Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
Hienoa nähdä kavereita Eestin reissulta. Vaikka itse ei pyörää mikana ollut.
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Joku tuli lauantai-iltana sinisellä R1100GS:llä Tallinnan Piritassa vastaan ja heilautti kättä niin leveästi, että en ole aiemmin nähnyt niin isoa tervehdystä 
Ken tuli tänään vastaan Hml:ssä hitusen Metsänvartijan tilan jälkeen Kontuvuorta kohti? Ite tulin pesueen kanssa vastaan, tosin autolla. En vaan kiinnittänyt huomioo mikä kulkine oli alla. Käsi kyllä nousi pystyyn.
-
SavoSusi
- Pyörä: Africa Twin RD07A, entinen AT Army RD07
Sunnuntai 22.5 illalla mutta ehkä taitaa 17-19 maissa, minä ajoin Vaimon kans ( kyydissä) AT:llä Juvasta Narilan kautta maavedelle ja sieltä Kotalahden kautta kotiin, mutta me satuimme moikkaa 3 matkaenduron motoristit eli ensimmäinen oli punainen Honda transu 600 tai 650, sen jälkeen toisella oli epäselvä merkkinen, taas jälkeen kessu 1200 vastaan kun me menimme pohjoispäin ja he ajoivat yhdessä eteläpäin Katajamäentiellä. Mahtaako he täällä kirjoilla?
-
JKM
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
Tänään klo17:33 Tie637Saarikas soramutkissa punasävyinen ilmajäähyGS tuli pohjoiseen päin, me kakspäällä harmaallaGSA:lla.
Tervehdykset vaihdettiin...
Tervehdykset vaihdettiin...
30.5 ajeli 3 kurapyöräiliää Liimattalasta häkkiläntietä saarijärvelle päin. Mallit jäi näkemättä ku sotkin polkupyörällä pihatiellä 
- Kurainen mieli
- Pyörä: Honda XL 600 V
Ovat ahkerasti pyörineet tässä Kaakkurin alueella mopoilla rälläämistä katsomassa. Siinä ei yksi päivä mopolla karkuun ajeltu, kun 2 mp-poliisia ajaa valoissa rinnalle.Tärinäjyrä kirjoitti:Mp oli Oulussa liikenteessä 660 teneree ja sit toinen ajeli 650 därrällä, liekki pojat vetäneet pitkää tikkua kumpi saa minkäkin pelin saa. Tupoksen kohdalla tuli vastaan motarilla uusi Afrikkaan, ei voinu erehtyä kyllä pyörästä...
Saatoin olla liikkeellä sillä AT:llä.Tärinäjyrä kirjoitti:Mp oli Oulussa liikenteessä 660 teneree ja sit toinen ajeli 650 därrällä, liekki pojat vetäneet pitkää tikkua kumpi saa minkäkin pelin saa. Tupoksen kohdalla tuli vastaan motarilla uusi Afrikkaan, ei voinu erehtyä kyllä pyörästä...
Me ajettiin ti 31.5 tuota tietä. Kaks pikkukessua ja kaverin just ostama 8gsJonttu kirjoitti:30.5 ajeli 3 kurapyöräiliää Liimattalasta häkkiläntietä saarijärvelle päin. Mallit jäi näkemättä ku sotkin polkupyörällä pihatiellä
GS meetingiin porukka menossa tänään Janakkalan Eeronladossa
Itse poikkesin mopolla kaupassa kun oli auto huollossa. 4 km kauppareissu mopolla 46 km
Itse poikkesin mopolla kaupassa kun oli auto huollossa. 4 km kauppareissu mopolla 46 km
Tänään oli korson keskustasta muutama kilometri porvoon suuntaan jokivarrentien sivussa 990 adve ja toinen pyörä saattoi olla yammun 600 ttr? Komiasti moikkasivat, meinasin pysähtyä kysymään ovatko reittejä etsimässä mutta ujous vei voiton 
- HessuL
- Pyörä: R 80 GS, Tuareg
No voi tavaton, meidänkin kyläteillä ajaa siis joskus joku muukin kurapyöräilijä kuin minä! Eka kerta oli kun tuollakaan tieosuudella pääsi ketään kaksipyöräistä moikkaamaanSavoSusi kirjoitti:Sunnuntai 22.5 illalla mutta ehkä taitaa 17-19 maissa, minä ajoin Vaimon kans ( kyydissä) AT:llä Juvasta Narilan kautta maavedelle ja sieltä Kotalahden kautta kotiin, mutta me satuimme moikkaa 3 matkaenduron motoristit eli ensimmäinen oli punainen Honda transu 600 tai 650, sen jälkeen toisella oli epäselvä merkkinen, taas jälkeen kessu 1200 vastaan kun me menimme pohjoispäin ja he ajoivat yhdessä eteläpäin Katajamäentiellä. Mahtaako he täällä kirjoilla?
Minähän siinä tuota kolmen pyörän letkaa vedin (ei ollut Transu vaan Quota
Sora/lumipyöräilijä
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
ATC tuli Tulppion Tiskossa vastaan. Tuhatpäisen yleisön saattelemana kehuimme omia ja toisen pyöriä. Offi (ei offroad, se tuote) harvensi siivekkäitä pieniä kiukkusia lintusia.
STN
STN
Oranssi adventure tänään vimpelissä klo 15.30 vastaan, tässä:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 65&lang=fi
Hopeat sivulaukut näky olevan.
Olin autolla matkassa.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 65&lang=fi
Hopeat sivulaukut näky olevan.
Olin autolla matkassa.
Sehän tuli foorumilainen susikaarron neljäntienristeyksessä vastaan.
Vikke prkl nelipuokilla oli siinä tauvolla.
Vikke prkl nelipuokilla oli siinä tauvolla.
Pyörät: -16 701enduro. Entiset: -18 exc-f250, -20 300exc tpi, -18 exc450, -14 exc250&300, -13 yz450f, -12 exc300, -03 CR250R, -01 kx125