Renkaan koon muuttaminen

Keskustelua renkaista, vertailut, kimppatilaukset

Valvoja: Moderaattorit

Torsti
Viestit: 543
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000

Renkaan koon muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Moro. Sattuisi olemaan 110/80*18 nastaratas, joka pitäisi laittaa 140/80*18 renkaan tilalle. Onkohan tuo kapeamman korkeus liian matala?
Avatar
Hsippe
Viestit: 730
Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 3:42 pm
Pyörä: Sherco SE250, Suzuki DL1000, Hva TE250
Paikkakunta: Raasepori

Re: Renkaan koon muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Hsippe »

Eik se oo hyvä just noin päin?
Ei raavi nastat svingiin ja/tai lokasuojaan...
Torsti
Viestit: 543
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000

Re: Renkaan koon muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Mietin vain, että halkaisija pienenee viitisen senttiä.
Jani M
Viestit: 2305
Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
Paikkakunta: Tampere

Re: Renkaan koon muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Jani M »

Mikä 110 on noin matalalla profiililla? Yleensä ne on 110/100 kokoisia, joka ei juuri poikkea korkeuden osalta 140/80:stä.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Torsti
Viestit: 543
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: DL1000

Renkaan koon muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Sava Rockrider rallinastoilla. Alle meni ja hassulta näyttää. Välitykset muuttuivat passeliksi talviseen ajeluun.Kuva
Peltsi
Viestit: 2802
Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Pyörä: Tunturi
Paikkakunta: Oulu

Re: Renkaan koon muuttaminen

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Mullaki on 990 AC10 rallinastoilla 120/90-18 . Matala se on, mutta sillei oo väliä. Oon kyllä vähä skenaarioinu tuon vaihtamista johonki jäykempi runkoseen kun tuo mopo painaa ja kuski myös.

Pitäski koppeutua laittaan oikein ilmoitus palstalle tuosta.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Vastaa Viestiin