista niitä enää. Muutamista ulkomaalaisista nettikaupoista näyttäis noita löytyvän, kokemusta ei itsellä ole istuvuudesta mopoon tai liikkeestä yleensä. Tuossa muutama kauppa joista löytyy jotain ja ainakaan hinta ei ole pahimmasta päästä.
Jos innostut hankkimaan niin kerro toki miten homma sujui, olis itsekkin tarkoitus laittaa joku screeni naaman suojaksi...
http://motorcycleheaven.co.uk/?main_pag ... cts_id=725
http://www.demonbikes.com/more/on/details/09999
Jos innostut hankkimaan niin kerro toki miten homma sujui, olis itsekkin tarkoitus laittaa joku screeni naaman suojaksi...
http://motorcycleheaven.co.uk/?main_pag ... cts_id=725
http://www.demonbikes.com/more/on/details/09999
Tuolta ehkä, mutta lienee ainakin tilaustavaraa jos on yleensä saatavissa:
http://www.storm-motor.fi/shop/Publishe ... MRA-154845
http://www.storm-motor.fi/shop/Publishe ... MRA-154845
- Pallokala
- Pyörä: Dominatör, 450MT
Mitenkähän korkeita pleksejä Domeissa yleensä on käytetty? Itse kokeilin luokkaa 30 cm korkeaa tuulilasia ja sitä pyörteiden rynkytystä kypärässä ei kestä kukaan. Otin pois...
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
- DOMI
- Pyörä: XT660Z Tennari -09, NX650-95 ja CBX1000
Pallokala kirjoitti:Mitenkähän korkeita pleksejä Domeissa yleensä on käytetty? Itse kokeilin luokkaa 30 cm korkeaa tuulilasia ja sitä pyörteiden rynkytystä kypärässä ei kestä kukaan. Otin pois...

Mulla oli myös tuollainen talvella paikallaan ja on vieläkin jossain varaston nurkassa. En myöskään tuosta juuri hyötyä kokenut saavani, haitat oli suuremmat. Kyllä ne on tehtaalla olleet ihan oikeassa jättäessään nuo pappalaatsavarusteet pois.
- Pallokala
Joopa, omani ei ollut edes noin pitkä. Pidemmän taakse olisi voinut mahtua viimalta piiloon, mutta jo nykyinen systeemi oli ravistaa keulan muovit irti. Olkoon...
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
Ok,no antaa pleksin olla jos jo olette todennut että enemmän haittaa kuin hyötyä.
Moro, oon Domilla alusta asti ajellut MRA:n touring pleksillä ja tosi tyytyväinen olen ollut.
Keventää mukavasti matka-ajossa tuulen painetta. Pleksin korkeus on mulle (173cm) just sopiva. Koskaan muuten en ole moottoripyöräillessä kokenut ilman virtausta harrastusta haittaavaksi tekijäksi. Kuvasta käynee ilmi mittasuhteet.
Keventää mukavasti matka-ajossa tuulen painetta. Pleksin korkeus on mulle (173cm) just sopiva. Koskaan muuten en ole moottoripyöräillessä kokenut ilman virtausta harrastusta haittaavaksi tekijäksi. Kuvasta käynee ilmi mittasuhteet.
SS125A -> CB100 -> CB350F -> GS450L -> HVA WR125 -> XJ750 -> K100RT -> YZ250 -> R-E G2 350 -> NX650 -> WR250R -> Ariel VH500
- Pallokala
Mulla tulee bauttiarallaa samanmittaisella pleksillä pyörre suoraan kypärään sisään, sekä crossi- että umpikypärä jytisee niin maan perkeleesti. Pleksi pois ja desibelitaso putosi puoleen. Kehossa mittaa 177 cm...petrij kirjoitti:Moro, oon Domilla alusta asti ajellut MRA:n touring pleksillä ja tosi tyytyväinen olen ollut.
-
ekes
- Pyörä: Desert Express
Komppaan petrijiitä, mulla on samanlainen pleksi ja omalla kohdallani (pituuteni about 182cm) se vähentää mukavasti matkanopeuksissa ajoviiman painetta. Kyllähän se hieman lisää pyörteilyä kypärän ympärillä, mutta se ei ole minua häirinnyt.
Ja meteli on niin paljon kypärästäkin kiinni. Ajelen asfalttireissut GSX1100F:llä, jossa on sähkösäätöinen pleksi. Ehdin jo haukkua moisen härpäkkeen hyödyttömäksi, mutta sitten kypärän vaihdon (NZI => Shoei) jälkeen sainkin pleksin säätöalueen kokonaisuudessaan käyttöön. Ja yllättäen Domikin on hiljaisempi uudella kypärällä
Ja meteli on niin paljon kypärästäkin kiinni. Ajelen asfalttireissut GSX1100F:llä, jossa on sähkösäätöinen pleksi. Ehdin jo haukkua moisen härpäkkeen hyödyttömäksi, mutta sitten kypärän vaihdon (NZI => Shoei) jälkeen sainkin pleksin säätöalueen kokonaisuudessaan käyttöön. Ja yllättäen Domikin on hiljaisempi uudella kypärällä
Tuotahan voisi ajatella jo ihan noin ulkonäkö näkökulmasta, kun ei ole kauneimpia tuo domin alkuperäinen pallokalamaski..
Tuo petrij:n pleksikeula saa domin näyttämään jo ihan fiksulta, jos siitä vielä matkassa hyötyykin niin ei huono ajatus.
Hyh kun oli hintaa moisella muovinpalalla tuol motoplazalla
Tuo petrij:n pleksikeula saa domin näyttämään jo ihan fiksulta, jos siitä vielä matkassa hyötyykin niin ei huono ajatus.
Hyh kun oli hintaa moisella muovinpalalla tuol motoplazalla
Etuveto, onko se joku veikkauksen uusi peli?
Niinpä, se oli satkun kintamilla aikoinaan Rajamotorissakin.
PJ
PJ
SS125A -> CB100 -> CB350F -> GS450L -> HVA WR125 -> XJ750 -> K100RT -> YZ250 -> R-E G2 350 -> NX650 -> WR250R -> Ariel VH500
Käytetty kelpais kyl mulle, jos hinnat on tollasia
Satkulla saa jo lapselle ajokuntoisen kiinanmopon käytettynä, moottoripyörään palan muovia..
Tai onhan sitä pleksiä jota pystyy taivuttamaan kanttikoneella, siitä voisi tehdä itsekkin sellaisen kun haluaa.
Satkulla saa jo lapselle ajokuntoisen kiinanmopon käytettynä, moottoripyörään palan muovia..
Tai onhan sitä pleksiä jota pystyy taivuttamaan kanttikoneella, siitä voisi tehdä itsekkin sellaisen kun haluaa.
Etuveto, onko se joku veikkauksen uusi peli?