Night Riders Savo...
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Night Riders Savo...
Löytyykö kuskeja liikenteeseen yölinjalle Kuopion kulmilla?
Reitit / aikataulut auki, viikolla / viikonloppuna ku porukalle sopii...?
Reitit / aikataulut auki, viikolla / viikonloppuna ku porukalle sopii...?
-
heneld
- Viestit: 251
- Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
- Pyörä: Honda XRV 650 RD03
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Night Riders Savo...
Mukana kuin pukama. Reitit käypi laidasta laitaan
Minulle käypi ihan viikolla iltoinakin kunhan ei nyt pahasti yli klo 23 venähdä.. Pimeähän tulee nykyisellään jo klo 18 jälkeen.
Yöllä / illalla nyt voepi tietysti vähän litvakoita paikkoja olla
Henkka
Yöllä / illalla nyt voepi tietysti vähän litvakoita paikkoja olla
Henkka
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Night Riders Savo...
Loistavaa!!
Tästä se lähtee...
Mulle käy tällä viikolla ti,ke, to ja su.
Tästä se lähtee...
Mulle käy tällä viikolla ti,ke, to ja su.
Re: Night Riders Savo...
Hyvä se sinun on ajella pimeellä ku on ne senonit
....... Joo mukaan voisin ängätä
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Night Riders Savo...
Kerrankin olis saumaa pitää sut edes rinnalla.... mut sä kyllä meet vaikka käsikopelolla potikat kaakossa ettei näy edes takapunasta.romu kirjoitti:Hyvä se sinun on ajella pimeellä ku on ne senonit....... Joo mukaan voisin ängätä
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Night Riders Savo...
Lähden tossa puolikasi ku alkaa olla tarpeex pimeetä hätyyttelemään hirviä johonkin suuntaan, välillä Suonenjoki / Kuopio jos kerkee messiin näin lyhkäsellä varoajalla niin 0400780726 soittoo.
Muuten taas huomenissa samoihin aikoihin.
Muuten taas huomenissa samoihin aikoihin.
-
heneld
- Viestit: 251
- Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
- Pyörä: Honda XRV 650 RD03
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Night Riders Savo...
Huomenna messissä, nyt värkkäilin tuota virran ulos ottoa hieman pätevämmäksi ja kohta pikku pätkät ajelee tuon navin kanssa..
Henkka
Henkka
- jonkko
- Viestit: 3551
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
- Pyörä: KTM 640 Adventure
- Paikkakunta: Pargas
Re: Night Riders Savo...
Salemanteri kirjoitti:Lähden tossa puolikasi ku alkaa olla tarpeex pimeetä hätyyttelemään hirviä johonkin suuntaan, välillä Suonenjoki / Kuopio jos kerkee messiin näin lyhkäsellä varoajalla niin 0400780726 soittoo.
Muuten taas huomenissa samoihin aikoihin.
Älä sitten sale hätyttele ihan yhtä läheltä ku mitä mä äsken ku kävin muutama tunti ajelee
Navetan vieres oli 2 hevosta (mitä mä näin ku oli jo niin pimeetä ettei erottanut),kurvailin sitä tietä ja yhtäkkiä noi hevoset perkele kekkas hypätä ojan yli ja suoraan eteen,takanen on ihan sliksi ku meinasin torstaina vaihtaa vasta mutt onneks etuses on viel nappuloita niin sain sen verran hidasteltua et jäi semmoiset 2-3 metriä siheen viimeiseen hevoseen,mitä samalla osoitautus et ne olikin hirviä eikä hevosia
Näin meillä
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Night Riders Savo...
Joo, ei tällä kertaa hirviöitä.
Koita Jonkko seuraaksi samaa ku tossa reilu kuukausi sitten pöräytin iltahämärissä tuolla mettätiellä ja kylläkin ajoissa huomasin otuksen rantautuvan keskelle tietä ja siihen se jäi toljottamaan, matkaa oli jonkin verran, joten käänsin mopottimen kaasun täysin auki, taisin keretä kolmosta pistämään ku hirviö tajus et päälle se tulee jos ei väistä, päätti loikata sinne mistä oli tullutkin.
Muuten, näin pohjoisessa, sieltä Miamista katsottuna, tapaa myös risteytyneitä uusia lajeja.
Tässä kuva viime talvelta.
Koita Jonkko seuraaksi samaa ku tossa reilu kuukausi sitten pöräytin iltahämärissä tuolla mettätiellä ja kylläkin ajoissa huomasin otuksen rantautuvan keskelle tietä ja siihen se jäi toljottamaan, matkaa oli jonkin verran, joten käänsin mopottimen kaasun täysin auki, taisin keretä kolmosta pistämään ku hirviö tajus et päälle se tulee jos ei väistä, päätti loikata sinne mistä oli tullutkin.
