Dominator kysymyksiä

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Kaaleppi
Pyörä: XT 660 X

Re: Dominator kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Kaaleppi »

Eero R. kirjoitti:
Kaaleppi kirjoitti:Olisko tuosta mitään apua?

http://global.ebay.com/AUFKLEBER-LOGO-S ... 40895/item
Kiitos tiedosta. Tuoltapa ne saa kätevästi tilattua. Tänä iltana lähden tallille nyhräämään, on meinannu opiskelut ja työ haitata harrastuksia.
tabbe
Pyörä: Africa Twin rd04

Viesti Kirjoittaja tabbe »

Oisko teillä tietoa mistä voisi ostaa -98 malliseen Dominatoriin tuulenohjaimen/suojan ? Jos tulee lähdettyä pidemmälle reissulle niin ois kiva :)
Kaaleppi

tabbe kirjoitti:Oisko teillä tietoa mistä voisi ostaa -98 malliseen Dominatoriin tuulenohjaimen/suojan ? Jos tulee lähdettyä pidemmälle reissulle niin ois kiva :)
Eikös niitä ole ainakin all rightillä ja mahdollisesti myös stormilla. Joku Dominator mies sen hankkikin joku aika sitten ja kertoi asiasta täällä foorumilla. Hintaa taisi olla about 100 €.
Eero R.
Pyörä: NX650

Viesti Kirjoittaja Eero R. »

Taitaa olla monessa suomalaisessa kaupassa listoilla Domiin pleksejä/tuulisuojia mutta ei taida saada enään tilattua, kun eivät valmista niitä enää. Muutamista ulkomaalaisista nettikaupoista näyttäis noita löytyvän, kokemusta ei itsellä ole istuvuudesta mopoon tai liikkeestä yleensä. Tuossa muutama kauppa joista löytyy jotain ja ainakaan hinta ei ole pahimmasta päästä.
Jos innostut hankkimaan niin kerro toki miten homma sujui, olis itsekkin tarkoitus laittaa joku screeni naaman suojaksi...

http://motorcycleheaven.co.uk/?main_pag ... cts_id=725

http://www.demonbikes.com/more/on/details/09999
Kaaleppi

Tuolta ehkä, mutta lienee ainakin tilaustavaraa jos on yleensä saatavissa:
http://www.storm-motor.fi/shop/Publishe ... MRA-154845
Pallokala
Pyörä: Dominatör, 450MT

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Mitenkähän korkeita pleksejä Domeissa yleensä on käytetty? Itse kokeilin luokkaa 30 cm korkeaa tuulilasia ja sitä pyörteiden rynkytystä kypärässä ei kestä kukaan. Otin pois...
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
DOMI
Pyörä: XT660Z Tennari -09, NX650-95 ja CBX1000

Viesti Kirjoittaja DOMI »

Pallokala kirjoitti:Mitenkähän korkeita pleksejä Domeissa yleensä on käytetty? Itse kokeilin luokkaa 30 cm korkeaa tuulilasia ja sitä pyörteiden rynkytystä kypärässä ei kestä kukaan. Otin pois...
Kuva

Mulla oli myös tuollainen talvella paikallaan ja on vieläkin jossain varaston nurkassa. En myöskään tuosta juuri hyötyä kokenut saavani, haitat oli suuremmat. Kyllä ne on tehtaalla olleet ihan oikeassa jättäessään nuo pappalaatsavarusteet pois. :shock:
Pallokala

Joopa, omani ei ollut edes noin pitkä. Pidemmän taakse olisi voinut mahtua viimalta piiloon, mutta jo nykyinen systeemi oli ravistaa keulan muovit irti. Olkoon...
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
tabbe
Pyörä: Africa Twin rd04

Viesti Kirjoittaja tabbe »

Ok,no antaa pleksin olla jos jo olette todennut että enemmän haittaa kuin hyötyä.
petrij
Pyörä: RedHunter VH500

Viesti Kirjoittaja petrij »

Moro, oon Domilla alusta asti ajellut MRA:n touring pleksillä ja tosi tyytyväinen olen ollut.
Keventää mukavasti matka-ajossa tuulen painetta. Pleksin korkeus on mulle (173cm) just sopiva. Koskaan muuten en ole moottoripyöräillessä kokenut ilman virtausta harrastusta haittaavaksi tekijäksi. Kuvasta käynee ilmi mittasuhteet.
SS125A -> CB100 -> CB350F -> GS450L -> HVA WR125 -> XJ750 -> K100RT -> YZ250 -> R-E G2 350 -> NX650 -> WR250R -> Ariel VH500
Pallokala

petrij kirjoitti:Moro, oon Domilla alusta asti ajellut MRA:n touring pleksillä ja tosi tyytyväinen olen ollut.
Keventää mukavasti matka-ajossa tuulen painetta. Pleksin korkeus on mulle (173cm) just sopiva. Koskaan muuten en ole moottoripyöräillessä kokenut ilman virtausta harrastusta haittaavaksi tekijäksi. Kuvasta käynee ilmi mittasuhteet.
Mulla tulee bauttiarallaa samanmittaisella pleksillä pyörre suoraan kypärään sisään, sekä crossi- että umpikypärä jytisee niin maan perkeleesti. Pleksi pois ja desibelitaso putosi puoleen. Kehossa mittaa 177 cm...
ekes
Pyörä: Desert Express

Viesti Kirjoittaja ekes »

Komppaan petrijiitä, mulla on samanlainen pleksi ja omalla kohdallani (pituuteni about 182cm) se vähentää mukavasti matkanopeuksissa ajoviiman painetta. Kyllähän se hieman lisää pyörteilyä kypärän ympärillä, mutta se ei ole minua häirinnyt.

Ja meteli on niin paljon kypärästäkin kiinni. Ajelen asfalttireissut GSX1100F:llä, jossa on sähkösäätöinen pleksi. Ehdin jo haukkua moisen härpäkkeen hyödyttömäksi, mutta sitten kypärän vaihdon (NZI => Shoei) jälkeen sainkin pleksin säätöalueen kokonaisuudessaan käyttöön. Ja yllättäen Domikin on hiljaisempi uudella kypärällä :lol:
Walt
Pyörä: Dominator, M-72

Viesti Kirjoittaja Walt »

Tuotahan voisi ajatella jo ihan noin ulkonäkö näkökulmasta, kun ei ole kauneimpia tuo domin alkuperäinen pallokalamaski..
Tuo petrij:n pleksikeula saa domin näyttämään jo ihan fiksulta, jos siitä vielä matkassa hyötyykin niin ei huono ajatus.

Hyh kun oli hintaa moisella muovinpalalla tuol motoplazalla :shock:
Etuveto, onko se joku veikkauksen uusi peli?
petrij
Pyörä: RedHunter VH500

Viesti Kirjoittaja petrij »

Niinpä, se oli satkun kintamilla aikoinaan Rajamotorissakin.

PJ
SS125A -> CB100 -> CB350F -> GS450L -> HVA WR125 -> XJ750 -> K100RT -> YZ250 -> R-E G2 350 -> NX650 -> WR250R -> Ariel VH500
Walt
Pyörä: Dominator, M-72

Viesti Kirjoittaja Walt »

Käytetty kelpais kyl mulle, jos hinnat on tollasia :roll:
Satkulla saa jo lapselle ajokuntoisen kiinanmopon käytettynä, moottoripyörään palan muovia..
Tai onhan sitä pleksiä jota pystyy taivuttamaan kanttikoneella, siitä voisi tehdä itsekkin sellaisen kun haluaa.
Etuveto, onko se joku veikkauksen uusi peli?
Vastaa Viestiin