Mitä nasta / piikkirenkaita olette käyttäneet jamaha XT350-90 takana?
Sen verran ahtaalta näyttää takahaarukka, ettei sinne kummoista rengasta mahdu.
Tämän huomion tein, kun vaihdoin uudet renkaat ja taakse tuli 120/90-18 nappularengas ja melko ahtaalta näytti.
Onko kellään mielessä mahtuva ja hyvä rengas taakse.
Käyttö olisi tavalliset lumipeitteiset tiet ja luonnon jää.
jamaha XT350 nastarenkaat
Valvoja: Moderaattorit