FinMoto kirjoitti:ONNEKSI OLKOON !!!!
Maailman paras pyörä !
Mulla jo 400 h mittarissa ja pelaa ja pelaa ja pelaa !!!
Jätä iso pääsuutin, mulla taitaa olla joku 170 tai 175.
Neula semmonen että vääntää ja vastaan kaasuun muttei potkase liikaa.
Alapäähän semmonen 40 niin vähä röpöttää mutta vääntää.
Talveksi neulaa vähä ylemmäs. No, kyllä ne säädöt löytyy sieltä ilman mun ohjeita ku en muista enää mitä siellä on sisällä.
Keula voi tuntua kovalta, riippuu mitä maastoa ajaa, ne kannattaa laitattaa vähä pintapehmeämmäksi.
Vaihteistoöljyn ku vaihtaa ku alakaa vaihtaminen vähä kolokattaa, tunneissa riippuen missä ajaa 10-40h vaihtoväli.
Ja vielä ONNEKSI OLOKOON !!!!
Morjens!
On sulla kyllä hienosti kertyny jo tunteja!
Käytin kaasarin auki ja vaihoin vakio neulan, pääsuutin 170 ja tyhjis 38 ja kuristin pois että saa kaasun auki

Takaiskarin esijännitystä tiukemmalla, keula vielä vakiosäätöihin. Illalla tunnin lenkki lähimaastoon ja aika huikee tunne oli. On se kone loistava, ei sitä turhaan kehuta, nöyrästi etenee. Kakspuokin jälkeen aivan turhaan tulee vielä pykälää vaihettua kun jaksaa mennä isommallakin vaihteella.
Lähetään joskus käymään iltalenkillä, asustelen tässä herukan kulmilla.
Janne