Night Riders Savo...

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Löytyykö kuskeja liikenteeseen yölinjalle Kuopion kulmilla?
Reitit / aikataulut auki, viikolla / viikonloppuna ku porukalle sopii...?
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja heneld »

Mukana kuin pukama. Reitit käypi laidasta laitaan 8) Minulle käypi ihan viikolla iltoinakin kunhan ei nyt pahasti yli klo 23 venähdä.. Pimeähän tulee nykyisellään jo klo 18 jälkeen.

Yöllä / illalla nyt voepi tietysti vähän litvakoita paikkoja olla :lol:

Henkka
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Loistavaa!!
Tästä se lähtee...
Mulle käy tällä viikolla ti,ke, to ja su.
romu
Viestit: 97
Liittynyt: Ke Touko 06, 2009 9:41 pm
Pyörä: KTM 300
Paikkakunta: Mansikkamaa

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja romu »

Hyvä se sinun on ajella pimeellä ku on ne senonit :lol: ....... Joo mukaan voisin ängätä
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

romu kirjoitti:Hyvä se sinun on ajella pimeellä ku on ne senonit :lol: ....... Joo mukaan voisin ängätä
Kerrankin olis saumaa pitää sut edes rinnalla.... mut sä kyllä meet vaikka käsikopelolla potikat kaakossa ettei näy edes takapunasta.
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Lähden tossa puolikasi ku alkaa olla tarpeex pimeetä hätyyttelemään hirviä johonkin suuntaan, välillä Suonenjoki / Kuopio jos kerkee messiin näin lyhkäsellä varoajalla niin 0400780726 soittoo.

Muuten taas huomenissa samoihin aikoihin.
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja heneld »

Huomenna messissä, nyt värkkäilin tuota virran ulos ottoa hieman pätevämmäksi ja kohta pikku pätkät ajelee tuon navin kanssa..

Henkka
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Salemanteri kirjoitti:Lähden tossa puolikasi ku alkaa olla tarpeex pimeetä hätyyttelemään hirviä johonkin suuntaan, välillä Suonenjoki / Kuopio jos kerkee messiin näin lyhkäsellä varoajalla niin 0400780726 soittoo.

Muuten taas huomenissa samoihin aikoihin.

Älä sitten sale hätyttele ihan yhtä läheltä ku mitä mä äsken ku kävin muutama tunti ajelee :wink:
Navetan vieres oli 2 hevosta (mitä mä näin ku oli jo niin pimeetä ettei erottanut),kurvailin sitä tietä ja yhtäkkiä noi hevoset perkele kekkas hypätä ojan yli ja suoraan eteen,takanen on ihan sliksi ku meinasin torstaina vaihtaa vasta mutt onneks etuses on viel nappuloita niin sain sen verran hidasteltua et jäi semmoiset 2-3 metriä siheen viimeiseen hevoseen,mitä samalla osoitautus et ne olikin hirviä eikä hevosia :mrgreen:

Näin meillä :lol:
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Joo, ei tällä kertaa hirviöitä.
Koita Jonkko seuraaksi samaa ku tossa reilu kuukausi sitten pöräytin iltahämärissä tuolla mettätiellä ja kylläkin ajoissa huomasin otuksen rantautuvan keskelle tietä ja siihen se jäi toljottamaan, matkaa oli jonkin verran, joten käänsin mopottimen kaasun täysin auki, taisin keretä kolmosta pistämään ku hirviö tajus et päälle se tulee jos ei väistä, päätti loikata sinne mistä oli tullutkin.

Muuten, näin pohjoisessa, sieltä Miamista katsottuna, tapaa myös risteytyneitä uusia lajeja.
Tässä kuva viime talvelta.
Liitteet
Jähirvi.jpg
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Jaaa,ei meil noi karvaisia ole,meil ne on tän näköisiä :mrgreen:

tai,no joo,pyörät voi vähän muuttua tääl suomen miamis :mrgreen:
Liitteet
Projekti..jpg
Näin meillä ;-).jpg
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

No johan on agrigaatti :shock:

Täällä pohjolassa ku on totuttu tekemään kaikki puusta.
Liitteet
lankkuharrikka.jpg
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Henkka...
Missäpäin asustelet, pohdin huomista starttia, mikä aika sulle sopii...seiskan jälkeen?
Entäpä Romu, huominen?
Ja joku muu jos mielii surauttelemaan Suomen syksyisiin öihin ennenkuin pitää mennä töihin, niin huomenissa siihen hyvä mahdollisuus.

Tänään oli pirun hyvä keli, lunta ja jäätä sopivasti pakkasta pariastetta.
Ainoo heikkopuoli sarjatupakoijalla toi pintaverenkierto sormissa, pitäis jonniinlaiset kahvarukkaset tuunailla.
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja heneld »

Asustelen tässä Pitkälahden ABC:ltä n. 8km karttulaan päin. Aikana tuossa esim. klo19.15 on ihan passeli jostain päin lähteä surauttelemaan.

Jännittävä tuo ilma nytten, AT:kin sutii asfaltilla välistä ihan pintakaasulla :mrgreen: Isot soratiet missä enempi ajettu autoilla tamppaantuneet melko niljakkaiksi ja kun ei irtosoraakaan näiltä tahdo löytyä niin hieman hiippailu meininki oli välistä :lol:

Henkka
Avatar
Salemanteri
Viestit: 749
Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Paikkakunta: Pohjoinen-sawo

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja Salemanteri »

Aikataulu on hyvä.

Taitaa siitä jostain sun kulmilta lähteä Korvaharjuntie kohti Kurkimäkeä, muuttuu Putkinotkontieksi ja lopulta Visamäentieksi ennen Kurkimäentietä?

-Onko se millainen tie, sora / asfaltti? Jos se on soraa voisin tulla vastaan siihen Karttulantien ja Korvaharjuntien haaraan, muussa tapauksessa ehdottaisin että nähdään Kurkimäentien puolessa.

Mulla olis jonkinlainen ajatus reitille siitä eteenpäin.
heneld
Viestit: 251
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
Pyörä: Honda XRV 650 RD03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Night Riders Savo...

Viesti Kirjoittaja heneld »

Juu ei kaukana kotoa olla tuossa. Tuo Korvaharjuntie / Putkinotkontie / mikä lie, on semmosta isoa soratietä (yksi 500m pätkä asfalttia). Tuosta lähtö passaa oikein hyvästi, silloin klo 19.15?

Henkka
Vastaa Viestiin