TomTom Rider 400
Valvoja: Moderaattorit
TomTom Rider 400
Löytyykö keneltäkään kokemuksia uudesta TomTomista? Joko se pystyy haastamaan Garminit, vai ovatko vanhempien mallien negatiiviset ominaisuudet periytyneet tähän uuteenkin?
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Re: TomTom Rider 400
Sinulla itsellä näköjään alkaa kokemusta kertyä
Joko uusi Tomppa ymmärtää maastokarttoja, tai siis saako niitä siihen yleensäkään mitenkään
Aikaisemminhan niitä ei käsittääkseni ole saanut..
Joko uusi Tomppa ymmärtää maastokarttoja, tai siis saako niitä siihen yleensäkään mitenkään
- Gessuli
- Viestit: 1312
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: TomTom Rider 400
Tuo maastokartta systeemi kiinnostaa kanssa.
Lähtee heti hankintaan, jos maastokartat syöpi.
Lähtee heti hankintaan, jos maastokartat syöpi.
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Re: TomTom Rider 400
Valitettavasti voit toistaiseksi säästää rahasi.Gessuli kirjoitti: Lähtee heti hankintaan, jos maastokartat syöpi.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: TomTom Rider 400
Onhan tomppaan maastokarttoja syötelty jo riderin alkuvaiheista lähtien.. ei vaan ole ihan plug'n'play (tarvitaan ttmaps jne.)
Onko kukaan käpistellyt telinettä, onko oletettavissa että 500km hiekkapuhalluksen jälkeen lataustapit syö kolot naviin ja latausongelmat alkaa tässäkin?
Onko kukaan käpistellyt telinettä, onko oletettavissa että 500km hiekkapuhalluksen jälkeen lataustapit syö kolot naviin ja latausongelmat alkaa tässäkin?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.