Muuten, näin pohjoisessa, sieltä Miamista katsottuna, tapaa myös risteytyneitä uusia lajeja.
Tässä kuva viime talvelta.
- jonkko
- Viestit: 3551
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
- Pyörä: KTM 640 Adventure
- Paikkakunta: Pargas
Re: Night Riders Savo...
Jaaa,ei meil noi karvaisia ole,meil ne on tän näköisiä 
tai,no joo,pyörät voi vähän muuttua tääl suomen miamis
tai,no joo,pyörät voi vähän muuttua tääl suomen miamis
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Night Riders Savo...
No johan on agrigaatti
Täällä pohjolassa ku on totuttu tekemään kaikki puusta.
Täällä pohjolassa ku on totuttu tekemään kaikki puusta.
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Night Riders Savo...
Henkka...
Missäpäin asustelet, pohdin huomista starttia, mikä aika sulle sopii...seiskan jälkeen?
Entäpä Romu, huominen?
Ja joku muu jos mielii surauttelemaan Suomen syksyisiin öihin ennenkuin pitää mennä töihin, niin huomenissa siihen hyvä mahdollisuus.
Tänään oli pirun hyvä keli, lunta ja jäätä sopivasti pakkasta pariastetta.
Ainoo heikkopuoli sarjatupakoijalla toi pintaverenkierto sormissa, pitäis jonniinlaiset kahvarukkaset tuunailla.
Missäpäin asustelet, pohdin huomista starttia, mikä aika sulle sopii...seiskan jälkeen?
Entäpä Romu, huominen?
Ja joku muu jos mielii surauttelemaan Suomen syksyisiin öihin ennenkuin pitää mennä töihin, niin huomenissa siihen hyvä mahdollisuus.
Tänään oli pirun hyvä keli, lunta ja jäätä sopivasti pakkasta pariastetta.
Ainoo heikkopuoli sarjatupakoijalla toi pintaverenkierto sormissa, pitäis jonniinlaiset kahvarukkaset tuunailla.
-
heneld
- Viestit: 251
- Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
- Pyörä: Honda XRV 650 RD03
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Night Riders Savo...
Asustelen tässä Pitkälahden ABC:ltä n. 8km karttulaan päin. Aikana tuossa esim. klo19.15 on ihan passeli jostain päin lähteä surauttelemaan.
Jännittävä tuo ilma nytten, AT:kin sutii asfaltilla välistä ihan pintakaasulla
Isot soratiet missä enempi ajettu autoilla tamppaantuneet melko niljakkaiksi ja kun ei irtosoraakaan näiltä tahdo löytyä niin hieman hiippailu meininki oli välistä
Henkka
Jännittävä tuo ilma nytten, AT:kin sutii asfaltilla välistä ihan pintakaasulla
Henkka
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Night Riders Savo...
Aikataulu on hyvä.
Taitaa siitä jostain sun kulmilta lähteä Korvaharjuntie kohti Kurkimäkeä, muuttuu Putkinotkontieksi ja lopulta Visamäentieksi ennen Kurkimäentietä?
-Onko se millainen tie, sora / asfaltti? Jos se on soraa voisin tulla vastaan siihen Karttulantien ja Korvaharjuntien haaraan, muussa tapauksessa ehdottaisin että nähdään Kurkimäentien puolessa.
Mulla olis jonkinlainen ajatus reitille siitä eteenpäin.
Taitaa siitä jostain sun kulmilta lähteä Korvaharjuntie kohti Kurkimäkeä, muuttuu Putkinotkontieksi ja lopulta Visamäentieksi ennen Kurkimäentietä?
-Onko se millainen tie, sora / asfaltti? Jos se on soraa voisin tulla vastaan siihen Karttulantien ja Korvaharjuntien haaraan, muussa tapauksessa ehdottaisin että nähdään Kurkimäentien puolessa.
Mulla olis jonkinlainen ajatus reitille siitä eteenpäin.
-
heneld
- Viestit: 251
- Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
- Pyörä: Honda XRV 650 RD03
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Night Riders Savo...
Juu ei kaukana kotoa olla tuossa. Tuo Korvaharjuntie / Putkinotkontie / mikä lie, on semmosta isoa soratietä (yksi 500m pätkä asfalttia). Tuosta lähtö passaa oikein hyvästi, silloin klo 19.15?
Henkka
Henkka